-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Моноблоки в комплекті з клавіатурою та мишею, ноутбуки (ДК 021:2015:30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
475 185.00
UAH з ПДВ
Номер:
aa25ed10efd344ca8e9f8aec583d0d10
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-04-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2025 00:00
Період моніторингу:
04.11.2025 15:25 - 26.11.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.11.2025 №247
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.11.2025 №247.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-10-01-011395-a, 01.10.2025. Дані автоматичних індикаторів ризику.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
b334a7bc06614b3abe7d64f816ca9cfc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2025 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-10-01-011395-a, яка проводилась Управлінням адміністрування послуг департаменту Гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e97d4c41067949afb386f602a0f7ded1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.11.2025 13:55
Опис:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-10-01-011395-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу.
07.11.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Ухвалою ЛМР № 6800 від 24.07.2025 року управлінню адміністрування послуг департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради виділено кошти з місцевого бюджету для придбання обладнання і предметів довгострокового користування для Центрів надання адміністративних послуг.
Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет, у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель та проведенням ринкових консультацій. Також замовником було отримано цінові пропозиції, що додаються до відповіді на запит про надання пояснень. Крім того, до відповіді додаються скріншоти з цінами на техніку, отримані з офіційних вебсайтів мереж магазинів побутової техніки.
Відповідно до розпорядження міського голови від 21.09.2023 № 392 "Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану", з метою забезпечення ефективного, раціонального та економного використання бюджетних коштів, закупівлю моноблоків в комплекті з клавіатурою та мишею, ноутбуків було погоджено 22.09.2025р. керівником управління адміністрування послуг, заступником міського голови з гуманітарних питань та першим заступником міського голови - заступником міського голови з економічного розвитку (погодження додається).
Також, враховуючи ухвалу Львівської міської ради від 28.03.2024 № 4499 «Про внесення змін до ухвали від 08.07.2021 № 1081 “Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради”, до повноважень департаменту економічного розвитку Львівської міської ради віднесено погодження закупівель виконавчих органів, установ та комунальних підприємств у сфері інформатизації.
Перед поданням повідомлення про проведення закупівлі в межах виконання розпорядження міського голови від 21.09.2023 № 392 «Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану», керівники виконавчих органів, підприємств, установ та організацій зобов’язані отримати погодження на проведення будь-яких закупівель у сфері інформатизації. Після надання відповідного обґрунтування, технічного завдання, ціни - закупівлю було погоджено заступником директора департаменту з питань цифрової трансформації (копія додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені технічним завданням та оприлюднені Замовником у тендерній документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначені відповідно до потреб Замовника. Технічне завдання передбачене Додатком 2 до тендерної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складено відповідно до потреб Управління адміністрування послуг департаменту гуманітарної політики з урахуванням специфіки предмета закупівлі та рекомендацій міського центру інформаційних технологій щодо потужності та інших технічних характеристик. Закупівля здійснювалась з метою організації належних умов праці, забезпечення безперебійної та якісної роботи адміністраторів, а також оновлення парку комп’ютерної техніки мережі Центрів надання адміністративних послуг м. Львова.
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
На виконання норм Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті: https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/offices/upravlinnia-administruvannia-posluh/obhruntuvannia-zakupivli/2025-rik/
Додатки:
1. Ухвала 6800 від 27.09.2052
2. Погодження закупівлі
3. Комерційні пропозиції
4. Скріншоти з цінами