• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

GoPro HERO12 Black

Поставка однією партією на склад замовника

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
Номер: e4d4296b7d5e4342968d8525a0166151
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-20-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 20.10.2025 15:20 - 10.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2025 № 109-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.10.2025 № 109-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-10-02-012753-a 02.10.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, o.v.zaitseva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ФОП «Виничук А.Ю.» встановлено порушення пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, надання відповідей на звернення з вимогою щодо усунення порушень – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявленого порушення шляхом скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2025 № 522 про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП «Виничук А.Ю.». Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції на час проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); надання відповідей на звернення з вимогою щодо усунення порушень; розгляду пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) військової частини А0549 (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; пропозиція фізичної особи-підприємця «Виничук Артем Юрійович» (далі – ФОП «Виничук А.Ю.»); повідомлення з вимогою про усунення порушення учасником ФОП «Виничук А.Ю.» у строк до 14.10.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2025 № 522 (далі – протокол від 15.10.2025 № 522); звернення з вимогою щодо усунення порушення та відповідь Замовника на нього; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Замовник розмістив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі пропозиції в документі «Додаток 1 до тендерної документації» оголошення (далі – Додаток 1 Оголошення). Відповідно до підпункту 6.8.2 пункту 6.8 розділу VІ Додатку 1 Оголошення на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник у складі пропозиції має надати «Авторизаційний лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар». У складі пропозиції учасника ФОП «Виничук А.Ю.», яка подана ним 11.10.2025 о 09.14, відсутній вищезазначений авторизаційний лист від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар. Замовник розглянув пропозицію учасника ФОП «Виничук А.Ю.» на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі, виявив невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у складі пропозиції, та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП «Виничук А.Ю.» у строк до 14.10.2025 (далі - Повідомлення), а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі). Відповідно до інформації з електронної системи закупівель ФОП «Виничук А.Ю.» у визначений термін не надав вищезазначений лист від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні. Тобто, учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Як наслідок, пропозиція ФОП «Виничук А.Ю.» не відповідає умовам, визначеним Замовником в підпункті 6.8.2 пункту 6.8 розділу VІ Додатку 1 Оголошення. Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей № 1275 державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість, відповідно до протоколу від 15.10.2025 № 522, оприлюдненому в електронній системі закупівель, Замовник прийняв рішення про визначення учасника ФОП «Виничук А.Ю.» переможцем закупівлі та 15.10.2025 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Виничук А.Ю.» як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 29.10.2025 15:28 - 13.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2025 15:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до прийнятого Вами рішення надаю на Вашу адресу протокол №576 від 29.10.2025 року щодо скасування протоколу №522 від 15.10.2025 року.
Дата публікації звіту: 29.10.2025 18:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 07.11.2025 14:37

Запити/Пояснення