• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Шелудьківський будинок культури» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а саме утеплення фасаду та заміна ушкоджених вікон, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Шелудьківка, вул. Дружби, буд. 95б», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації

Завершена

8 753 904.00 UAH з ПДВ
Номер: 82e24491501f46fd89326d36cb9ce6f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 03.12.2025 13:36 - 25.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.12.2025 № 63-З Херсон Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п; Унікальний номер оголошення та дата проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу; Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 2 UA-2025-10-07-014425-a 07.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника управління- начальник відділу контролю у сфері закупівель ______ Владислав ЩЕРБЕНОК
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, i.v.tsepelev@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 5.17. Настанови № 281. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом внесення змін до Договору підряду від 29.10.2025 № 25/7377/47 з дотриманням вимог пункту 5.17. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі - Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу культури, туризму, молоді та спорту Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.10.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.10.2025; вимогу про усунення невідповідностей ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про намір укласти договір з учасником ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» від 23.10.2025; повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2025; договір підряду від 29.10.2025 № 25/7377/47 ціною 8 628 245,00 гривень; додаткову угоду від 12.11.2025 №1; пояснення Замовника, надані 09.12.2025 та 15.12.2025 на запит Держаудитслужби. 1. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу про надання Довідки про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (договірній ціні з розрахунками) за встановленою формою. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що серед переліку обов’язкова наявність наступного обладнання, машин і механізмів, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті, поміж іншого, в тому числі - генератор. На виконання зазначених вимог Учасником ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (файл «1 Довідка МТБ.pdf»), проте, у вищевказаній Довідці, генератор – не вказаний, чим не дотримано вимогу підпункту 1.2 пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації. Надане Замовником пояснення 15.12.2025 не спростовує факту встановленого порушення. Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника ФОП "ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності. 2. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні - загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Пунктом 5.17. Настанови № 281 визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573 і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови № 281. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» відповідно до наданих реєстраційних документів є фізичною особою-підприємцем, не має будівельної організації, та відповідно до документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління. З огляду на зазначене ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат. Крім того, з урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою-підприємцем не враховуються. Моніторингом встановлено, що до тендерної пропозиції ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» у договірну ціну увійшли адміністративні витрати у розмірі 63,491 тис. гривень без урахування податків. Отже, всупереч вимоги пункту 5.17. Настанови № 281 в договірну ціну включено адміністративні витрати учасника закупівлі ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» в розмірі 63,491 тис. гривень. Надана Замовником відповідь 09.12.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 19.12.2025 11:52 - 03.01.2026 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2025 11:52

Запити/Пояснення