Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
Період моніторингу:10.11.2025 17:00 - 02.12.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
10.11.2025
№ 100-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Алла БЕХ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.11.2025 № 100-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель.
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2025-10-03-010724-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ДОР-ЛІДЕР», відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотриманні законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03.10.2025 № 192, тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ДОР-ЛІДЕР» (далі – ТОВ «ДОР-ЛІДЕР»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 22.10.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.10.2025 № 212, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.10.2025, договір підряду від 05.11.2025 № 238, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 18.11.2025 та 27.11.2025.
Період усунення порушень:01.12.2025 16:02 - 05.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:01.12.2025 16:02
Запити/Пояснення
150934
Номер:b692b30ad2de4ec49d127ea15929f0f7
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:13.11.2025 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:19.11.2025 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 41) 242-08-14 n.s.datsiuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Глибочицькою сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-03-010724-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Прошу надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3) Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК)
4) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
5) Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, складену учасником згідно зразка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання договору.
Також, вказаним вище підпунктом вказано, що учасник має підтвердити наявність працівників, зокрема, робочих спеціальностей, а саме, робітників, зайнятих керуванням машин.
Попереднім аналізом встановлено, що учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 17.10.2025 № 17/10/2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема, водія (робітник, зайнятий керуванням машин) (Ревчук Д.І.) в кількості 1 людини.
Разом з тим, відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР», включено у вартість договірної ціни роботи будівельних машин та механізмів в кількості 223, 001724 маш. год., зокрема:
- автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 10 т в кількості 36,4375 маш. год.;
Слід зазначити, що вказані будівельні машини та механізми залучені на підставі договорів про надання послуг, а саме, від 08.10.2025 № 08/10-25 та від 30.01.2025 № 30/01-25.
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 договору про надання послуг від 08.10.2025 № 08/10-25 зазначено, що «Виконавець бере на себе зобов’язання надавати послуги спеціалізованої техніки, згідно переліку визначеному у Додатку № 1 до даного Договору, в справному технічному стані (далі по тексту - «Техніка») на об'єктах Замовника згідно заявок останнього, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги.», що свідчить, про те, що надаються послуги лише спеціалізованої техніки, без врахування послуг водія.
Аналогічно зазначено в пункту 1.1 розділу 1 договору про надання послуг від 30.01.2025 № 30/01-25.
Разом з тим, відповідно до розділу І підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР», зазначено, що витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття складають 29,78 люд. год.
Враховуючи вище викладене, роботу з керування та обслуговування автотранспорту при перевезенні ґрунту та будівельного сміття здійснюватиметься лише 1 працівником (згідно довідки від 17.10.2025 № 17/10/2, водій Ревчук Д.І.), витрати труда якого складають 29,78 люд. год., в той час як витрати автомобілів-самоскидів, вантажопідйомністю 10 т складають 36,4375 маш. год.
Поясніть, яким чином Замовником перевірено відповідність учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
6) Відповідно до пункту 5.1.2 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме, кошторисну документацію, що подається учасником у вигляді інформаційної моделі, складеної у програмному комплексі АВК-5 (з наданням копії ліцензії на відповідний програмний комплекс) та у форматі “PDF”, що включає в себе:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї,
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва,
- підсумкову відомість ресурсів,
- локальний кошторис (повинен бути складений на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються),
- розрахунок загально-виробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку;
- розрахунок додаткових витрат до договірної ціни (кошти на покриття ризику).
На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну із розрахунками за статтями витрат (файл «21.Кошториси на тендер».
Відповідно до розділу І підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР», не враховано витрати труда робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин.
Разом з тим, відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР», включено у вартість договірної ціни роботи будівельних машин та механізмів в кількості 186, 564224 маш. год., а саме:
- автогрейдери середнього типу, SHANTUI SG 16-з в кількості 11,751814 маш. год.;
- котки дорожні самохідні HAMM DV90TV в кількості 30,9453 маш. год.;
- котки дорожні HAMM HD 130 в кількості 43,668096 маш. год.;
- цистерна з навісним обладнанням на базі автомобіля КРАЗ в кількості 8,625614 маш. год.;
- дорожня фреза Wirtgen W1000 F, ширина фрезерування 1000 мм в кількості 36,4375 маш. год.;
- екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX SM 4T в кількості 46,777 маш. год.;
- асфальтоукладач на гусеничному ходу Vogele Super 1800-2 в кількості 8,3589 маш. годин.
Слід зазначити, що вказані будівельні машини та механізми залучені на підставі договорів про надання послуг, а саме, від 08.10.2025 № 08/10-25 та від 30.01.2025 № 30/01-25.
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 договору про надання послуг від 08.10.2025 № 08/10-25 зазначено, що «Виконавець бере на себе зобов’язання надавати послуги спеціалізованої техніки, згідно переліку визначеному у Додатку № 1 до даного Договору, в справному технічному стані (далі по тексту - «Техніка») на об'єктах Замовника згідно заявок останнього, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги.», що свідчить, про те, що надаються послуги лише спеціалізованої техніки, без врахування послуг водія.
Аналогічно зазначено в пункту 1.1 розділу 1 договору про надання послуг від 30.01.2025 № 30/01-25.
Враховуючи вищевикладене, у договірну ціну учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» включено витрати вказаних машин та механізмів, при цьому не враховано витрати труда робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин.
Поясніть та надайте документальне підтвердження (у разі наявності), на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, що виконання робіт по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області» здійснюватиметься вказаними будівельними машинами та механізмами, витрати яких складають 186,564224 маш. год.?
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
151399
Номер:0fb9f24a2c114ec083becc01155756bb
Назва:Відповідь на звернення
Дата опублікування:18.11.2025 17:22
Автор:Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
×
Код ЄДРПОУ:
04348289
Контактна особа:
Катерина Кручок +380412406015 406009@ukr.net
Адреса:
12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області» код за ДК 021:2015: «45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-03-010724-a) на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та, виходячи зі змісту запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень, надаємо пояснення (інформацію, документи) такого змісту:
1. Щодо надання проектної документації (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, тощо), а також змін до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне: обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (види та обсяги робіт, а також необхідні матеріали) здійснено відповідно до проектно - кошторисної документації, яка розроблена у відповідності з вимогами:
ДБН В.2.3. – 5 - 2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
ДБН В.2.3. – 4 - 2015 «Автомобільні дороги»;
ГБН В.2.3.-37641918-559:2019 «Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий»;
ДСТУ 4100-2014 «Знаки дорожні»;
ДБН А.3.1 -5-2016 «Організація будівельного виробництва»;
НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»
та пройшла в установленому чинним законодавством порядку експертизу, по якій отримано позитивний експертний звіт, затверджений філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області (сканкопія експертного звіту від 04 лютого 2025 року № 06-0013/01-25 додається до цього пояснення як Додаток 1). Вищезазначена проектно-кошторисна документація по об’єкту затверджена рішенням сімдесят четвертої сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області від 21 лютого 2025 року № 17 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області» (сканкопія рішення додається до цього пояснення як Додаток 2). Розрахунок очікуваної вартості по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області» було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи інформацію зведеного кошторисного розрахунку розробленої та затвердженої проектної документації по об’єкту (сканкопія зведеного кошторисного розрахунку додається до цього пояснення як Додаток 3). Робочий проект «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району, Житомирської області» Том 1. Загальна пояснювальна записка. Робочі креслення комплекту АД. Кошторисна документація 5-П/2025-ПЗ.АД.К долучені до даного пояснення у форматі .pdf файлом з назвою Том 1 (як Додаток 4).
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо наступне: на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (https://glybochytsia-rada.gov.ua/) за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04348289/713c3c0bfdc1df340ebba9199bfe566f.docx (сканкопія вищезазначеного обгрунтування додається до цього пояснення як Додаток 5).
3. Щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК) повідомляємо наступне: джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету Глибочицької сільської територіальної громади на 2025 рік. Фінансування об’єкту капітального ремонту заплановано за кодом типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету». На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Рішення № 3 другого пленарного засідання сімдесят третьої сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області від 30 грудня 2024 року «Про бюджет Глибочицької сільської територіальної громади на 2025 рік. Код бюджету 0654400000» та Додаток № 5 до рішення Глибочицької сільської ради Про бюджет Глибочицької сільської територіальної громади на 2025 рік № 3 від 30.12.2024 року (зазначені документи додаються до пояснень як Додатки 6 і 7 відповідно).
4. Щодо надання інформації чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення) повідомляємо наступне: під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» були встановлені формальні (несуттєві) помилки. Рішення про віднесення допущених учасником помилок до формальних (несуттєвих) оформлене протоколом уповноваженої особи № 211 від 24 жовтня 2025 року, сканкопія якого додається до цього пояснення як Додаток 8, та який містить перелік та опис формальних (несуттєвих) помилок.
5. Щодо пояснення, яким чином Замовником перевірено відповідність учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повідомляємо наступне: на вимогу пунктів 1.2.1., 1.2.2., 1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» надано довідку файл «5. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників (1).pdf», яка відповідає вимогам тендерної документації та файли «6.Накази про призначення.pdf» і «7.Дипломи працівників.pdf», які містять підтвердження вказаної в довідці про працівників інформації. Відповідно тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» повністю відповідає встановленим вимогам тендерної документації щодо підтвердження кваліфікайному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Законодавство у сфері публічних закупівель не містить конкретний перелік документів та/або інформації, які замовник повинен вимагати від учасника на підтвердження своєї відповідності тому чи іншому кваліфікаційному критерію. Замовник на власний розсуд встановлює такі вимоги у тендерній документації щодо закупівлі. Учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» встановлені Замовником вимоги виконані.
Згідно умов тендерної документації не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції. Договірна ціна є твердою і відповідно не враховані витрати Підрядника покладаються на останнього за його ж рахунок. На етапі кваліфікації щодо закупівлі учасником виконано всі вимоги тендерної документації. На етапі виконання договору підряду сторони керуються його умовами. За невиконання, невчасне виконання, порушення умов щодо якості робіт передбачена відповідальність, що відображає розділ 15 договору підряду. Окрім того варто брати до уваги сьогодення та те, що заявка від Замовника щодо виконання робіт Підряднику та безпосередньо виконання підрядних робіт можуть здійснюватися у часовому проміжку, який є набагато пізнішим щодо етапу кваліфікації учасника у тендері, у зв’язку з чим до фактичного виконання робіт можуть бути залучені інші працівники, ніж ті, що відображені учасником на етапі кваліфікації. Надана учасником довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 17.10.2025 вих. №17/10/2 містить примітку «*У разі необхідності будуть залучені інші працівники на умовах трудових договорів». Враховуючи вищезазначене учасник ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» відповідає вимогам тендерної документації та підстави для відхилення його тендерної пропозиції у відповідності до чинного законодавства відсутні.
Також варто зауважити щодо роботи з керування та обслуговування автотранспорту при перевезенні ґрунту та будівельного сміття, що здійснюватиметься лише 1 працівником (згідно довідки від 17.10.2025 № 17/10/2, водій Ревчук Д.І.), витрати труда якого складають 29,78 люд. год., в той час як витрати автомобілів-самоскидів, вантажопідйомністю 10 т складають 36,4375 маш. год., то повідомляємо, що автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 10 т в кількості 36,4375 маш. год, які відображені в підсумкові відомості відносяться до КР18-4-1 «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 500 мм, фрезерування окремими місцями площею до 10 м2, глибина фрезерування 50 мм», а не до перевезення грунту чи сміття. Зазначаємо, що технологія виконання будівельних робіт під час капремонту дорожнього покриття передбачає послідовність етапів виконання робіт, зокрема і роботи відповідної техніки, що дозволяє одному водію здійснювати керування різними будівельними машинами та механізмами в різний час (в тому числі у вихідні та в понаднормовий робочий час). Наголошуємо, що у разі не врахування учасником вартості окремих робіт та витрат під час виконання договору підряду не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його договірній ціні.
6. Щодо пояснень та документального підтвердження (у разі наявності) на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, що виконання робіт по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області» здійснюватиметься вказаними будівельними машинами та механізмами, витрати яких складають 186,564224 маш. год. повідомляємо наступне: учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» на виконання вимог пунктів 5.1.1. та 5.1.2. надано всі відповідні документи, надання яких передбачалося тендерною документацією. Документи щодо кошторисних розрахунків містять інформацію про всі необхідні види робіт та відповідних витрат у відповідності до технічного завдання, передбаченого закупівлею. Щодо не включення витрат труда робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням залучених машин та механізмів за договорами про надання послуг повідомляємо, що не врахована учасником вартість окремих витрат не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції. Строк, необхідний для виконання всіх робіт, передбачених договором підряду, дозволяє здійснити вчасно експлуатацію будівельних машин та механізмів у кількості машино-годин, передбаченої кошторисними розрахунками (навіть з врахуванням роботи одного водія в тому числі у вихідні та в понаднормовий робочий час). Всі документи та інформація, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надані у повному обсязі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей відсутні.
Додатки:
Додаток 1 - сканкопія експертного звіту від 04 лютого 2025 року № 06-0013/01-25;
Додаток 2 - сканкопія рішення сесії від 21 лютого 2025 року № 17;
Додаток 3 - сканкопія зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту;
Додаток 4 – Том 1;
Додаток 5 - сканкопія обгрунтування на виконання Постанови № 710;
Додаток 6 – сканкопія Рішення Про бюджет Глибочицької СТГ на 2025рік;
Додаток 7 – сканкопія Додатку 5 до Рішення Про бюджет Глибочицької СТГ на 2025рік
Додаток 8 - сканкопія протоколу уповноваженої особи від 24 жовтня 2025 року № 211
Дата до якої повинна бути надана відповідь:28.11.2025 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 41) 242-08-14 n.s.datsiuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Глибочицькою сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-03-010724-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Відповідно до довідки про наявність в учасника процедури закупівлі основного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 17.10.2025 № 17/10/1 (далі – Довідка № 17/10/1) учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» зазначено наявність наступної техніки:
- автогрейдер середнього типу, SHANTUI SG 16-з;
- котки дорожні самохідні HAMM DV90TV;
- котки дорожні HAMM HD 130;
- цистерна з навісним обладнанням на базі автомобіля КРАЗ;
- дорожня фреза Wirtgen W1000 F, ширина фрезерування 1000 мм;
- екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX SM 4T;
- асфальтоукладач на гусеничному ходу Vogele Super 1800-2.
Слід зазначити, що вказані будівельні машини та механізми залучені на підставі договорів про надання послуг, а саме, від 08.10.2025 № 08/10-25 та від 30.01.2025 № 30/01-25.
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 договору про надання послуг від 08.10.2025 № 08/10-25 зазначено, що «Виконавець бере на себе зобов’язання надавати послуги спеціалізованої техніки, згідно переліку визначеному у Додатку № 1 до даного Договору, в справному технічному стані (далі по тексту - «Техніка») на об'єктах Замовника згідно заявок останнього, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги.», що свідчить, про те, що надаються послуги лише спеціалізованої техніки, без врахування послуг водія.
Аналогічно зазначено в пункту 1.1 розділу 1 договору про надання послуг від 30.01.2025 № 30/01-25.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 договору про надання послуг від 08.10.2025 № 08/10-25 зазначено, що «За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю винагороду шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця в сумі вказаній в рахунку на оплату.».
Аналогічно зазначено у підпункті 3.1 розділу 3 договору про надання послуг від 30.01.2025 № 30/01-25 «За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю винагороду шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця в сумі вказаній в рахунку на оплату.».
Таким чином, учасник ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» буде використовувати техніку для перевезення матеріалів, ґрунту, будівельного сміття, тощо, які зазначені у Довідці № 17/10/1 відповідно до вказаних договорів послуг.
Відповідно до статті 907 Цивільного Кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Слід відмітити, що підпунктом 7.4 пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами) згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Пунктом 5.1 Настанови передбачено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Пунктом 5.4 Настанови передбачено, що вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РЕКН, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов’язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості експлуатації машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо).
Також, пунктом 5.4 Настанови передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації.
Одночасно, відповідно до пункту 5.8 Настанови вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні.
У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Однак, аналізом встановлено, що учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» в пункті 7 Підсумкової відомості ресурсів передбачено трудовитрати робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезені грунту і будівельного сміття в кількості 29,78 люд.год., на які нараховано загальновиробничі, адміністративні витрати, а також прибуток, чим в свою чергу не дотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Настанови та підпунктом 7.4 пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином поясніть, чому Вами визнано переможцем торгів учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР», яким не дотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Настанови та підпунктом 7.4 пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації?
2) Відповідно до підпункту 1.2.3 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено, що у разі, якщо договір про надання послуг/перевезення необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами тощо), Учасник у довідці на вказаних працівників зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) про надання послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Попереднім аналізом встановлено, що учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 17.10.2025 № 17/10/2, у якій відсутня інформація щодо операторів, які керуватимуть технікою (водії, машиністи тощо), відповідно до договорів про надання послуг техніки від 08.10.2025 № 08/10-25 та від 30.01.2025 № 30/01-25.
Поясніть, яким чином Вами перевірено відповідність учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
152457
Номер:692f5cf9bdfe4bc6b1b69736839c5ad0
Назва:Відповідь на звернення
Дата опублікування:27.11.2025 17:28
Автор:Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
×
Код ЄДРПОУ:
04348289
Контактна особа:
Катерина Кручок +380412406015 406009@ukr.net
Адреса:
12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мазепи Івана в с. Левків Житомирського району Житомирської області» код за ДК 021:2015: «45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-03-010724-a) на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та, виходячи зі змісту запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень, надаємо пояснення (інформацію, документи) такого змісту:
1. Щодо пояснення чому Замовником визнано переможцем торгів учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР», яким на думку органу державного фінансового контролю не дотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Настанови та підпунктом 7.4 пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації повідомляємо наступне: пункт 5.4. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі по тексту - Настанова) передбачає наступне: вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 Настанови. Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов’язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості експлуатації машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо).
Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації.
Пункт 5.8. Настанови передбачає: вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
В підсумковій відомості ресурсів, підготовленій учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції (файл «21.Кошториси на тендер.pdf»), зазначені витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття, які складають 29,78 люд. год. Розрахунок вартості перевезення ґрунту і будівельного сміття складений з урахуванням усереднених показників. У програмному комплексі АВК-5 технічно не реалізована можливість вибору конкретного транспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення ґрунту і будівельного сміття. Учасник може використовувати будь-який транспортний засіб, призначений для перевезення, інформація про який міститься у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі основного обладнання та матеріально-технічної бази від 17.10.2025 р. № 17/10/1. Розцінка С311-15 і розцінка С311-15 варіант 1 містять в тому числі трудовитрати (заробітна плата) робітника, зайнятого керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту та сміття, оскільки такий робітник є працівником учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР», а саме: водій Ревчук Денис Іванович, що визначений у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 17.10.2025 р. №17/10/2. У складі тендерної пропозиції учасника надано файл «3.договір про над послуг та оренди техніки.pdf», який містить договір про надання послуг №08/10-25 від 08 жовтня 2025 року та договір про надання послуг №30/01-25 від 30 січня 2025 року. Положення вищезазначених договорів про надання послуг не містять інформації про те, що за такими договорами техніка залучається разом з операторами (водіями, машиністами тощо). Натомість пунктами 3.5. таких договорів чітко визначено, що вартість роботи будівельної техніки (експлуатація маш/год., годин, 1 т/км) визначається у рахунку на оплату, а також абзац другий пункту 2.1. договору про надання послуг №30/01-25 від 30 січня 2025 року конкретизує, що виконавець за умовами договору зобов’язується здійснювати заправку техніки паливно-мастильними матеріалами. Інформація щодо залучення за такими договорами відповідних працівників (операторів (водіїв, машиністів тощо)) разом з будівельною технікою відсутня. Тобто по змісту вищезазначених договорів про надання послуг визначено відсутність робітників, які залучаються разом із залученою технікою.
Тому нарахування загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові на трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які не орендуються разом із цими робітниками, є правомірним.
Проаналізувавши надані документи та інформацію учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції в сукупності, замовник прийшов до обґрунтованого та законного висновку про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника, і відповідно підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, відсутні.
2. Щодо пояснення, яким чином Замовником перевірено відповідність учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повідомляємо наступне: на виконання вимог пункту 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 17.10.2025 р. №17/10/2, яка підготовлена учасником за зразком, встановленим умовами тендерної документації до закупівлі. Колонка 4 зразку довідки містить інформацію: «Інформація чи є фахівець працівником учасника або іншого суб’єкта господарювання як субпідрядників/с піввиконавців за договорами про надання послуг/ перевезення техніки (зазначити номер та дату відповідного договору)». Тобто, заповнюючи таку довідку, у даній колонці учасник повинен вказати інформацію про працівника, який залучається, а саме: чи є він працівником учасника або у разі, якщо такий працівник не є працівником учасника, то зазначити, що такий працівник є працівником іншого суб’єкта господарювання, що залучається як субпідрядник/співвиконавець за договорами про надання послуг/перевезення техніки тощо. Відповідно у разі залучення до виконання робіт працівників іншого суб’єкта господарювання, що залучається як субпідрядник/співвиконавець за договорами про надання послуг/перевезення техніки тощо, то в такій довідці учасник повинен заповнити інформацію про номер та дату відповідного договору, на підставі якого такий(-і) працівник(-и) залучений(-і). Вищезазначене замовником конкретизується положеннями тендерної документації, а саме положеннями абзацу другого пункту 1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації: у разі, якщо договір про надання послуг/перевезення необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами тощо), Учасник у довідці на вказаних працівників зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) про надання послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
У вищезазначеній довідці учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» чітко визначено, що залучені ним працівники є працівниками учасника, що підтверджується наданими у складі тендерної пропозиції наказами про прийняття на роботу.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» надано файл «17. Інформаційний лист по субпідряду (1).pdf», який містить інформацію, що учасник до виконання робіт не залучатиме субпідрядника(-ів). Також у складі тендерної пропозиції учасника надано файл «3.договір про над послуг та оренди техніки.pdf», який містить договір про надання послуг №08/10-25 від 08 жовтня 2025 року та договір про надання послуг №30/01-25 від 30 січня 2025 року. Положення вищезазначених договорів про надання послуг не містять інформації про те, що за такими договорами техніка залучається разом з операторами (водіями, машиністами тощо). Натомість пунктами 3.5. таких договорів чітко визначено, що вартість роботи будівельної техніки (експлуатація маш/год., годин, 1 т/км) визначається у рахунку на оплату, а також абзац другий пункту 2.1. договору про надання послуг №30/01-25 від 30 січня 2025 року конкретизує, що виконавець за умовами договору зобов’язується здійснювати заправку техніки паливно-мастильними матеріалами. Інформація щодо залучення за такими договорами відповідних працівників (операторів (водіїв, машиністів тощо)) разом з будівельною технікою відсутня.
Також варто відмітити, що умовами тендерної документації не було передбачено вимоги, що договори про надання послуг тощо повинні містити та/або підтверджувати інформацію про залучення за такими договорами операторів (водіїв, машиністів тощо).
Тобто враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» не мав підстав для заповнення (не повинен був заповнювати) відповідної колонки у довідці, оскільки такі працівники, що залучені за договорами про надання послуг, відсутні.
Надана учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 17.10.2025 р. №17/10/2 заповнена у відповідності до вимог тендерної документації та містить інформацію у повному обсязі з урахуванням всіх документів та інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції.
Замовник перевірив відповідність учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у відповідності до положень вимог пунктів 1.2.1., 1.2.2. та 1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації, на виконання яких учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 17.10.2025 р. №17/10/2, накази про прийняття на роботу (файл «6.Накази про призначення.pdf») та дипломи (файл «7.Дипломи працівників.pdf»). Усі документи та інформація, що надані учасником ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» на підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надані у повному обсязі та містять інформацію, що вимагалася умовами тендерної документації. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» відсутні.