-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021-2015: код 44220000-8 - Столярні вироби (склопакети)
Завершена
76 900.00
UAH без ПДВ
Номер:
665d1c6f63424098961fd7482fd66d08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-12-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2018 00:00
Період моніторингу:
18.12.2018 16:21 - 15.01.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2018 № 2
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 18 грудня 2018 року № 2
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір
на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Унікальний номер
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2018-12-04-001446-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
2 UA-2018-12-04-002229-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
3 UA-2018-12-17-003409-c 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-12-17-000899-c 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини першої статті 4 та частини сьомої статті 2 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6, пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладання договору про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради (далі – Замовник) на 2018 рік; звіт про укладений договір UA-2018-12-04-001446-c; договір від 04.12.2018 № 1900; договір від 04.12.2018 № 1901, оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про укладений договір UA-2018-12-04-002229-c.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не оприлюднив річний план (додаток) на 2018 рік, за яким передбачено здійснення закупівлі за предметом «Столярні вироби (склопакети) (ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби)».
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону Замовник здійснив поділ предмета закупівлі та уклав 04.12.2018 два договори № 1900 та № 1901 без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, за одним предметом закупівлі: ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби, на загальну суму 276 406,00 грн, що перевищує вартість, встановлену в абзаці другому частини першої статті 2 Закону.
Період усунення порушень:
11.01.2019 14:38 - 26.01.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.01.2019 14:38
Рішення про призначення перевірки
Номер:
ed2f690e161849c6a275c699ea3ac606
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-02-04-000002
Дата створення:
04.02.2019 16:04
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.02.2019 № 28
Миколаїв
Про призначення перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 05 лютого 2019 року та провести протягом 10 робочих днів перевірку закупівель UA-2018-12-04-001446-c та UA-2018-12-04-002229-c, здійснених Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради.
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ЧЕРНОВОЛ Сергій Володимирович – начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області;
ШУЛЬГА Олександр Володимирович – заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запити/Пояснення
Номер:
81ad41d4d9af490e82f8f238a5dc9253
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.12.2018 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.12.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби (склопакети)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) З яких підстав Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради укладено договори від 04.12.2018 № 1900 та № 1901 (звіт про укладений договір UA-2018-12-04-002229-c) за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби (склопакети)» без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
2) Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель, додатку до річного плану закупівель чи змінам до них, якими передбачена дана закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.