-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт аварійної ділянки водопроводу від вул. Січових Стрільців до міських очисних споруд каналізації за адресою: с. Прут Чернівецького району, Чернівецької області (1-й пусковий комплекс)
Торги відмінено
1 382 660.00
UAH з ПДВ
Номер:
83cf90f2e0a74d85aba0df83040dda2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 15:39 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.10.2025 № 85-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 27 жовтня 2025 року № 85-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-10-02-012525-a від 02.10.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Саінчук М.І.» встановлено порушення вимог абзаців другого і п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернівціводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-10-02-015122-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 02.10.2025 № 393 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.10.2025; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «Саінчук Микола Іванович» (далі – ФОП «Саінчук М.І.»); рішення уповноваженої особи від 20.10.2025 № 417 про визнання ФОП «Саінчук М.І.» переможцем процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 30.10.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення); рішення уповноваженої особи від 30.10.2025 № 433 про відміну відкритих торгів.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Саінчук М.І.» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку в довільній формі про досвід виконання Підрядником робіт аналогічних за предметом закупівлі. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці в довільній формі, учасник повинен завантажити в електронній системі закупівель скан-копії наступних документів:
- договорів з усіма додатками та додатковими угодами;
- актів приймання-передачі виконаних робіт;
- позитивних відгуків від Замовників з обов’язковим зазначенням дати і номера договору та інформацією про належне виконання цього договору датованих не раніше дати оголошення закупівлі.
У складі своєї пропозиції учасник ФОП «Саінчук М.І.» надав довідку від 14.10.2025 вих № 1 про наявність виконання двох аналогічних договорів: від 16.06.2023 № 618 (далі – Договір № 618), від 20.11.2023 № 76 (далі – Договір № 76).
Однак, відгук про виконання Договору № 76 виданий 14.10.2023, тобто раніше дати оголошення закупівлі (02.10.2025), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Також, до Договору № 618 учасник не надав «Зведений кошторисний розрахунок», який є Додатком № 2 до даного договору, чим не дотримав умов пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
Згідно з підпунктом 3.2 пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації кваліфікація працівників повинна бути підтверджена, зокрема скан-копією посвідчення про проходження навчання та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань за курсом «Правилами безпечної технічної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98) та «Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів» (наказ Мінпаливенерго від 25.07.2006 № 258, у редакції наказу Міненерговугілля від 13.02.2012 № 91) на не менше ніж одного працівника.
Однак, у складі пропозиції учасника ФОП «Саінчук М.І.» відсутні посвідчення про проходження навчання та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань за курсом «Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів» (наказ Мінпаливенерго від 25.07.2006 № 258, у редакції наказу Міненерговугілля від 13.02.2012 № 91), що не відповідає умовам пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу ІV «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу заводу виробника обладнання на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи, щодо наявності офіційного представника та/або представництва на території України, який підтверджує повноваження Учасника на реалізацію кожного виду товару від імені заводу-виробника – (подається у вигляді сканованої скан-копії оригіналу документа) (якщо учасник не є виробником матеріалів згідно Додатку 2 до тендерної документації).
У Додатку 2 до тендерної документації наведений перелік обладнання, виробів та матеріалів та вимоги до них, а саме:
до труби поліетиленової РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа), зовнішній діаметр 250х14,8 мм;
до трійника чавунного фланцевого.
Так, на виконання вимог пункту 2 розділу ІV Додатку 1 до тендерної документації учасник ФОП «Саінчук М.І.» надав довідку від 14.10.2025 вих. № 7 про виробника матеріалів відповідно до Додатку 2 до тендерної документації та країни їх походження, в якій зазначив, що виробником Труби поліетиленової є ТОВ «Калушський трубний завод».
Однак, від вказаного вище виробника Труби поліетиленової учасник не надав документу, який підтверджує повноваження Учасника на реалізацію кожного виду товару від імені заводу-виробника, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу ІV Додатку 1 до тендерної документації.
Крім цього, учасник ФОП «Саінчук М.І.» у складі своєї пропозиції не надав витяг з реєстру платників єдиного податку або витяг з реєстру платників ПДВ або інший документ, що підтверджує форму оподаткування учасника, чим не дотримав вимог пункту 5.1 розділу V Додатку 1 до тендерної документації.
З огляду на зазначене вище, тендерна пропозиція ФОП «Саінчук М.І.» не відповідала умовам тендерної документації та підлягала відхиленню з підстав пункту 44 Особливостей № 1178, як така, що:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей № 1178);
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей № 1178).
Згідно даних, розміщених в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, чим усунув встановлені моніторингом порушення. Відповідно до опису порушень, зазначених у рішенні уповноваженої особи від 30.10.2025 № 433, після отримання в електронній системі запиту про надання пояснень Замовником повторно перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «Саінчук М.І.» та виявлено невідповідності вимогам тендерної документації. Зазначені порушення на етапі перед підписанням договору неможливо усунути чи виправити, тому прийнято рішення про скасування закупівлі.
Період усунення порушень:
11.11.2025 14:46 - 26.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2025 14:46
Запити/Пояснення
Номер:
855fbdd1ecdb4e3895c4318d4f62f01e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2025 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт аварійної ділянки водопроводу від вул. Січових Стрільців до міських очисних споруд каналізації за адресою: с. Прут Чернівецького району, Чернівецької області (1-й пусковий комплекс)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-02-012525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «САІНЧУК МИКОЛА ІВАНОВИЧ», з огляду на наявність у його пропозиції наступних невідповідностей вимогами тендерної документації:
2.1. учасником ФОП «Саінчук М.І.» надано позитивний відгук про виконання аналогічного договору (до Договору надання послуг від 20.11.2023 №76), датований 2023 роком, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу І Додатку 1 тендерної документації, відповідно до якого відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі;
2.2. на вимогу пункту 3 розділу IV Додатку 1 тендерної документації учасником ФОП «Саінчук М.І.» не надано копію документу заводу виробника обладнання (зокрема виробника Труб поліетиленових ТОВ «Калушський трубний завод») на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи, щодо наявності офіційного представника та/або представництва на території України, який підтверджує повноваження Учасника на реалізацію кожного виду товару від імені заводу-виробника (оскільки Учасник не є виробником матеріалів згідно Додатку 2 до тендерної документації);
2.3. Договірна ціна учасника ФОП «Саінчук М.І.» розрахована без врахування коштів на покриття ризику та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам підпункту 3.3 пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
25633fbaae43409b9c71cbdc92e3f2b4
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
30.10.2025 17:00
Опис:
Надання пояснень
Щодо питання першого,
Під час проведення публічних закупівель КП «Чернівціводоканал» як замовник діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до службової записки (копія додається) начальника проєктно-кошторисного відділу КП «Чернівціводоканал» О.В. Ільїна укладено договір на розроблення проєктно-кошторисної документації та проведення експертизи кошторисної частини проектної документації по об’єкту капітального ремонту предмету моніторингу, для можливості подальшого виконання робіт. Відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації (додається) отримано позитивний експертний звіт (копія додається). Для зазначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі заступником головного інженера А.Е. Сайковським, начальником відділу з обслуговування водопровідних мереж Тимофієвим І.М., провідним інженером проєктно-кошторисного відділу Федоруком Л.В. було підготовлено службову записку (копія додається) із зазначенням потреби, найменування робіт, виду робіт, кількості та очікуваної вартості.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика № 275), а саме очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до абзацу третього пункту 4. Методики №275 – очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (замовником під час визначення очікуваної вартості на виконання робіт предмету моніторингу виключено кошти на здійснення технічного нагляду, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення авторського нагляду).
Щодо питання другого,
2.1. Під час повторного розгляду тендерної пропозиції ФОП Саінчук М.І. встановлено, що відгук про виконання аналогічного договору (до договору №76 від 20.11.2023) дійсно датований 2023 роком, тобто раніше дати оголошення закупівлі.
2.2.Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Саінчук М.І. допущено технічну помилку пов’язану з неповним врахуванням вимоги пункту 3 розділу IV Додатку 1 тендерної документації.
2.3. В проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт аварійної ділянки водопроводу від вул. Січових Стрільців до міських очисних споруд каналізації за адресою: с. Прут Чернівецького району, Чернівецької області (1-й пусковий комплекс)» не включено кошти на покриття ризику та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що підтверджується зведеним кошторисним розрахунком, локальним кошторисом на будівельні роботи, підсумковою відомістю ресурсів, пояснювальною запискою, позитивним експертним звітом оскільки даний об’єкт є аварійним. На вимогу підпункту 3.3. пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 тендерної документації учасник ФОП Саінчук М.І. надав гарантійний лист, чим виконав вимоги даного підпункту.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що відповідно до підпункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), КП «Чернівціводоканал» відмінено відкриті торги (з особливостями) по об’єкту: «Капітальний ремонт аварійної ділянки водопроводу від вул. Січових Стрільців до міських очисних споруд каналізації за адресою: с. Прут Чернівецького району, Чернівецької області (1-й пусковий комплекс)» за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-02-012525-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, що підтверджується Рішенням уповноваженої особи № 433 від 30.10.2025 року (додається).