-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Нове будівництво сонячної електростанції для забезпечення альтернативного джерела живлення на власні потреби хірургічного корпусу КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Шевченка, 40, м. Городок, Хмельницька область (коригування)»
Завершена
7 542 396.40
UAH з ПДВ
Номер:
fa50a9a307174dbb81e5a8dec4cdd7ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 14:57 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2025 № 80-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 17.11.2025 № 80-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2025-10-06-013014-a 06.10.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шевчук М.О.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями, розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.10.2025 № 81 (зі змінами), звернення за роз’ясненнями від 09.10.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 10.10.2025, звернення за роз’ясненнями від 13.10.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 15.10.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2025, тендерну пропозицію Приватного підприємства «СПОРТ-ПРОГРЕС» (далі – ПП «СПОРТ-ПРОГРЕС»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ПП «СПОРТ-ПРОГРЕС» від 27.10.2025 №82, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.10.2025, Договір про закупівлю робіт від 10.11.2025 №474 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 20.11.2025, надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Поряд з цим, відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами проведення процедури закупівлі між Замовником та переможцем процедури закупівлі ПП «СПОРТ-ПРОГРЕС» укладено Договір про закупівлю робіт №474 від 10.11.2025 (далі – Договір).
Однак, Договір, предметом якого є роботи з нового будівництва, та додатки до нього (Додаток 1 – Договірна ціна, Додаток 2 – Календарний графік виконання робіт, Додаток 3 – План фінансування будівництва, Додаток 4 – Локальні кошториси, Додаток 5 – Документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат; інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 10.11.2025 у форматі PDF.
Проте, Замовник не оприлюднив Договір з додатками у машинозчитувальному форматі у строк визначений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, чим порушив вимоги пункту 15 Порядку № 1082.
Разом з тим, під час здійснення моніторингу Замовник 18.11.2025 (на шостий робочий день з дня укладення договору) оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі з порушенням строків, визначених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону (три робочі дні з дня укладення договору).
Період усунення порушень:
26.11.2025 16:51 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2025 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Городоцька МБЛ», на виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 26.11.2025 року, здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», п.15 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, а саме проведено роз’яснювальну роботу серед працівників та економічне навчання.
Дата публікації звіту:
27.11.2025 12:13
Запити/Пояснення
Номер:
6056d7c7afbc49739ed64e8a8a00beb1
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
19.11.2025 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво сонячної електростанції для забезпечення альтернативного джерела живлення на власні потреби хірургічного корпусу КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Шевченка, 40, м. Городок, Хмельницька область (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-06-013014-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3d41e358ad704bf6bda64d1c9a285d1d
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.11.2025 13:40
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області розглянуто Ваш запит від 19 листопада 2025 року.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 06 жовтня 2025 року Комунальним некомерційним підприємством «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області було оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: «Нове будівництво сонячної електростанції для забезпечення альтернативного джерела живлення на власні потреби хірургічного корпусу КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Шевченка, 40, м. Городок, Хмельницька область (коригування)» «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (далі – роботи).», оголошення - UA-2025-10-06-013014-a. Очікувана вартість закупівлі склала 7 542 396,40 грн. з ПДВ.
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів коштів місцевого бюджету - ТПКВКМБ: 7330 – Підготовка та реалізація публічних інвестиційних проектів / програм публічних інвестицій за рахунок коштів місцевого бюджету в інших секторах економічної діяльності. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі».
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом віднімання від загальної вартості будівництва глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проєктні, вишукувальнi роботи, експертиза та авторський нагляд» із врахуванням ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво сонячної електростанції для забезпечення альтернативного джерела живлення на власні потреби хірургічного корпусу КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Шевченка, 40, м. Городок, Хмельницька область (коригування)».
Додатки:
- Експертний звіт №52655 від 26.09.2025.
- Проектно-кошторисна документація «Нове будівництво сонячної електростанції для забезпечення альтернативного джерела живлення на власні потреби хірургічного корпусу КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Шевченка, 40, м. Городок, Хмельницька область (коригування)».
Номер:
2205d6b9402547118827431b5132ec57
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
20.11.2025 13:47
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області розглянуто Ваш запит від 19 листопада 2025 року.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 06 жовтня 2025 року Комунальним некомерційним підприємством «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області було оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: «Нове будівництво сонячної електростанції для забезпечення альтернативного джерела живлення на власні потреби хірургічного корпусу КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Шевченка, 40, м. Городок, Хмельницька область (коригування)» «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (далі – роботи).», оголошення - UA-2025-10-06-013014-a. Очікувана вартість закупівлі склала 7 542 396,40 грн. з ПДВ.
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів коштів місцевого бюджету - ТПКВКМБ: 7330 – Підготовка та реалізація публічних інвестиційних проектів / програм публічних інвестицій за рахунок коштів місцевого бюджету в інших секторах економічної діяльності. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі».
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом віднімання від загальної вартості будівництва глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проєктні, вишукувальнi роботи, експертиза та авторський нагляд» із врахуванням ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво сонячної електростанції для забезпечення альтернативного джерела живлення на власні потреби хірургічного корпусу КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Шевченка, 40, м. Городок, Хмельницька область (коригування)».
Додатки:
- Експертний звіт №52655 від 26.09.2025.
- Проектно-кошторисна документація «Нове будівництво сонячної електростанції для забезпечення альтернативного джерела живлення на власні потреби хірургічного корпусу КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Шевченка, 40, м. Городок, Хмельницька область (коригування)».