• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл»

Завершена

4 363 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 3027ab31561449b7a8b78b0a42645946
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 28.10.2025 11:55 - 19.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.10.2025 55-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія ЄСІНА Додаток до наказу від 28.10.2025 № 55-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КП «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ» UA-2025-10-03-011980-a 03.10.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ»» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.10.2025 № 217-2025-1 із змінами від 09.10.2025, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО» ЮГОВ-ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО» ЮГОВ-ПРОЕКТ»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2025 №217-2025-2 про визнання Учасника переможцем, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 17.10.2025, договір від 24.10.2025 №217-2025, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 03.11.2025. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО» ЮГОВ-ПРОЕКТ»» вимогам тендерної документації встановлено наступне. Вимогами Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» до тендерної документації Замовника наведено вимоги до пристрою плавного пуску (ППП) з переліком необхідних характеристик та функцій, поряд з чим учасник торгів повинен надати завірені копії сертифікатів виробництва пристрою плавного пуску, які повинні відповідати вимогам системи управління якістю ISO9001, ISO45001, ISO 50001:2015. На виконання зазначеної вимоги Учасником ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЮГОВ-ПРОЕКТ» у складі своєї пропозиції, поміж іншого у файлі під назвою «37 сертифікат ISO 45001 Виробництво пристрою плавного пуску.pdf» надано сертифікат ISO45001:2018 без відповідного перекладу. Поряд з цим, умовами пункту 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації замовника зазначено, що мова тендерної пропозиції – українська. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Однак, сертифікат ISO45001:2018 наданий учасником ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЮГОВ-ПРОЕКТ» без відповідного перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 Розділу 1 тендерної документації замовника. Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ» не виявив вищезазначених невідповідностей в інформації та/ або документах, що ним подані та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані останнім у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 07.11.2025 14:10 - 22.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2025 14:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ» проводились відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл». Переможцем закупівлі стало ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" відповідно до пропозиції учасника. 29.10.2025 року о 15:57 у підсистеми за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-03-011980-a/monitorings Східним офісом Держаудитслужби в Донецькій області було спрямовано запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-03-011980-a, очікуваною вартістю 4 363 200,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Вимогами Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» до тендерної документації Замовника зазначено, що виробництво пристрою плавного пуску повинно відповідати вимогам системи управління якістю ISO9001, ISO45001, ISO 50001:2015 Учасник торгів повинен надати завірені копії сертифікатів. Прошу зазначити назву файлу в якому учасником ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ» надано завірену копію сертифікату системи управління якістю ISO45001? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк. На який Вам було надано відповідь 03 листопада 2025 року о 17:53 годині з додатками, а саме: - Комерційна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" - Комерційна пропозиція ТОВ "ВОДТЕПЛОСЕРВІС" - Комерційна пропозиція ТОВ «Кузня Рішень» - сертифікат ISO 45001. У висновку від 07.11.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-03-011980-a зазначено, що сертифікат ISO45001:2018 наданий учасником ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЮГОВ ПРОЕКТ» без відповідного перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 Розділу 1 тендерної документації замовника. Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ» не виявив вищезазначених невідповідностей в інформації та/ або документах, що ним подані та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані останнім у складі своєї тендерної пропозиції. Вимоги запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ від 29.10.2025 року не передбачали зазначення назви файлу перекладу до сертифікату ISO 45001 Виробництво пристрою плавного пуску. Вся затребувана інформація була спрямована у зазначений термін та з усіма витребуваними документами. 10.10.2025 року учасником тендерної закупівлі було надано сертифікат з перекладом файл під назвою «39 сертифікат ISO 45001 Виробництво пристрою плавного пуску.pdf», який був завантажений учасником закупівлі у складі Тендерної пропозиції до закупівлі UA-2025-10-03-011980-a, що відображається на офіційному сайті "Prozorro" та повністю спростовує факт вчинення порушення, які констатував у своєму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-03-011980-a від 07.11.2025 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА. Обов`язок із доказування слід розуміти як закріплену в процесуальному та матеріальному законодавстві міру належної поведінки особи, що бере участь у судовому процесі, із збирання та надання доказів для підтвердження свого суб`єктивного права, що має за мету усунення невизначеності, яка виникає в правовідносинах у разі неможливості достовірно з`ясувати обставини, які мають значення для справи. Важливим елементом змагальності процесу є стандарти доказування - спеціальні правила, якими суд має керуватися при вирішенні справи. Ці правила дозволяють оцінити, наскільки вдало сторони виконали вимоги щодо тягаря доказування і наскільки вони змогли переконати суд у своїй позиції, що робить оцінку доказів більш алгоритмізованою та обґрунтованою (постанова Верховного Суду від 22 квітня 2021 року у справі № 904/1017/20). Верховний Суд в ході касаційного перегляду судових рішень неодноразово звертався загалом до категорії стандарту доказування та відзначав, що принцип змагальності забезпечує повноту дослідження обставин справи. Цей принцип передбачає покладання тягаря доказування на сторони. Одночасно цей принцип не передбачає обов`язку суду вважати доведеною та встановленою обставину, про яку сторона стверджує. Така обставина підлягає доказуванню таким чином, аби задовольнити, як правило, стандарт переваги більш вагомих доказів, тобто коли висновок про існування стверджуваної обставини з урахуванням поданих доказів видається більш вірогідним, ніж протилежний (постанови Верховного Суду від 02.10.2018 у справі № 910/18036/17, від 23.10.2019 у справі № 917/1307/18, від 18.11.2019 у справі № 902/761/18, від 04.12.2019 у справі № 917/2101/17). Аналогічний стандарт доказування застосовано Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 18.03.2020 у справі № 129/1033/13-ц (провадження № 14-400цс19). Пропонуємо скористатись частиною дев'ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відобразити в електронній системі підтвердження усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 12.11.2025 11:52

Запити/Пояснення