-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція КНС 1 на вул. Незалежності в с. Давидів Львівського району Львівської області»
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
Завершена
15 732 026.40
UAH з ПДВ
Номер:
f086956f35c342ac81fa5b648cb71b02
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 12:30 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
31.10.2025 № 113-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 31.10.2025 № 113-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-10-01-005787-a, яку проводить Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «06» листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 01.10.2025); тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.10.2025 ВТ № 25/10/20/01; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.10.2025; договір від 03.11.2025 № Т-25/25; відповідь Замовника від 03.11.2025 на запит від 03.11.2025.
Період усунення порушень:
06.11.2025 16:01 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2025 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
162eb6b3bf934be398b102fa1031f877
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
03.11.2025 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція КНС 1 на вул. Незалежності в с. Давидів Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-01-005787-a), яку проводить Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Згідно з вимогами пункту 2 розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, яке затверджено рішенням уповноваженої особи (протокол від 01.10.2025) Замовником визначено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених технічною специфікацією.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- договірну ціну* .
*Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
При цьому, пунктом 5.31 розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами і доповненнями (далі - Настанова) передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються.
Зазначені кошти враховуються у розмірі 1,5% за умови застосування твердої ціни.
В той же час у поданій в складі тендерної пропозиції у пункті 9 «Договірна ціна» (файл 43.Договірна ціна.pdf) застосовано показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва в розмірі більш ніж 1,5%, а саме: на 77,59574 тис.грн (кошти на покриття ризиків визначається наступним чином: будівельні роботи, разом 3017,67840х1,5% = всього 45,265176; різниця між 122,86092 – 45,265176 = 77,59574).
Учасником закупівлі у Договірній ціні у пункті 9 вказано всього 122,86092 тис.грн замість всього 45,265176 тис.грн, що суперечить вказаним положенням Настанови.
Отже, у пункті 9 «Договірна ціна» всього повинно бути 45,265176 тис. грн.
Прошу надати пояснення з приводу викладеного факту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Провідний державний аудитор Олександр ГУК
Номер:
2073512fa99c4fbbb46d486ef46f67e0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.11.2025 17:00
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація – кошториси та інші документи, пов’язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо врахування коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються.
Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%.
Слід зауважити, що згідно пункту 4.40 розділу ІV Настанови з визначення вартості будівництва Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів
Саме тому, розмір коштів на покриття ризиків учасника будівництва у наданій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ" учасником договірній ціні слід рахувати у відсотковому значенні від суми розрахунків №1-8 та розрахунку №14, яка дорівнює 3 017 678.4 грн + 9 268 413.55 грн = 12 286 091.95 грн.
1,5% від суми розрахунків №1-8 та розрахунку №14 згідно даної договірної ціни становить 184 291.38 грн. тобто, (12 286 091.95 грн х 1,5% : 100%)
Учасником у наданій договірній ціні сума коштів на покриття ризиків учасника будівництва становить 122 860.92, що дорівнює 1%, тобто (122860.92 х 100% : 12 286 091.95 грн)
Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ" дотримано вимог пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, оскільки розрахована ним сума коштів на покриття ризиків учасника будівництва не перевищує 1,5% (а є меншою) у договірній ціні у складі тендерної пропозиції.
Замовником здійснює закупівлі з врахуванням чинного законодавства України, в тому числі з огляду на практику контролюючих органів Держаудитслужби.
Відтак, замовником встановлено що Держаудитслужба надавала ідентичний запит у процедурі закупівлі робіт: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-15-003198-a.
За результатами моніторингу вказаної закупівлі порушень не виявлено.
Просимо прийняти надані пояснення.
З повагою.