-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету та кошти резервного фонду державного бюджету. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції; обсяг виконання робіт чи надання послуг - вказано у тендерній документації
Завершена
57 203 283.51
UAH з ПДВ
Номер:
3fbd5fadd5864eadb2ab794b1c6baeab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-19-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2025 00:00
Період моніторингу:
19.11.2025 21:23 - 11.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.11.2025 № 121-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.11.2025 № 121-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-10-07-015394-a, 07.10.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
d8842d9b4e514aeea22ebf9b7f73a960
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2025 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 57 203 283,51 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-015394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f09bad2e06ef48088d0293a4235252b6
Назва:
Пояснення, інформація та документи
Дата опублікування:
26.11.2025 10:02
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість визначено відповідно до розробленої проектної документації. Надаємо Том 13 «Кошторисна документація» проектної документації. Проектна документація пройшла експертизу: експертний звіт (Позитивний) № 04-04/404 від 07.10.2025 (копію надаємо). Одночасно надаємо розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення визначено виходячи із пропозицій до бюджету на 2025 рік та відповідно до прийнятої ухвали Львівської міської ради від 19.12.2024 № 5743 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами та доповненнями, зокрема згідно з ухвалою від 24.07.2025 № 6798 «Про внесення змін до переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за кошти бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади», ухвалою від 24.07.2025 № 6800 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2025 рік», ухвалою від 16.09.2025 № 6830 «Про внесення змін до переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за кошти бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади», ухвалою від 16.09.2025 № 6836 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2025 рік» та Розпорядження Львівського міського голови від 30.09.2025 № 508 «Про використання коштів резервного фонду Державного бюджету України» (вказані документи наявні у вільному доступі на веб-сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/ у розділі «Документи ЛМР»).
Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Львівської міської ради. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування, яка доступна для перегляду: https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/attachment/35549.
Номер:
f15db0336e954719a583aba22e2778bd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2025 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 57 203 283,51 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-015394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відповідно до пункту 4.8. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації замовника інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додатку 4 до тендерної документації), а саме учасник повинен надати технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої учасником особи. При цьому, завантажений у складі тендерної пропозиції учасника файл: «39_4.8 відповідн т я к х_Дод 4_Тех вимоги.pdf» наданий не у повному обсязі. Зокрема, відсутня інформація щодо позицій з 230 по 256 «Обсягів робіт». Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на відповідність вимогам пункту 4.8. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації?
- Відповідно до пункту 4.12. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації замовника до кожного товару до якого застосовуються вимоги щодо локалізації виробництва (зазначеного у стовпцях 3 і 4 табличної форми) надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861). Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано: сертифікат від 03.10.2025 SIC.MS.070.ISO9001.5158, виданий ТОВ «Наукова виробнича фірма Марка» органом з сертифікації «УкрЄвроСерт»; сертифікат від 05.05.2023 UA230910, виданий ТОВ «Європан» органом з сертифікації «Bureau Veritas Certification Holding SAS-UK Branch»; сертифікат від 16.01.2023 TMS 10024077, виданий ПАТ «Одеський кабельний завод «Одескабель» органом з сертифікації ТОВ «Технічні та Управлінські послуги»; сертифікат від 05.05.2023 SIC.MS.024.ISO9001.1198, виданий ПП «Пауерлюкс» органом з сертифікації «Сертсистемс»; сертифікат від 23.09.2025 25.08.510-QM, виданий ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». При цьому, вищезазначені сертифікати видані не акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, як це вимагалось в тендерній документації. Поясніть вказане.
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» щодо невідповідності у поданні учасником підтвердження ступеню локалізації виробництва товару згідно п. 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації. Так, учасником завантажено файл: «39_локалізація .pdf». Однак, встановлено, що найменування товару зазначене учасником в листі від 07.11.2025 № 36/21/т відрізняється від найменування товару в переліку з підтвердженням ступеня локалізації за посиланнями ID позицій. Окрім цього, учасником запропоновано Кабель АПвЕгаПУ, 3х150, 20 кв. При цьому, при перевірці вищевказаного товару за посиланням зазначеним учасником в таблиці встановлено, що напруга 15 кВ. Яким чином замовником перевірено учасника на усунення невідповідності щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товару згідно п. 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.