• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021-2015: код 44220000-8 - Столярні вироби (склопакети)

Завершена

76 900.00 UAH без ПДВ
Номер: 665d1c6f63424098961fd7482fd66d08
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-12-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2018 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 18.12.2018 16:21 - 15.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.12.2018 № 2 Миколаїв Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель. Начальник Д. ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 18 грудня 2018 року № 2 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Унікальний номер Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 UA-2018-12-04-001446-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» 2 UA-2018-12-04-002229-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» 3 UA-2018-12-17-003409-c 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2018-12-17-000899-c 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини першої статті 4 та частини сьомої статті 2 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6, пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладання договору про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради (далі – Замовник) на 2018 рік; звіт про укладений договір UA-2018-12-04-001446-c; договір від 04.12.2018 № 1900; договір від 04.12.2018 № 1901, оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про укладений договір UA-2018-12-04-002229-c. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не оприлюднив річний план (додаток) на 2018 рік, за яким передбачено здійснення закупівлі за предметом «Столярні вироби (склопакети) (ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби)». За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону Замовник здійснив поділ предмета закупівлі та уклав 04.12.2018 два договори № 1900 та № 1901 без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, за одним предметом закупівлі: ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби, на загальну суму 276 406,00 грн, що перевищує вартість, встановлену в абзаці другому частини першої статті 2 Закону.
Період усунення порушень: 11.01.2019 14:38 - 26.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.01.2019 14:38

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення