-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Криворізької гімназії № 95 за адресою: вул. Соборності, 20А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
223 531 795.20
UAH з ПДВ
Номер:
9861992c1bee4ecaa77a9c0ee5d28416
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 10:09 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.11.2025 № 300
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 18.11.2025 № 003100-18/14141-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.11.2025 №300
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2025-10-03-002711-a 03.10.2025
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
9f621090f0cd4b0ebb7654664c6d6239
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
26.11.2025 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-03-002711-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Моніторингом установлено, що відповідно до річного плану закупівель джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, ТПКВКМБ: 7370 – Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій.
Предметом закупівлі є Капітальний ремонт Криворізької гімназії № 95 за адресою: вул. Соборності, 20А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область.
Рішенням Криворізької міської ради від 28.02.2025 №3501 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва, який ураховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії» встановлено розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об'єктів, що споруджуються встановлено у розмірі 20 300,00 грн та відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ завантажено пояснювальну записку до договірної ціни із визначенням середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості у сумі 27 000,00 грн (файл 27.Кошторис.pdf), що суперечить пункту 5.3 Настанови №281 та не відповідає вимозі, визначеній у пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації в частині розрахунку договірної ціни відповідно до кошторисних норм Настанови № 281, зокрема без урахування показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади.
Пояснити зазначені розбіжності.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
23eea38179984e59911c8036aa552827
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.11.2025 12:22
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Криворізької гімназії № 95 за адресою: вул. Соборності, 20А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
1. Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) згідно з розпорядженням начальника Дніпропетровської обласної військової адміністрації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, розробленій відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Копія експертного звіту додається.
Технічне завдання з детальним переліком та обсягом будівельно-монтажних робіт, матеріалів та обладнання, що сформовано на підставі дефектних актів, зазначено у додатку 4 тендерної документації (Технічна специфікація).
Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Копія зведеного кошторисного розрахуноку додається.
2. Відповідно по пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/kapbud-zakupivli/2025-rik-dkb, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії встановлюється Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (далі – Порядок), затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (зі змінами).
Згідно п. 5 Порядку, визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Відповідно до п.5.3 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (далі - Настанова) вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу.
Разом з тим зазначаємо, Криворізька міська рада не визначена замовником будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт Криворізької гімназії № 95 за адресою: вул. Соборності, 20А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Замовником та розпорядником коштів предмету закупівлі є департамент капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації.
Рішенням Дніпропетровської обласної ради № 508-25/VII від 07.05.2025 встановлено розмір кошторисної заробітної плати, що застосовується при визначенні вартості будівництва об’єктів за рахунок коштів обласного бюджету, а саме 27000,00 грн.
Враховуючи вищенаведене, норми розпорядчих актів місцевого самоврядування не поширюються на кошторисну документацію учасника зазначеного предмету закупівлі.
Таким чином, кошторисна документація учасника складена відповідно до Порядку, Настанови та норм чинного законодавства України.
Номер:
164fd3b33d6a49b492f15a1ff757f5fa
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
28.11.2025 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-03-002711-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Просимо надати пояснення чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Відповідно до пункту 4.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, для Учасників – юридичних осіб необхідно надати копію/оригінал Статуту (положення, іншого установчого документу в залежності від організаційно-правової форми або інформацію в довільній формі із зазначенням коду доступу завдяки якому можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/edr-search.
Згідно з пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник гарантує, що вказана в наданих ним довідках (листах) інформація є актуальною на дату подання тендерної пропозиції.
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ згідно з гарантійним листом від 10.10.2025 №01/497-9/2025 гарантує про надання актуальної інформації на дату подання тендерної пропозиції.
Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ надано статут, затверджений Рішенням Єдиного Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК"СТРОЙІНВЕСТ" № 2 від 06.03.2024р., за підписом Лазарь Н.М., справжність підпису якої засвідчено приватним нотаріусом.
Разом з цим, ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ надано витяг з ЄДР, де зазначено засновник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД "Терранорд Капітал", ЄДРПОУ 45827341.
Згідно з інформацією, розміщеною у вільному доступі на сайті https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details, юридична особа АТ "ЗНВКІФ "Терранорд Капітал", код ЄДРПОУ 45827341, було зареєстровано 15.05.2025.
З огляду на викладене, наданий у складі тендерної пропозиції Статут, затверджений Рішенням Єдиного Учасника ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ Лазарь Н.М від 06.03.2024р№ 2, не є актуальним на дату подання тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пропозиція, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей, буде відхилена на підставі п.п.2 п. 44 Особливостей.
Пояснити зазначені розбіжності.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.