-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторний комплекс обладнання з газовим та рідинним хроматографами з мас-спектрометричними детекторами
Кількість: 1 комплект, згідно обсягів Технічної специфікації
Завершена
44 587 723.00
UAH з ПДВ
Номер:
bd654d88564b4e828ceed715d3501a99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-23-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2025 00:00
Період моніторингу:
23.10.2025 12:08 - 13.11.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.10.2025
Київ
№
283
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44
UA-2025-10-02-012035-a
02.10.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛТ Україна ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06 жовтня 2025 року б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11 жовтня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТ Україна ЛТД» (далі – ТОВ «АЛТ Україна ЛТД»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 17 жовтня 2025 року б/н, повідомлення від 17 жовтня 2025 року про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю від 23 жовтня 2025 року № 231025 на суму 35 097 216,00 грн в т.ч. ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 30 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
10.11.2025 17:38 - 14.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2025 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
21a8077da4d34ee6aefe2ce33ed47f94
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2025 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Лабораторний комплекс обладнання з газовим та рідинним хроматографами з мас-спектрометричними детекторами» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-02-012035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
191983d1c79846f2b2ef5d87dfb1779f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.10.2025 18:28
Опис:
У відповідь на Ваш Запит від 2025-10-27 17:07:47 про надання інформації повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, зокрема шляхом направлення запитів цінових пропозицій постачальникам, у відповідь на які було отримано три цінові пропозиції, що додаються до цієї відповіді. Розрахунок вартості товару, згідно отриманих у відповідь комерційних пропозицій, додаємо:
(35 097 211.32 + 50 715 958.00 + 47 950 000.00) : 3 = 44 587 723,106 грн. (середня очікувана вартість). Шляхом заокруглення суми було визначено очікувану вартість 44 587 723,00
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Вимоги до технічних характеристик науково-дослідного комплексу обладнання, що містяться в Розділі 4 Додатку 1 тендерної документації сформовані Уповноваженою особою відповідно до службової записки завідувача хіміко – токсилогічного відділу Наталії Лесів, якою було розроблено та затверджено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно до потреби Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті замовника за посиланням: https://pp.labdpss.com.ua/.