-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт нежитлового приміщення № 71-90 для облаштування споруди подвійного призначення (укриття), без змін геометричних розмірів, з метою облаштування соціального простору "Ветеран ХАБ" розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Авангард, вул. Нижня, будинок 22»
Завершена
8 717 584.00
UAH з ПДВ
Номер:
f3cc832216e34579bd6ee5224858ee90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 12:27 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
31.10.2025 № 113-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 31.10.2025 № 113-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-10-03-009390-a, яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «10» листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 03.10.2025 № 40/25); тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.10.2025 № 40-1/25; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.10.2025; договір від 27.10.2025 № 42; відповідь Замовника від 06.11.2025 на запит від 03.11.2025.
Період усунення порушень:
10.11.2025 15:50 - 14.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2025 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
0bd75b3f32cf47c7aacfa0dd3f7cd3dc
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
03.11.2025 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення № 71-90 для облаштування споруди подвійного призначення (укриття), без змін геометричних розмірів, з метою облаштування соціального простору "Ветеран ХАБ" розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Авангард, вул. Нижня, будинок 22» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-03-009390-a), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?
3. Згідно з вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.10.2025 від 40/25) Замовником визначено, що учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, витрат за статтями у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, який включає у відповідності до Настанови визначення вартості будівництва наступні скановані документи, підписані організацією учасником та з його печаткою (у разі наявності):
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- розрахунки до договірної ціни;
- кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахованих відповідно до Настанови визначення вартості будівництва);
- локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт, наданих Замовником та відповідно до Настанови визначення вартості будівництва);
- підсумкова відомість;
- підсумкова відомість ресурсів до кожного локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом);
- розрахунки коштів на покриття адміністративних та загальновиробничих витрат будівельної організації.
При цьому, пунктом 5.31 розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами і доповненнями (далі - Настанова) передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються.
Зазначені кошти враховуються у розмірі 1,5% за умови застосування твердої ціни.
В той же час у поданій в складі тендерної пропозиції у пункті 9 «Договірна ціна» (файл 1.кошторис.pdf) застосовано показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва в розмірі більш ніж 1,5%, а саме: на 20,039961 тис.грн (кошти на покриття ризиків визначається наступним чином: будівельні роботи, разом 5619,03397х1,5% = всього 84,285509; різниця між 104,32547 – 84,285509 = 20,039961).
Отже, у пункті 9 «Договірна ціна» всього повинно бути 84,285509 тис. грн.
Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» (далі - учасник) у «Договірній ціні» у пункті 9 вказано всього 104,32547 тис.грн замість 84,285509 тис.грн, що суперечить вказаним положенням Настанови.
Учасником сума 104,32547 підтверджується Розрахунком № 11, а саме: будівельні роботи 84,28551 + устаткування 20,03996.
Крім цього, учасником у пункті 4 «Пояснювальної записки» зазначено, що для визначення розміру кошторисного прибутку (див.графу 8 Розрахунок прибутку), Настанова [4.38] враховується – 7,11 грн./люд.год.
Проте, учасником у Розрахунку № 9 показник кошторисного прибутку, грн./люд.год вказано 7,65.
Таким чином, прибуток у пункті 7 «Договірна ціна» повинен становити 79,75697 тис.грн, а не 85,63935 тис.грн (різниця 5,88238 тис.грн)
Прибуток у пункті 7 «Договірна ціна» визначається наступним чином: загальна трудомісткість 10,89327 х 7,11 показник кошторисного прибутку = 77,45114 кошторисний прибуток; 77,45114 кошторисний прибуток + 2,30583 пусконалагоджувальні роботи = разом 79,75697 тис.грн.
Прошу надати пояснення з приводу викладених фактів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Провідний державний аудитор Олександр ГУК
Номер:
502caed2a4604f97aeb89badcec995bf
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
06.11.2025 13:27
Опис:
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 18.09.2025 № 0915/А-2025 зі змінами та доповненнями Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Капітальний ремонт нежитлового приміщення № 71-90 для облаштування споруди подвійного призначення (укриття), без змін геометричних розмірів, з метою облаштування соціального простору "Ветеран ХАБ" розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Авангард, вул. Нижня, будинок 22».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
29 вересня 2025 року Департамент надіслав листа за №1962/14/03/02-12/2-25, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економіки.
01 жовтня 2025 року Департамент отримав лист №3791/02/02.1-13/2-25/15180 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економіки.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № 642/е/25 від 24.07.2025;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 18.09.2025 № 0915/А-2025
- Дефектний акт
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №1962/14/03/02-12/2-25
- Лист Департаменту економіки №3791/02/02.1-13/2-25/15180 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 01 жовтня 2025 року.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Стосовно питання №3
1. Показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва застосован у розмірі 1,5% ( пункт 5.31 розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами і доповненнями) - 104,32547тис.грн., у тому чіслі
будівельні роботи, 5619,03397х1,5% = 84,285509
устаткування, 1335,99758х1,5%= 20,03996.
Це відображено у ціні пропозиції учасника - файл 1.кошторис.pdf лист 8:
Розрахунок № 11. Кошти на покриття ризику, тис. грн.
п.11.1. Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Р):
= 104,32547; у т.ч. будiвельнi роботи = 84,28551; устаткування = 20,03996; iншi роботи = 0;
п.11.2. Сума коштiв на покриття ризику:
= 104,32547; у т.ч. будiвельнi роботи = 84,28551; устаткування = 20,03996; iншi роботи = 0;
2. У пункті 4 «Пояснювальної записки» зазначено, що для визначення розміру кошторисного прибутку (див.графу 8 Розрахунок прибутку), Настанова [4.38] враховується – 7,11 грн./люд.год.
Який визначен як середне значення будівельних та пусконалагоджувальних робіт, дивись
файл 1.кошторис.pdf лист 6:
Розрахунок № 9. Розрахунок прибутку, тис. грн.
Кошторис-
ний
номер
об'єкта
Найменування об'єкта Трудоміст-
кість у прямих
витратах,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у ЗВВ,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у тимча-
сових будів-
лях і спорудах
тис.люд.год. Трудоміст-
кість в інших
роботах,
тис.люд.год.
гр6=гр3хп2.3 Загальна тру-
домісткість,
тис.люд.год.
гр7=гр3+гр4+
гр5+гр6 Показник
кошторисного
прибутку,
грн./люд.год. Кошторисний
прибуток,
тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
02-01 Капітальний ремонт нежитлового приміщення №71-90 для облаштування
споруди подвійного ризначення (укриття), без змін геометричних розмірів, з метою облаштування
соціального простору "Ветеран ХАБ" за адресою: Одеська область, Одеський
район, смт. Авангард, вул. Нижня, будинок 22 (без
пусконалагоджувальних робіт) 9,77998 1,11329 0 0 10,89327 7,65 83,33352
пусконалагоджувальні роботи 1,06598 0,09273 - - 1,15871 1,99 2,30583
02-02 Устаткування, що не монтується 0 0 0 0 0 7,65 0
-------------- ----------------------------- ------------ ------------ ----------- ------------ ---------------- -------------- ------------------
Разом: 10,84596 1,20602 - - 12,05198 7,10583 85,63935
Уповноважена особа Веретельник О.М.