-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм та паспотртів громадянина України у формі ІD-картки з комплектом обладнання ( для розвитку мережі центру надання адміністративних послуг) код ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних ( апаратна частина)
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
17fdb12fa1b74fb7accb94453a82bb27
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-03-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2025 00:00
Період моніторингу:
03.11.2025 14:30 - 25.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.11.2025 № 113-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.11.2025 № 113-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-10-07-003648-a, 07.10.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 10, пунктів 1, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 частини другої статті 22 Закону № 922, пунктів 24, 28, підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей, абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей, частини 4 статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю від 23 жовтня 2025 року № ВЕБ-132, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості) під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Новооржицької селищної ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-10-06-002970-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-10-07-003648-a від 07 жовтня 2025 року; Додаток 1.1 Робоча станція, Додаток 1.2 Робстанція 2025, Додаток 1.3 Робстанція 2025, Додаток 1.4 Технічні_якісні РС (1), Додаток 1.5. Проєкт Договору РС, Додаток 1.6 Робстанція 2025, Додаток 2.1 Робоча станція 2025 та Додаток 2.2 Робоча станція 2025 до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-10-07-003648-a від 11 листопада 2025 року; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-10-07-003648-a від 23 жовтня 2025 року; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-10-07-003648-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 17 жовтня 2025 року № 423/25 щодо визначення переможця; протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-10-07-003648-a від 17 жовтня 2025 року; повідомлення про намір укласти договір від 17 жовтня 2025 року; договір про закупівлю від 23 жовтня 2025 року № ВЕБ-132 (далі – Договір № ВЕБ-132), на суму 649200,00 грн, у тому числі ПДВ – 108200,00 грн, укладений з ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 05 листопада 2025 року та 13 листопада 2025 року в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 10, пунктів 1, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 частини другої статті 22 Закону № 922, пунктів 24, 28, підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Пунктом 1 частини першої статті 10 Закону № 922 визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Частиною 1 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Пунктом 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Особливостей, зокрема, тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчить, що замовником оприлюднено 07 жовтня 2025 року лише Додаток 1.1 Робоча станція, Додаток 1.2 Робстанція 2025, Додаток 1.3 Робстанція 2025, Додаток 1.4 Технічні_якісні РС (1), Додаток 1.5. Проєкт Договору РС, Додаток 1.6 Робстанція 2025, Додаток 2.1 Робоча станція 2025 та Додаток 2.2 Робоча станція 2025 до тендерної документації, в яких містяться вимоги до учасників, передбачені наступними пунктами частини 2 статті 22 Закону:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
5) кількість товару та місце його поставки;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Разом з цим, не оприлюднена інформація та вимоги до учасника, передбачені наступними пунктами частини 2 статті 22 Закону:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Також, Замовник 07 жовтня 2025 року окрім додатків в електронній системі закупівель оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-10-07-003648-a, відповідно до якого кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15 жовтня 2025 року.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04 листопада 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 05 листопада 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, зокрема «…тендерна документація не була оприлюднена в електронній системі закупівель в зв’язку з нестабільною роботою мережі Інтернет під час повітряних тривог. Учасниками закупівлі та уповноваженою особою вчасно не було виявлено відсутність даного файлу».
На запит органу державного фінансового контролю в ході моніторингу 04 листопада 2025 року щодо зазначеного Замовник у поясненнях від 05 листопада 2025 року підтвердив факт не оприлюднення тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 10 Закону та пункту 24 Особливостей не оприлюднив через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, що не забезпечено замовником.
Натомість, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між Замовником та ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» укладено Договір № ВЕБ-132.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення:
- абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей;
- абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Так, моніторингом установлено, що Замовником у пункті 7 Додатку 1.4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Робоча станція для оформлення та видачі паспортів громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспортів громадянина України у формі ID-картки з комплектом обладнання (для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг), ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» (далі – Додаток 1.4) до тендерної документації встановлено вимогу, що «для підтвердження можливості постачання предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, технічний паспорт та/або інструкцію по застосуванню, та/або технічний опис, та/або інший документ, що містить технічні характеристики тощо на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшету для підпису українською мовою».
На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» у складі тендерної пропозиції надано документи, зокрема, HID DigitalPersona5300 (файл «Declaraciya_HID_DigitalPersona5300(1).pdf»), «HID ATOM» (файл «eat-atom-document-reader-ds-en.pdf») та «Signotec e-signature solutions» (файл «brochure_en_27.09.2023.pdf»), викладені іноземною мовою, що не виконує вимоги пункту 7 Додатку 1.4 до тендерної документації замовника.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
З урахуванням викладеного, відсутність технічного паспорту та/або інструкції по застосуванню, та/або технічного опису, та/або іншого документу, що містить технічні характеристики тощо на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшету для підпису українською мовою є невідповідністю, яка підлягає усуненню, оскільки виправлення такої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК».
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10 листопада 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 13 листопада 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…Повідомляємо про те, що файли надані учасником для підтвердження вимоги щодо підтвердження можливості постачання предмету закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції надає технічний паспорт та/або інструкцію по застосуванню, та/або технічний опис, та/або інший документ, що містить технічні характеристики тощо на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшету для підпису українською мовою учасником не було надано. Рішення про відповідність базується відповідно гарантійного листа Вих.№20251012-28 від 12.10.2025р. про те, що учасник гарантує в комплекті поставки надати усі необхідні інструкції з експлуатації обладнання.».
Отже, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» усунути невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Також, моніторингом даного питання встановлено наступне.
Замовник у «Примітці» Додатку 1.4 до тендерної документації зазначив, що «характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені в даній таблиці. Невиконання вимог цього розділу документації в пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання в технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Еквівалентом є товари. роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними в технічному завданні».
У разі надання еквіваленту учасник надає порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, технічних, кількісних, якісних характеристик запропонованого еквіваленту у відповідності до технічних вимог, встановлених Додатком 1.4 до тендерної документації.
Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях.
Даний додаток № 1.4 обов’язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки».
На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема:
- гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристиками за предметом закупівлі та вимогам, зазначеним Замовником у тендерній документації Вих. №20251012-18 від 12 жовтня 2025 року (файл «1-59_Пропозиція Новооржицька.pdf», стор. 42);
- лист-згоду щодо підтвердження згоди з усіма технічними, якісними та іншими характеристиками до предмета закупівлі, які зазначені в Додатку 1.4 тендерної документації Вих.№20251012-34 від 12 жовтня 2025 року (файл «1-59_Пропозиція Новооржицька.pdf», стор. 59);
- інформація про «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Робоча станція для оформлення та видачі паспортів громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспортів громадянина України у формі ID-картки з комплектом обладнання (для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг), ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» Вих.№20251013-2 від 13 жовтня 2025 року (файл «1-59_Пропозиція Новооржицька.pdf», стор. 5-11) (далі – Інформація Вих.№20251013-2 від 13 жовтня 2025 року).
В ході моніторингу встановлено, що відповідно інформації Вих.№20251013-2 від 13 жовтня 2025 року, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК», окремі складові не відповідають технічним характеристикам, встановленим замовником у Додатку 1.4, а саме:
- «п.1.2.2. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрасність реальна/динамічна: 600:1/5000000:1, в той час як в Додатку 1.4 замовника «п1.3.2. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрасність реальна/динамічна: не нижча ніж 1000:1/1000000:1»;
- «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Контрасність реальна/динамічна: 600:1/5000000:1, в той час як в Додатку 1.4 замовника «п1.3.3. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрасність реальна/динамічна: не нижча ніж 1000:1/1000000:1»;
- «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Кабель HDMI/Display Port, не зазначено довжину кабелю, в той час як в Додатку 1.4 замовника «п.1.3.3. Вимоги до монітора РС оператора» - кабель DVI або HDMI або DP, довжина не менше ніж 1,8м»;
- «п.1.2.5 Вимоги до концентратора USB PC» - Кабель USB 2.0 AM to mini, не зазначено довжину подовжувача, в той час як в Додатку 1.4 замовника «п.1.3.5 Вимоги до концентратора USB PC» - подовжувач: USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0 м.», що не відповідає вимогам Замовника.
Крім того, в інформації Вих.№20251013-2 від 13.10.2025 в «п.1.2.6 Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів РС», зокрема парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см», в той час як в Додатку 1.4 замовника «п.1.3.6 Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів РС» - зокрема парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см», що не дає єдиного визначення.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10 листопада 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 13 листопада 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «… вивчаючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК», а саме погоджений додаток 1.4 до тендерної документації Вих. №20251013-2 від 13.10.2025 про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару у «п. 1.2.2. Вимоги до монітора РС оператора»-Контрастність реальна/динамічна 600:1/5000000:1»
- «п.1.2.3. Вимоги до монітора РС клієнта» - Контрастність реальна/динамічна 600:1/5000000:1»
- «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Кабель HDMI/Display Port» не зазначено довжину кабелю;
- «п.1.2.5. Вимоги до концентратора USB PС» - Подовжувач USB 2.0 АМ to Mini» не зазначено довжину подовжувача
дійсно є дані невідповідності (описки) у заповненні таблиці, а технічні характеристики запропонованої моделі монітора РС клієнта (Монітор 23.8’’ Philips 243V7QDSB/00 IPS D-Sub НDMI (https://www.philips.ua/c-p/243V7QDSB_00/monitor-full-hd-lcd-monitor)) та концентратора USB PC (Концентратор Defender 7 ports USB 2.0 з Блоком живлення (https://rozetka.com.ua/ua/cablexpert_ccf_usb2_am5p_6/p5844393/) є ідентичними тим що вимагались замовником.
- «п.1.3.6 Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів РС» - Парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см» (можливо на момент подання тендерної пропозиції в учасника закупівлі не було в наявності даного товару, що унеможливило чітко вказати діаметр парасолі для спалаху).
Також, учасником надано гарантійний лист про відповідність тендерної документації технічним вимогам Вих. № 20251012-18 від 12.10.2025 р.
З огляду на зазначене було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам замовника.».
За вказаних обставин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації, що всупереч абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не забезпечено Замовником.
Натомість, відповідно до даних електронної системи закупівель, замовник уклав Договір № ВЕБ-132 з ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК».
Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме пункту 18 Особливостей та частини 4 статті 41 Закону № 922 в частині невідповідності умов укладеного договору змісту тендерної пропозиції учасника.
Частиною четвертою статті 41 Закону № 922 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником.
Так, моніторингом установлено, що учасником ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» у складі тендерної пропозиції надано документи, зокрема, Проєкт договору та додатки до нього, що є невід’ємною його частиною, а саме: Додаток 1: Специфікація; Додаток 2: Технічні, якісні та кількісні характеристик предмету закупівлі, заповнені відповідно до вимог Додатку 1.5 до тендерної документації замовника (файл «1-59_Пропозиція Новооржицька.pdf», стор. 12-25).
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та учасником - переможцем ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» укладено Договір № ВЕБ-132, окремі умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції учасника, в частині наступного.
Згідно з наданою в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» інформації Вих.№20251013-2 від 13 жовтня 2025 року, яка містить відомості про запропоновані технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема «п.1.2.2. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрасність реальна/динамічна: 600:1/5000000:1», «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Контрасність реальна/динамічна: 600:1/5000000:1», «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Кабель HDMI/Display Port» та «п.1.2.5 Вимоги до концентратора USB PC» - Кабель USB 2.0 AM to mini».
Моніторингом установлено, що укладений Договір не відповідає проекту Договору, поданому учасником в складі тендерної пропозиції. Так, у Додатку 2 до Договору № ВЕБ-132, що є невід’ємною його частиною, вказано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема:
- «п1.3.2. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрасність реальна/динамічна: не нижча ніж 1000:1/1000000:1»;
- «п1.3.3. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрасність реальна/динамічна: не нижча ніж 1000:1/1000000:1»;
- «п.1.3.3. Вимоги до монітора РС оператора» - кабель DVI або HDMI або DP, довжина не менше ніж 1,8м»;
- «п.1.3.5 Вимоги до концентратора USB PC» - подовжувач: USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0 м.».
Таким чином, сторонами укладено № ВЕБ-132, окремі умови якого, є істотними, не відповідають змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК», що свідчить про порушення частини четвертої статті 41 Закону № 922 та пункту 18 Особливостей.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10 листопада 2025 року через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит.
Замовником 13 листопада 2025 року надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…17.10.2025 уповноваженою особою прийнято рішення «Про розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» та визнання його переможцем процедури закупівлі» відповідно до даного рішення і був укладений договір про закупівлю від 23.10.2025 № ВЕБ-132 відповідно до Додатку 1.5 (проєкт договору) до тендерної документації».
Отже, замовник на порушення пункту 18 Особливостей та частини 4 статті 41 Закону № 922 уклав Договір № ВЕБ-132, окремі умови якого не відповідають тендерній пропозиції переможця.
Період усунення порушень:
21.11.2025 18:23 - 06.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2025 18:23
Запити/Пояснення
Номер:
62bfca00322c4364bc8c514537c0e2da
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2025 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-003648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтверджуючими документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
4. Надати пояснення та відповідні документи щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e69011ce2e4e4f71ab30762c4aed9938
Назва:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 4.11.2025 року надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2025 16:16
Опис:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 4.11.2025 року надання пояснень на :
1. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтверджуючими документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ повідомляємо про те, що джерелом фінансування є місцевий бюджет Рішення 68 (позачергової) сесії 8 скликання Новооржицької селищної ради про внесення змін до рішення селищної ради « Про бюджет Новооржицької селищної територіальної громади на 2025 рік» № 22 від 24.09.2025року (додаток 3) КПКВ 0210150 (Копії додаються –додаток 1)
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо про те, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 650000,00 грн. з ПДВ - сформована на підставі аналізу цін з відкритих джерел на аналогічні за технічними характеристиками моделі комп’ютерної техніки :
- https://opendatabot.ua/tenders/UA-2025-09-17-010907-a;
- https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/38253707/
- https://gov.e-tender.ua/tender/ofisna-ta-kompyuterna-tekhnika/UA-2025-07-23-009489-a-robocha-stancziya-dlya-oformlennya-ta-vydachi-pasporta-hromadyanyna-ukrayiny-dlya-vyyizdu
3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Новооржицька селищна рада повідомляє про те, що інформація щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/novoorzhycka/news/1762335667/
4. Надати пояснення та відповідні документи щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації повідомляє про те, що тендерна документація не була оприлюднена в електронній системі закупівель в зв’язку з нестабільною роботою мережі Інтенет під час повітряних тривог.Учасниками закупівлі та уповноваженою особою вчасно не було виявлено відсутність даного файлу (Копія додається – додаток 2).
Номер:
d7ec0ca6fd484d4ab0cfe26b81e50fd1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2025 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-003648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" на виконання вимоги пункту 3 Додатку 1.2 до тендерної документації? Поясніть вказане.
2. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" надано погоджений Додаток 1.4 до тендерної документації Вих. № 20251013-2 від 13.10.2025 про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару та надано лист-згоду про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вих. № 20251012-34 від 12.10.2025 зазначені в Додатку 1.4 до тендерної документації. При цьому, співставленням окремих технічних характеристик, зазначених в наданих документах вказано: «п.1.2.2. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрастність реальна/динамічна 600:1/5000000:1»; «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Контрастність реальна/динамічна 600:1/5000000:1», «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Кабель HDMI/Display Port» не зазначено довжину кабелю; «п.1.2.5. Вимоги до концентратора USB PС» - Подовжувач USB 2.0 АМ to Mini» не зазначено довжину подовжувача; «п.1.2.6 Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів РС» - Парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см, що не дає єдиного визначення. Поряд з цим, у додатку 1.4 до тендерної документації замовником, зазначено вимоги, зокрема: «п.1.3.2. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрастність реальна/динамічна: не нижча ніж 1000:1/1000000:1»; «п.1.3.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Контрастність реальна/динамічна не нижча ніж 1000:1/1000000:1», «п.1.3.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Кабель DVI або HDMI або DP, довжина не менша ніж 1,8 м»; «п.1.3.5. Вимоги до концентратора USB PС» - Подовжувач USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0м» та «п.1.3.6 Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів РС» - Парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см», що не дає єдиного визначення. Поясніть вказане.
3. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та учасником-переможцем ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" укладено договір про закупівлю від 23.10.2025 № ВЕБ-132. Однак, умови укладеного договору, зокрема, Додаток № 2 до договору, що є невід’ємною його частиною, відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК", а саме інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару Вих. № 20251013-2 від 13.10.2025, поданої у складі тендерної пропозиції учасника (файл «1-59_Пропозиція Новооржицька.pdf», стор. 5-11). Надайте пояснення викладеному.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7f81992fc7bb4d1cab0124378f1be229
Назва:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10.11.2025 року надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2025 16:20
Опис:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10.11.2025 року надання пояснень на :
1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" на виконання вимоги пункту 3 Додатку 1.2 до тендерної документації?
Повідомляємо про те, що перевірка тендерної пропозиції учасника ТОВ « ВЕБ НЕТВОРК» базувалась на основі додатка № 98-99 копія рішення 1 засновників про створення юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 27.03.2019 р. №367 ( особливість модельного статуту полягає в тому що, паперовий носій не є обов’язковий так, як він є доступний онлайн) та додатку № 102-103 Договір-купівлі продажу частки у статутному капіталі ТОВ « ВЕБ НЕТВОРК»
2. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" надано погоджений Додаток 1.4 до тендерної документації Вих. № 20251013-2 від 13.10.2025 про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару та надано лист-згоду про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вих. № 20251012-34 від 12.10.2025 зазначені в Додатку 1.4 до тендерної документації. При цьому, співставленням окремих технічних характеристик, зазначених в наданих документах вказано: «п.1.2.2. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрастність реальна/динамічна 600:1/5000000:1»; «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Контрастність реальна/динамічна 600:1/5000000:1», «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Кабель HDMI/Display Port» не зазначено довжину кабелю; «п.1.2.5. Вимоги до концентратора USB PС» - Подовжувач USB 2.0 АМ to Mini» не зазначено довжину подовжувача; «п.1.2.6 Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів РС» - Парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см, що не дає єдиного визначення. Поряд з цим, у додатку 1.4 до тендерної документації замовником, зазначено вимоги, зокрема: «п.1.3.2. Вимоги до монітора РС оператора» - Контрастність реальна/динамічна: не нижча ніж 1000:1/1000000:1»; «п.1.3.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Контрастність реальна/динамічна не нижча ніж 1000:1/1000000:1», «п.1.3.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Кабель DVI або HDMI або DP, довжина не менша ніж 1,8 м»; «п.1.3.5. Вимоги до концентратора USB PС» - Подовжувач USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0м» та «п.1.3.6 Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів РС» - Парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см», що не дає єдиного визначення.
Повідомляє про те, що вивчаючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК», а саме погоджений додаток 1.4 до тендерної документації Вих. №20251013-2 від 13.10.2025 про технічні , якісні та кількісні характеристики запропонованого товару у
-«п. 1.2.2. Вимоги до монітора РС оператора» -Контрастність реальна/динамічна 600:1/5000000:1»
- «п.1.2.3. Вимоги до монітора РС клієнта» - Контрастність реальна/динамічна 600:1/5000000:1»
- «п.1.2.3 Вимоги до монітора РС клієнта» - Кабель HDMI/Display Port» не зазначено довжину кабелю;
- «п.1.2.5. Вимоги до концентратора USB PС» - Подовжувач USB 2.0 АМ to Mini» не зазначено довжину подовжувача
дійсно є дані невідповідності (описки) у заповненні таблиці, а технічні характеристики запропонованої моделі монітора РС клієнта (Монітор 23.8’’ Philips 243V7QDSB/00 IPS D-Sub НDMI (https://www.philips.ua/c-p/243V7QDSB_00/monitor-full-hd-lcd-monitor )) та концентратора USB PC (Концентратор Defender 7 ports USB 2.0 з Блоком живлення (https://rozetka.com.ua/ua/cablexpert_ccf_usb2_am5p_6/p5844393/) є ідентичними тим що вимагались замовником.
- «п.1.3.6 Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів РС» - Парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см» ( можливо на момент подання тендерної пропозиції в учасника закупівлі не було в наявності даного товару, що унеможливило чітко вказати діаметр парасолі для спалаху)
Також, учасником надано гарантійний лист про відповідність тендерної документації технічним вимогам Вих. № 20251012-18 від 12.10.2025 р.
З огляду на зазначене було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам замовника.
3. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та учасником-переможцем ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" укладено договір про закупівлю від 23.10.2025 № ВЕБ-132. Однак, умови укладеного договору, зокрема, Додаток № 2 до договору, що є невід’ємною його частиною, відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК", а саме інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару Вих. № 20251013-2 від 13.10.2025, поданої у складі тендерної пропозиції учасника (файл «1-59_Пропозиція Новооржицька.pdf», стор. 5-11).
Повідомляємо наступне, що 17.10.2025 уповноваженою особою прийнято рішення «Про розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВЕБ НЕТВОРК» та визнання його переможцем процедури закупівлі» відповідно до даного рішення і був укладений договір про закупівлю від 23.10.2025 № ВЕБ-132 відповідно до Додатку 1.5 (проєкт договору) до тендерної документації.
Номер:
a67f91c399b44fe5bc1ada1cbb88452d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2025 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-003648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
Замовником в абзаці 3 пункту 7 Додатку 1.4 до тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження можливості постачання предмету закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції надає технічний паспорт та/або інструкцію по застосуванню, та/або технічний опис, та/або інший документ, що містить технічні характеристики тощо на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшету для підпису українською мовою. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" на відповідність вказаної вимоги?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fe6a9db6eee844cf875943ee5efa7680
Назва:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10.11.2025 року надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2025 16:21
Опис:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10.11.2025 року надання пояснень на:
Замовником в абзаці 3 пункту 7 Додатку 1.4 до тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження можливості постачання предмету закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції надає технічний паспорт та/або інструкцію по застосуванню, та/або технічний опис, та/або інший документ, що містить технічні характеристики тощо на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшету для підпису українською мовою. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" на відповідність вказаної вимоги?
Повідомляємо про те, що файли надані учасником для підтвердження вимоги щодо
підтвердження можливості постачання предмету закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції надає технічний паспорт та/або інструкцію по застосуванню, та/або технічний опис, та/або інший документ, що містить технічні характеристики тощо на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшету для підпису українською мовою учасником не було надано. Рішення про відповідність базується відповідно гарантійного листа Вих.№20251012-28 від 12.10.2025р. про те, що учасник гарантує в комплекті поставки надати усі необхідні інструкції з експлуатації обладнання.
Номер:
df7283795bbd44f9920eb2ed5a314207
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2025 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-003648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" укладено договір про закупівлю від 23.10.2025 № ВЕБ-132 (далі-договір), пунктом 5.2 розділу 5 якого визначено, що строк поставки товару до 30.11.2025 включно. З огляду на вищевикладене, надайте пояснення на якому етапі знаходиться виконання договору на поставку товару «Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм та паспортів громадянина України у формі ІD-картки з комплектом обладнання ( для розвитку мережі центру надання адміністративних послуг) код ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних ( апаратна частина)»?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2629eebc6d9847f49cbe6c3601a7d2a0
Назва:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 14.11.2025 року надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2025 10:30
Опис:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 14.11.2025 року надання пояснень на :
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та ТОВ "ВЕБ НЕТВОРК" укладено договір про закупівлю від 23.10.2025 № ВЕБ-132 (далі-договір), пунктом 5.2 розділу 5 якого визначено, що строк поставки товару до 30.11.2025 включно. З огляду на вищевикладене, надайте пояснення на якому етапі знаходиться виконання договору на поставку товару «Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм та паспортів громадянина України у формі ІD-картки з комплектом обладнання ( для розвитку мережі центру надання адміністративних послуг) код ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних ( апаратна частина)»?
Повідомляємо про те, що ТОВ « ВЕБ НЕТВОРК» виконало свої зобов’язання за договором № ВЕБ-132 від 23.10.2025року, а саме поставка товару здійснена 31 жовтня 2025 року ( видаткова накладна № 8 від 31.10.2025 року та товарно-транспортна накладна №8 від 31.10.2025 року). Також разом з товаром надано технічний опис на повносторінко-вий зчитувач документів, зчитувач відбитків пальців та планшет для підпису українською мовою.