• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт аварійної ділянки водопроводу від вул. Січових Стрільців до міських очисних споруд каналізації за адресою: с. Прут Чернівецького району, Чернівецької області (1-й пусковий комплекс)

Торги відмінено

1 382 660.00 UAH з ПДВ
Номер: 83cf90f2e0a74d85aba0df83040dda2a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 27.10.2025 15:39 - 18.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.10.2025 № 85-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 27 жовтня 2025 року № 85-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-10-02-012525-a від 02.10.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Саінчук М.І.» встановлено порушення вимог абзаців другого і п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернівціводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-10-02-015122-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 02.10.2025 № 393 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.10.2025; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «Саінчук Микола Іванович» (далі – ФОП «Саінчук М.І.»); рішення уповноваженої особи від 20.10.2025 № 417 про визнання ФОП «Саінчук М.І.» переможцем процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 30.10.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення); рішення уповноваженої особи від 30.10.2025 № 433 про відміну відкритих торгів. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Саінчук М.І.» встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку в довільній формі про досвід виконання Підрядником робіт аналогічних за предметом закупівлі. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці в довільній формі, учасник повинен завантажити в електронній системі закупівель скан-копії наступних документів: - договорів з усіма додатками та додатковими угодами; - актів приймання-передачі виконаних робіт; - позитивних відгуків від Замовників з обов’язковим зазначенням дати і номера договору та інформацією про належне виконання цього договору датованих не раніше дати оголошення закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник ФОП «Саінчук М.І.» надав довідку від 14.10.2025 вих № 1 про наявність виконання двох аналогічних договорів: від 16.06.2023 № 618 (далі – Договір № 618), від 20.11.2023 № 76 (далі – Договір № 76). Однак, відгук про виконання Договору № 76 виданий 14.10.2023, тобто раніше дати оголошення закупівлі (02.10.2025), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Також, до Договору № 618 учасник не надав «Зведений кошторисний розрахунок», який є Додатком № 2 до даного договору, чим не дотримав умов пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. Згідно з підпунктом 3.2 пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації кваліфікація працівників повинна бути підтверджена, зокрема скан-копією посвідчення про проходження навчання та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань за курсом «Правилами безпечної технічної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98) та «Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів» (наказ Мінпаливенерго від 25.07.2006 № 258, у редакції наказу Міненерговугілля від 13.02.2012 № 91) на не менше ніж одного працівника. Однак, у складі пропозиції учасника ФОП «Саінчук М.І.» відсутні посвідчення про проходження навчання та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань за курсом «Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів» (наказ Мінпаливенерго від 25.07.2006 № 258, у редакції наказу Міненерговугілля від 13.02.2012 № 91), що не відповідає умовам пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 розділу ІV «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу заводу виробника обладнання на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи, щодо наявності офіційного представника та/або представництва на території України, який підтверджує повноваження Учасника на реалізацію кожного виду товару від імені заводу-виробника – (подається у вигляді сканованої скан-копії оригіналу документа) (якщо учасник не є виробником матеріалів згідно Додатку 2 до тендерної документації). У Додатку 2 до тендерної документації наведений перелік обладнання, виробів та матеріалів та вимоги до них, а саме: до труби поліетиленової РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа), зовнішній діаметр 250х14,8 мм; до трійника чавунного фланцевого. Так, на виконання вимог пункту 2 розділу ІV Додатку 1 до тендерної документації учасник ФОП «Саінчук М.І.» надав довідку від 14.10.2025 вих. № 7 про виробника матеріалів відповідно до Додатку 2 до тендерної документації та країни їх походження, в якій зазначив, що виробником Труби поліетиленової є ТОВ «Калушський трубний завод». Однак, від вказаного вище виробника Труби поліетиленової учасник не надав документу, який підтверджує повноваження Учасника на реалізацію кожного виду товару від імені заводу-виробника, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу ІV Додатку 1 до тендерної документації. Крім цього, учасник ФОП «Саінчук М.І.» у складі своєї пропозиції не надав витяг з реєстру платників єдиного податку або витяг з реєстру платників ПДВ або інший документ, що підтверджує форму оподаткування учасника, чим не дотримав вимог пункту 5.1 розділу V Додатку 1 до тендерної документації. З огляду на зазначене вище, тендерна пропозиція ФОП «Саінчук М.І.» не відповідала умовам тендерної документації та підлягала відхиленню з підстав пункту 44 Особливостей № 1178, як така, що: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей № 1178); не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей № 1178). Згідно даних, розміщених в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, чим усунув встановлені моніторингом порушення. Відповідно до опису порушень, зазначених у рішенні уповноваженої особи від 30.10.2025 № 433, після отримання в електронній системі запиту про надання пояснень Замовником повторно перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «Саінчук М.І.» та виявлено невідповідності вимогам тендерної документації. Зазначені порушення на етапі перед підписанням договору неможливо усунути чи виправити, тому прийнято рішення про скасування закупівлі.
Період усунення порушень: 11.11.2025 14:46 - 26.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2025 14:46

Запити/Пояснення