-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ворота секційні з хвіртками
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 17 днів назад
1 085 120.19
UAH з ПДВ
Номер:
480af1477b344829bafd5b7a48ffbb0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-24-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2025 00:00
Період моніторингу:
24.10.2025 15:14 - 14.11.2025 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2025 № 69-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.10.2025 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-10-08-007209-a 08.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
2aa218f5ecab434eb7ead485fefc6b82
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.10.2025 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Ворота секційні з хвіртками» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-007209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Під час моніторингу встановлено, що у підпункті 2 пункту 8.1 Додатку 6 проєкту договору про постачання товарів (файл: «Додаток 6 (Проєкт договору) ВОРОТА.docx»), визначено, що Істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, що зазначено частині 19 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
Водночас, у підпункті 2 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.09.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) визначено, наступну підставу зміни істотних умов договору про закупівлю: узгодженого сторонами збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з дня укладення договору про закупівлю (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вперше) або з дня останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вдруге і далі), за умови документального підтвердження такого коливання.
Однак, у завантаженому в електронну систему закупівель проєкті договору (Додаток 6 тендерної документації) не враховано норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, вимог пункту 19 Особливостей у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції від 04.09.2025 року.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати обґрунтовані пояснення щодо причини не врахування норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вимог пункту 19 Особливостей у чинній редакції від 04.09.2025 року?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
beae6d676876405e948addb8961a8ea6
Назва:
На виконання запиту Управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.10.2025 надання пояснення:
Дата опублікування:
29.10.2025 17:15
Опис:
На виконання запиту Управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.10.2025 надання пояснення:
1. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, комерційна пропозиція . Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з врахуванням нормативних вимог нормативних документів у цій сфері, вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, сертифікатам відповідності та/або інший документ щодо посвідчення якості, безпечності та дозволу використання, встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, іншим нормам, що встановлені для даного товару. Очікувана вартість визначена за результатами моніторингу ціни та комерційній пропозиції.
2. Інформація закупівля не оприлюднена на офіційному веб-сайті, так як відсутній власний веб-сайт.
3. В проекті договору не було враховано зміни пункту 19 до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції Постанови КМ № 1067 від 01.09.2025. При укладанні договору готові внести зміни до договору додатковою угодою, яка б врахувала зміни в законодавстві.
Номер:
c751f298d72e429d893be8066be7fec5
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
30.10.2025 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2025 № 70-з
Ужгород
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-10-08-007209-a.b1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-10-08-007209-a, прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24 жовтня 2025 року № 69-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 29 жовтня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ