• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комбайн зернозбиральний

Торги відмінено

9 950 000.00 UAH з ПДВ
Номер: f3e570fa91bc4eee8fb8a22cc959dd17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-29-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 29.10.2025 12:07 - 20.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 28.10.2025 № 71-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-10-02-008622-a 02.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.m.boiko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Полетехніка» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Носівської селекційно-дослідної станції Миронівського інституту пшениці імені В.М. Ремесла Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (далі – тендерна документація), запитання до процедури та надана відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Полетехніка», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 21.10.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 05.11.2025 та 19.11.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Полетехніка» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено надання «…для учасників-юридичних осіб — копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора…» В ході моніторингу встановлено, що у тендерній пропозиції ТОВ «Полетехніка» відсутній вищезазначений документ, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «Полетехніка», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання документа- «Тендерна пропозиції». Моніторингом установлено, що у тендерній пропозиції ТОВ «Полетехніка» відсутній вищезазначений документ, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до тендерної документації Замовника. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Полетехніка» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповідь на перший запит Управління від 30.10.2025 Замовником надано 05.11.2025, тобто на 4-й робочий день з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 20.11.2025 11:04 - 05.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2025 11:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедуру відкритих торгів з особливостями скасовано протоколом №37 від 21.12.2025 року.
Дата публікації звіту: 21.11.2025 10:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: процедуру закупівлі відмінено
Дата публікації: 24.11.2025 10:41

Запити/Пояснення