-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Торги не відбулися
810 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
2865e0be2cf644e2a9c862da80d35b17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 17:12 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2025 № 94-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.10.2025 № 94-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-10-03-008612-a 03.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕГАБУД БК» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель територіального управління державної судової адміністрації України в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.10.2025 № 12, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАБУД БК» (далі – ТОВ «МЕГАБУД БК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2025 б/н, від 29.10.2025 № 27, повідомлення про відхилення учасника від 29.10.2025, пояснення надані Замовником 31.10.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» установлено наступне.
Згідно з пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації), в якому визначена інформація про встановлені один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, зокрема: договірну ціну з підтверджуючими детальними розрахунками за конкретними статтями витрат, зведений кошторисний розрахунок, підсумкову відомість ресурсів, локальний(і) кошторис(и).
Учасником ТОВ «МЕГАБУД БК» у складі тендерної пропозиції не надано підсумкову відомість ресурсів.
На запит Держаудитслужби від 28.10.2025 стосовно не надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів, Замовником 31.10.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь: «Учасник на вищезазначену вимогу надав Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва, а також договірну ціну з підтверджуючими детальними розрахунками за конкретними статтями витрат, зведеним кошторисним розрахунком відповідно до зразків Додатків №№ 1-2 до Договору Додатку № 1 до тендерної документації, локальний кошторис».
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до частини 2 статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення» при обчисленні вартості будівництва об’єктів, що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств застосовуються кошторисні норми України щодо ціноутворення у будівництві, затвердженні центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері містобудування та архітектури.
Пунктом 1.1 розділу I «Загальні положення» Настанови з визначення вартості будівництва (далі – Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств.
Так, згідно з пунктом 3.7 Настанови для визначення кошторисної вартості об’єктів будівництва складається кошторисна документація, зокрема такого виду як відомості ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків.
Крім того, відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку 4 «Форма відомості ресурсів до локального кошторису» Настанови, що передбачено пунктом 3.21 Настанови.
Таким чином, учасником ТОВ «МЕГАБУД БК» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня підсумкова відомість ресурсів до вказаного кошторису, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси є невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, як це визначено абзацом 2 частини 1 статті 41 Закону. Тобто, надана Замовником відповідь не спростовує суті установленого порушення.
Внаслідок вищевказаного, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «МЕГАБУД БК» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 17.10.2025 б/н, визнав учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» переможцем торгів.
В ході моніторингу Замовник оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» разом із протоколом уповноваженої особи від 29.10.2025 № 27, у зв`язку з виявленими недоліками під час розгляду тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
07.11.2025 14:55 - 22.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2025 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
3761ce1c9d2347b4b3883cfa6e32ab6a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2025 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-03-008612-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4056bfbf559b4d8fb1b886b3347e631f
Назва:
Про надання інформації на підставі запиту від 28 жовтня 2025 року в рамках моніторингу UA-2025-10-03-008612-a
Дата опублікування:
31.10.2025 11:25
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-03-008612-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України..
На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення щодо запиту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Якість наданих послуг повинна відповідати умовам діючих будівельних норм і правил, стандартів та інших нормативно - правових актів у галузі будівництва, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України.
Визначення очікуваної вартості здійснювалося із застосуванням одного з методів викладеного в «Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, а саме проведений моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро», комерційних пропозицій, тощо.
Посилання на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kr.court.gov.ua/tu12/inshe/dz/TD2025.
Номер:
0919d95d60074b7aa119fc833c13ee0c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2025 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-03-008612-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 2.1. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації» Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, зокрема підсумкову відомість ресурсів.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надана підсумкова відомість ресурсів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
73e4f74b003c461ca745001d10442bb7
Назва:
Про надання інформації на підставі запиту від 28 жовтня 2025 року в рамках моніторингу UA-2025-10-03-008612-a
Дата опублікування:
31.10.2025 12:46
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-03-008612-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 2.1. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації» Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, зокрема підсумкову відомість ресурсів.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надана підсумкова відомість ресурсів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення щодо запиту.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, Розділ ІІ Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, підпунктом 2.1.1. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції:
- договірною ціною з підтверджуючими детальними розрахунками за конкретними статтями витрат, зведеним кошторисним розрахунком відповідно до зразків Додатків №№ 1-2 до Договору Додатку № 1 до тендерної документації, підсумковою відомістю ресурсів*, локальний(і) кошторис(и),
*У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси**, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати та країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
**Матеріальний ресурс – це матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які необхідні для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі.
В даному розділі зазначено – « підсумковою відомістю ресурсів*» з позначкою, що розшифровує дану вимогу «*У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси**, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати та країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
**Матеріальний ресурс – це матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які необхідні для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі.»
Учасник на вищезазначену вимогу надав Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва, а також договірну ціну з підтверджуючими детальними розрахунками за конкретними статтями витрат, зведеним кошторисним розрахунком відповідно до зразків Додатків №№ 1-2 до Договору Додатку № 1 до тендерної документації, локальний кошторис.
Вищезазначені документи підтверджують надання учасником відповідних документів в повному обсязі.
Також підсумкова відомість ресурсів завантажена в файл Технічна частина – назва файлу 159.imd.
Номер:
df74f0212af040c0b3960b01ff5dd1ea
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2025 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-03-008612-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 3.1. «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника Учасника на підписання тендерної пропозиції» Розділу III «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, зокрема:
- для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надано документи, що підтверджують повноваження шодо підпису?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b42d5ce911a14a5dab88c46976427319
Назва:
Про надання інформації на підставі запиту від 28 жовтня 2025 року в рамках моніторингу UA-2025-10-03-008612-a
Дата опублікування:
31.10.2025 14:30
Опис:
Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації Розділ ІІІ Інші вимоги до Учасників закупівель підпункт 3.1.1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції:
- для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
В даному підпункті зазначено «для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Учасником на дану вимогу надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в якій зазначено, що він є керівником ТОВ «МЕГАБУД ДК».
Учасник виконав норми даного підпункту.
Номер:
f7c96c27fc9c4b8bb8d436797e15a348
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2025 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-03-008612-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань?
1. Згідно з пунктом 4.1 «Назва предмета закупівлі» Розділу I «Загальні положення» до тендерної документації, назва предмета закупівлі визначена Замовником як: «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Учасником ТОВ «МЕГАБУД БК» у складі тендерної пропозиції надано пояснювальну записку, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок та локальний кошторис з назвою: «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресою: вул. Кільцева, 36-б, м. Кропивницький (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Просимо надати роз’яснення, яким чином Замовником було визначено переможця закупівлі, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури закупівлі від 17.10.2025 б/н?
2. Чому у пункті 4.1 Додатку 1 «Проект Договору про закупівлю послуг» до тендерної документації місце надання послуг зазначено як: Кропивницький районний суд, вул. Кільцева, 36-б, м. Кропивницький, тоді як у Додатку 4 «Технічна специфікація» до тендерної документації передбачено місце надання послуг: Кропивницький районний суд за адресами: вул. Кільцева, 36-а та 36-б, м. Кропивницький?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
18e5b9988f964d26b63425f0d3548bb5
Назва:
Про надання інформації на підставі запиту від 29 жовтня 2025 року в рамках моніторингу UA-2025-10-03-008612-a
Дата опублікування:
31.10.2025 14:09
Опис:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме в документах переможця зазначена невірна назва предмета закупівлі – «Поточний ремонт приміщень і ганку будівлі Кропивницького районного суду за адресою: вул. Кільцева, 36-б, м. Кропивницький (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "МЕГАБУД БК" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та відповідно до абз.2 п.44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Не вірно зазначене місце надання послуг у документації замовника, це технічна помилка.