• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція КНС 1 на вул. Незалежності в с. Давидів Львівського району Львівської області»

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.

Завершена

15 732 026.40 UAH з ПДВ
Номер: f086956f35c342ac81fa5b648cb71b02
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-31-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 31.10.2025 12:30 - 22.11.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 31.10.2025 № 113-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 31.10.2025 № 113-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-10-01-005787-a, яку проводить Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 808-55-11, o.s.huk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «06» листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 01.10.2025); тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.10.2025 ВТ № 25/10/20/01; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.10.2025; договір від 03.11.2025 № Т-25/25; відповідь Замовника від 03.11.2025 на запит від 03.11.2025.
Період усунення порушень: 06.11.2025 16:01 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2025 16:01

Запити/Пояснення