-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Напівчеревики, черевики згідно ДК 021:2015 код 18830000-6 Захисне взуття
Завершена
5 220 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
3dc878ab86494f46aaa92c5c17e11c46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 13:49 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
24.10.2025 № 111-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 24.10.2025 № 111-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-10-02-007824-a, яку проводить КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору у відповідності з умовами тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 05 » листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Концерну "Міські теплові мережі" (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом від 02.10.2025 №390 зі змінами, тендерна пропозиція учасника ФОП Планкіна Світлана Ігорівна, протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2025; укладений договір від 31.10.2025 № 1200/2025/Т; пояснення Замовника від 30.10.2025 на запит від 28.10.2025.
Період усунення порушень:
05.11.2025 12:22 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2025 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
46e0d6cd88254e21b7243e2968eed8ca
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
28.10.2025 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Напівчеревики, черевики» (ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-02-007824-a), яку проводить КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1 Додатку 2 до цієї тендерної документації. Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації містить стовпець «Опис та характеристики товару Учасника», який Учасник має заповнити, тобто описати товар, що він пропонує в складі тендерної пропозиції та вказати його характеристики.
Учасником ФОП Планкіна С.І. надано Таблицю 1, в якій частково зазначено діапазони фактичних характеристик запропонованого товару, а саме: п.1 -П’яткова частина: закрита, енергопоглинання п’яткової частини не менше ніж 20Дж.; Устілка: товщина основної/вкладної устилки не менше ніж 2,0мм. п.2 - Підносок: захисний з полімерного матеріалу(полегшений), з ударним навантаженням не менше 200 Дж, та стійкістю до стискання не менше15 кН. П’яткова частина: закрита, енергопоглинання п’яткової частини не менше ніж 20Дж. Устілка: товщина основної/вкладної устілки має бути не менше ніж 2,0мм, з неметалевою антипрокольною вставкою, яка має стійкість до проколу при тиску не менше 1100Н. Тип підошви: рифлена, I клас, з подвійного поліуретану або двошарова з ПУ-ТПУ (поліуретанутермопластичного поліуретану), литтєвого методу кріплення, шари взуття повинні відрізнятися кольором. В п.4 Таблиці 1 міститься вимога до утеплювача черевиків: натуральне хутро або штучне хутро.
Таким чином техничні характеристики чітко не зазначені.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6eca70f6471c45539bf737d3ed44bc5b
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надається відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
Дата опублікування:
30.10.2025 13:53
Опис:
Джерело фінансування закупівлі напівчеревиків, черевиків згідно ДК 021:2015 код 18830000-6 Захисне взуття (далі – Закупівля) є власний бюджет – кошти від господарської діяльності підприємства (підтверджується річним планом закупівлі на 2025 рік (https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-10-02-009084-a). Витрати на Закупівлю включені в структуру економічно обґрунтованого тарифу та затверджені згідно чинного законодавства.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Концерн «Міські теплові мережі» (далі – Замовник) завжди дотримується вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), та має розроблену на підприємстві (на основі Примірної методики) методику проведення моніторингу цін на товари, роботи та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників товару на умовах, визначених Замовником. Згідно із Примірною методикою очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості ініціатором Закупівлі були надіслані комерційні запити до потенційних постачальників товару та отримані відповідні пропозиції від ТОВ «ГАММА ТРЕЙД», ТОВ «АЙРОН БІЛД», ТОВ «ЗЕЛЕНА СТОЛИЦЯ» (Конкурентний лист №99_КЛ1 та отримані пропозиції додаються).
Відповідно до статті 8 Закону України «Про охорону праці» на роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами, працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, а також мийні та знешкоджувальні засоби. Працівники, які залучаються до разових робіт, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварій, стихійного лиха тощо, що не передбачені трудовим договором, повинні бути забезпечені зазначеними засобами. Роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання засобів індивідуального захисту (далі – ЗІЗ) відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та колективного договору.
Відповідно пункту 2 розділу ΙΙ Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 року № 1804 (далі – Мінімальні вимоги) ЗІЗ мають відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту щодо безпеки та стандартам стосовно конструкції і виготовлення.
Під час обрання ЗІЗ мають:
відповідати ступеню існуючих ризиків для життя та здоров'я працівників та не призводити до будь-якого збільшення рівня цього ризику;
відповідати існуючим на робочому місці умовам;
підходити користувачеві після необхідного регулювання.
Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №771.
Стандартами стосовно конструкції і виготовлення взуття робочого є ДСТУ EN ISO 20347:2015 «Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче»; взуття безпечного – ДСТУ EN ISO20345:2016 «Засоби індивідуального захисту. Взуття безпечне».
Відповідно пункту 11 розділу ΙΙΙ Мінімальних вимог – вибір ЗІЗ за характером виконуваних робіт роботодавець здійснює з урахуванням класифікації ЗІЗ відповідно до чинних в Україні національних стандартів.
Для полегшення вибору таких ЗІЗ роботодавець може користуватись:
орієнтовним переліком небезпек, за яких використовуються додаткові ЗІЗ, що наведений у додатку 2 до цих Мінімальних вимог;
орієнтовним переліком робіт, які вимагають застосування відповідних ЗІЗ, що наведені у додатку 3 до цих Мінімальних вимог.
Основне призначення спецвзуття – це захист ніг від шкідливого впливу та можливих виробничих ушкоджень ніг: термічних опіків, подразнювального впливу агресивного середовища, ударів, порізів і проколів, ковзання, здавлювання, стиснення, потрапляння сторонніх предметів на шкіру, переохолодження.
Вибір технічних та якісних характеристик спецвзуття визначений на підставі вищезазначених норм з урахуванням специфіки роботи Концерну «Міські теплові мережі» на основі стандартів, вимог безпеки та наявних умов роботи працівників.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Окрім того, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, встановлених частиною 4 статті 5 Закону. Враховуючи припис цієї норми, Замовником сформовані технічні вимоги до предмета закупівлі з виділенням необхідних характеристик предмета Закупівлі за певними показниками. Також Замовником вимагалися від учасника підтвердження відповідності його пропозиції встановленим у технічній специфікації вимогам, шляхом надання, зокрема, технічної специфікації, складеної учасником згідно з Таблицею 1 Додатку 2 до тендерної документації – без вимог щодо конкретних показників характеристик запропонованого товару.
Отже, технічною специфікацією та Додатком 1 до тендерної документації «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначення конкретних характеристик товарів не вимагалось. Тому і зазначення «не менше» , «або» за певними показниками допустимо, тому що входить у діапазон визначення характеристик товару. Окрім того, кожна позиція ділиться за розмірами і кожен розмір черевиків та напівчеревиків може мати різні характеристики в межах вимог встановлених Додатком 2 до тендерної документації.
Тендерна документація не містить окремої вимоги, щодо необхідності зазначення в пропозиції учасника саме конкретних характеристик товару. Не можна вважати помилкою чи невідповідністю тендерної пропозиції вимогам, які не були встановлені умовами закупівлі.
Запропоновані учасником ФОП Планкіна Світлана Ігорівна опис та характеристики товару Учасника повністю відповідають вимогам тендерної документації.