-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Шелудьківський будинок культури» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а саме утеплення фасаду та заміна ушкоджених вікон, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Шелудьківка, вул. Дружби, буд. 95б», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації
Завершена
8 753 904.00
UAH з ПДВ
Номер:
82e24491501f46fd89326d36cb9ce6f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2025 00:00
Період моніторингу:
03.12.2025 13:36 - 25.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2025 № 63-З
Херсон
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п; Унікальний номер оголошення та дата проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу; Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2025-10-07-014425-a 07.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника управління-
начальник відділу контролю у сфері
закупівель ______ Владислав ЩЕРБЕНОК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 5.17. Настанови № 281.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом внесення змін до Договору підряду від 29.10.2025 № 25/7377/47 з дотриманням вимог пункту 5.17. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі - Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу культури, туризму, молоді та спорту Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.10.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.10.2025; вимогу про усунення невідповідностей ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про намір укласти договір з учасником ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» від 23.10.2025; повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2025; договір підряду від 29.10.2025 № 25/7377/47 ціною 8 628 245,00 гривень; додаткову угоду від 12.11.2025 №1; пояснення Замовника, надані 09.12.2025 та 15.12.2025 на запит Держаудитслужби.
1. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу про надання Довідки про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (договірній ціні з розрахунками) за встановленою формою.
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що серед переліку обов’язкова наявність наступного обладнання, машин і механізмів, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті, поміж іншого, в тому числі - генератор.
На виконання зазначених вимог Учасником ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (файл «1 Довідка МТБ.pdf»), проте, у вищевказаній Довідці, генератор – не вказаний, чим не дотримано вимогу підпункту 1.2 пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Надане Замовником пояснення 15.12.2025 не спростовує факту встановленого порушення.
Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника ФОП "ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності.
2. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні - загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Пунктом 5.17. Настанови № 281 визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573 і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови № 281.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» відповідно до наданих реєстраційних документів є фізичною особою-підприємцем, не має будівельної організації, та відповідно до документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління.
З огляду на зазначене ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат.
Крім того, з урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою-підприємцем не враховуються.
Моніторингом встановлено, що до тендерної пропозиції ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» у договірну ціну увійшли адміністративні витрати у розмірі 63,491 тис. гривень без урахування податків.
Отже, всупереч вимоги пункту 5.17. Настанови № 281 в договірну ціну включено адміністративні витрати учасника закупівлі ФОП «ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» в розмірі 63,491 тис. гривень.
Надана Замовником відповідь 09.12.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень:
19.12.2025 11:52 - 03.01.2026 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2025 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
e06491d4b26348d68040d7182199bbcd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2025 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Шелудьківський будинок культури» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а саме утеплення фасаду та заміна ушкоджених вікон, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Шелудьківка, вул. Дружби, буд. 95б», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, код ДК 021:2015:45450000-6: інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-07-014425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до Договірної ціни (файл «ДЦ.pdf»), що є невід’ємним Додатком 1 до договору підряду від 29.10.2025 № 25/7377/47, включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 63,491 тис. гривень.
У свою чергу, відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні - загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови №281.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
При цьому, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань учасник закупівлі Трущ Сергій Миколайович (дата реєстрації 22.08.2023) є фізичною особою – підприємцем (далі ФОП), тобто не має апарату управління. З огляду на зазначене, учасник ФОП Трущ Сергій Миколайович не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Отже, всупереч вимоги пункту 5.17. Настанови № 281 включення в договірну ціну адміністративних витрат будівельної організації в розмірі 63,491 тис. грн учасника закупівлі ФОП Трущ Сергій Миколайович призвело до завищення вартості договору підряду від 23.10.2025 № 25/7377/47.
Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з вищезазначеної інформації.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
f0f2e44e03c34949bac6075b9dd00985
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.12.2025 16:23
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Шелудьківський будинок культури» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а саме утеплення фасаду та заміна ушкоджених вікон, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Шелудьківка, вул. Дружби, буд. 95б», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, код ДК 021:2015:45450000-6: інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-07-014425-a) надаємо відповідь на запит:
Питання:
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
За результатами укладеного договору №25/7377/15 від 07.04.2025р. з TOB «Piaл Інжинірінг» (код ЄДРПОУ 42331335) на виконання проєктних робіт за об’єктом «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Шелудьківський будинок культури» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а саме утеплення фасаду та заміна ушкоджених вікон, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Шелудьківка, вул. Дружби, буд. 95б» виготовлено проєктну документацію, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт №21-0724/01-25 від 14.08.2025р., Реєстраційний номер ЕХ01:7590-0577-5908-2223. доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3707589439644501602/optype=6). При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельних робіт за цим об’єктом (UA-P-2025-10-07-017251-а) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі про6ктної документації. Очікувана вартість будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Шелудьківський будинок культури» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а саме утеплення фасаду та заміна ушкоджених вікон, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Шелудьківка, вул. Дружби, буд. 95б» склала 7894882,80грн. (в т.ч. ПДВ-1315813,80грн), яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», виключення коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами,. Обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://km-sov.gov.ua/index.php/home/advertisement/4729-inf-08102025_2.html
До пояснення додаються:
Експертний звіт №21-0724/01-25 від 14.08.2025р.
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
Наказ про затвердження ЗКР
Питання:
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення:
Обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядни ка бюджетних коштів за посиланням https://km-sov.gov.ua/index.php/home/advertisement/4729-inf-08102025_2.html
3 Відповідно до Договірної ціни (файл «ДЦ.pdf»), що є невід’ємним Додатком 1 до договору підряду від 29.10.2025 № 25/7377/47, включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 63,491 тис. гривень. У свою чергу, відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні - загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови №281. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). При цьому, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань учасник закупівлі Трущ Сергій Миколайович (дата реєстрації 22.08.2023) є фізичною особою – підприємцем (далі ФОП), тобто не має апарату управління. З огляду на зазначене, учасник ФОП Трущ Сергій Миколайович не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Отже, всупереч вимоги пункту 5.17. Настанови № 281 включення в договірну ціну адміністративних витрат будівельної організації в розмірі 63,491 тис. грн учасника закупівлі ФОП Трущ Сергій Миколайович призвело до завищення вартості договору підряду від 23.10.2025 № 25/7377/47. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з вищезазначеної інформації. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Пояснення:
Стосовно Адміністративних витрат, які включені до Договірної ціни, що є невід’ємним Додатком 1 до договору підряду від 29.10.2025 № 25/7377/47 з терміном дії до 31.12.2026 року, у сумі 63491,00 гривень – підрядником додатково надано Таблицю 3 – адміністративні витрати, яка складена відповідно п.5.17 Настанови з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови за розрахунковий період з 01.01.2024 по 01.01.2025 рр. (додається).
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, затверджено Кошторисні норми України у будівництві: «Настанова з визначення вартості будівництва», та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Ця Настанова є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об`єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. При цьому, Настанова з визначення вартості будівництва не обмежує її застосування суб`єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності.
Згідно ч. 1 ст. 12 Закону України «Про підприємництво» держава гарантує всім підприємцям, незалежно від обраних ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права і створює рівні можливості для доступу до матеріально-технічних, фінансових, трудових, інформаційних, природних та інших ресурсів.
Відповідно до статті 51 Цивільного кодексу України до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.
Тобто, враховуючи вищевикладене, зазначаємо наступне, що усі суб`єкти підприємницької діяльності, незалежно від обраної організаційної форми здійснення підприємницької діяльності, мають рівні права та обов`язки, зокрема, в частині доступу до публічних закупівель, у зв`язку з чим ФОП, який не виконує роботи самостійно (одноособово), не позбавлений права на формування адміністративних витрат, пов`язаних із здійсненням задекларованої діяльності.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
До пояснення додаються:
Договірна ціна (додаток 1)
Додаток 6
Таблиця 3
Номер:
7051dfb6c4de47b4bf610cdd218df7f1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.12.2025 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Шелудьківський будинок культури» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а саме утеплення фасаду та заміна ушкоджених вікон, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Шелудьківка, вул. Дружби, буд. 95б», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, код ДК 021:2015:45450000-6: інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-07-014425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати вичерпний перелік встановлених Замовником невідповідностей вартості матеріальних ресурсів у Договірній ціні та Підсумковій відомості ресурсів, які необхідно усунути ФОП "ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" до 23 жовтня 2025 (до 16:34) відповідно до Вимоги про усунення невідповідностей.
2. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлена вимога, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (договірній ціні з розрахунками) за встановленою формою.
Відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що серед переліку обов’язкова наявність наступного обладнання, машин і механізмів, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті, поміж іншого, а саме: Генератор.
Учасником ФОП "ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (файл «1 Довідка МТБ.pdf»), проте у вищевказаній Довідці, генератор – не вказаний.
Просимо надати пояснення, чому Замовником не виявлено невідповідність щодо вищезазначеної інформації?
3. Просимо надати пояснення, які саме зміни 08.10.2025 були внесені у файли «449_дефект Капітальний ремонт будівлі КЗ Шелудьк.xlsx», «449_зкр Капітальний ремонт будівлі КЗ Шелудьк.xlsx», «449_вр Капітальний ремонт будівлі КЗ Шелудьк.xlsx» та чому Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносяться?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
89f2041d60504d14bb379c691013b2aa
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Шелудьківський будинок культури» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а саме утеплення фасаду та заміна ушкоджених вікон, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Шелудьківка, вул. Дружби, буд. 95б», пошкодженої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, код ДК 021:2015:45450000-6: інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-07-014425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та документів):
Дата опублікування:
15.12.2025 10:20
Опис:
ПИТАННЯ:
1. Просимо надати вичерпний перелік встановлених Замовником невідповідностей вартості матеріальних ресурсів у Договірній ціні та Підсумковій відомості ресурсів, які необхідно усунути ФОП "ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" до 23 жовтня 2025 (до 16:34) відповідно до Вимоги про усунення невідповідностей.
Відповідь:
В Договірній ціні вказана загальна вартість матеріальних ресурсів – 4 360 784 грн. яка включає в себе вартість механізованого інструменту та будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
В Підсумковій відомості ресурсів вартість ресурсів розділена по розділам, а саме розділ ІІІ механізований інструмент – 4 193 грн. та розділ IV будівельні матеріали, вироби та конструкції – 4 356 590 грн.
За рахунок того, що програмою для складання кошторисів в Підсумковій відомості ресурсів округлення цифр до цілих проводиться по кожному розділу окремо, а в Договірній ціні округлення до цілих проводиться по всім найменуванням разом і виникла розбіжність в сумі 1 грн. Саме на цю невідповідність загальної суми до суми по розділам і було вказано у Вимозі про усунення невідповідностей.
Учасник ФОП Трущ С.М. 22.10.2025р. на пояснення та усунення вищевказаних невідповідностей надав довідку (файл «Лист.pdf») та виправлену Підсумкову відомість ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf»), а саме механічно привів значення в Підсумковій відомості ресурсів до значень в Договірній ціні: розділ ІІІ механізований інструмент – 4 194 грн. та розділ IV будівельні матеріали, вироби та конструкції – 4 356 590 грн.
ПИТАННЯ 2:
Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлена вимога, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (договірній ціні з розрахунками) за встановленою формою. Відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що серед переліку обов’язкова наявність наступного обладнання, машин і механізмів, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті, поміж іншого, а саме: Генератор. Учасником ФОП "ТРУЩ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (файл «1 Довідка МТБ.pdf»), проте у вищевказаній Довідці, генератор – не вказаний. Просимо надати пояснення, чому Замовником не виявлено невідповідність щодо вищезазначеної інформації?
ВІДПОВІДЬ :
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку (файл «1 Довідка МТБ.pdf») про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (договірній ціні з розрахунками).
Відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності (витяг з оборотно-сальдової відомості або первинні документи про придбання учасником обладнання) або право учасника щодо користування (договір(ори) оренди/лізингу), або право учасника щодо залучення/використання на обладнання, машин і механізмів, перелічених у п.1.2. цього додатку 1 Тендерної документації, поміж іншого, а саме на Генератор.
На підтвердження вищевказаного учасник у пропозиції (файл «1 Підтвердження МТБ.pdf») надав Витяг з оборотно-сальдової відомості в якій вказана наявність наступного обладнання: Генератор портативний GUCBIR GJD8000H, 8КВА в кількості 1 шт.
Відсутність генератора в Довідці про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (договірній ціні з розрахунками) (файл «1 Довідка МТБ. рdf») не вважається підставою виявлення невідповідності, у зв’язку з тим, що в договірній ціні з розрахунками не вказано використання генератора, а обов’язкова наявність генератора підтверджена
ПИТАННЯ 3: 3. Просимо надати пояснення, які саме зміни 08.10.2025 були внесені у файли «449_дефект Капітальний ремонт будівлі КЗ Шелудьк.xlsx», «449_зкр Капітальний ремонт будівлі КЗ Шелудьк.xlsx», «449_вр Капітальний ремонт будівлі КЗ Шелудьк.xlsx» та чому Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносяться?
ВІДПОВІДЬ:
У зв’язку з тим, що початково розміщені в додатку до тендерної документації файли (Технічний опис предмету закупівлі), а саме: "449_дефект КЗ Шелудьк.xlsx", "449_зкр Капітальний ремонт будівлі КЗ Шелудьк.xlsx", "449_вр Капітальний ремонт будівлі КЗ Шелудьк.xlsx" були розміщені на платформі 07.10.2025р. у пошкодженому (неповно відображуваному) форматі з причини механічного збою, 08.10.2025р. уповноваженою особою Козловою А.В. було прийнято рішення замінити дані файли у відповідності до вимог документації та чинного законодавства. Складено протокол №88,1 від 08.10.2025р. (додається)