• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Торги не відбулися

810 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2865e0be2cf644e2a9c862da80d35b17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.10.2025 17:12 - 18.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.10.2025 № 94-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 27.10.2025 № 94-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-10-03-008612-a 03.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 405-30-72, m.v.kutsenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕГАБУД БК» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель територіального управління державної судової адміністрації України в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.10.2025 № 12, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАБУД БК» (далі – ТОВ «МЕГАБУД БК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2025 б/н, від 29.10.2025 № 27, повідомлення про відхилення учасника від 29.10.2025, пояснення надані Замовником 31.10.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» установлено наступне. Згідно з пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації), в якому визначена інформація про встановлені один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, зокрема: договірну ціну з підтверджуючими детальними розрахунками за конкретними статтями витрат, зведений кошторисний розрахунок, підсумкову відомість ресурсів, локальний(і) кошторис(и). Учасником ТОВ «МЕГАБУД БК» у складі тендерної пропозиції не надано підсумкову відомість ресурсів. На запит Держаудитслужби від 28.10.2025 стосовно не надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів, Замовником 31.10.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь: «Учасник на вищезазначену вимогу надав Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва, а також договірну ціну з підтверджуючими детальними розрахунками за конкретними статтями витрат, зведеним кошторисним розрахунком відповідно до зразків Додатків №№ 1-2 до Договору Додатку № 1 до тендерної документації, локальний кошторис». Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до частини 2 статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення» при обчисленні вартості будівництва об’єктів, що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств застосовуються кошторисні норми України щодо ціноутворення у будівництві, затвердженні центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері містобудування та архітектури. Пунктом 1.1 розділу I «Загальні положення» Настанови з визначення вартості будівництва (далі – Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств. Так, згідно з пунктом 3.7 Настанови для визначення кошторисної вартості об’єктів будівництва складається кошторисна документація, зокрема такого виду як відомості ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків. Крім того, відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку 4 «Форма відомості ресурсів до локального кошторису» Настанови, що передбачено пунктом 3.21 Настанови. Таким чином, учасником ТОВ «МЕГАБУД БК» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня підсумкова відомість ресурсів до вказаного кошторису, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації. Слід зазначити, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси є невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, як це визначено абзацом 2 частини 1 статті 41 Закону. Тобто, надана Замовником відповідь не спростовує суті установленого порушення. Внаслідок вищевказаного, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «МЕГАБУД БК» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 17.10.2025 б/н, визнав учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» переможцем торгів. В ході моніторингу Замовник оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» разом із протоколом уповноваженої особи від 29.10.2025 № 27, у зв`язку з виявленими недоліками під час розгляду тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 07.11.2025 14:55 - 22.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2025 14:55

Запити/Пояснення