-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплекти мультимедійного обладнання Тип 3
Закупівля здійснюється з дотриманням умов Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, та Плану України. (всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України). Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. План України: - 7.13. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти. Співфінансується Європейським Союзом Ukraine Facility.
Завершена
1 878 445.00
UAH з ПДВ
Номер:
f1b10e70d52449fb9ceb16c221dec330
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 16:34 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.10.2025 № 96-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівліUA-2025-10-01-005486-a, 01.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178; відповідності умов закупівлі умовам Рамкової угоди; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтерактивні системи навчання» та визначення переможця процедури закупівлі дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; відповідності умов закупівлі умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Шполянської міської ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.10.2025 № 86; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерактивні системи навчання» (далі – ТОВ «Інтерактивні системи навчання»); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.10.2025 № 96; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «Інтерактивні системи навчання» відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 27.10.2025 № 287 на суму 1 830 360,00 грн; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення Замовника, надане 30.10.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
17.11.2025 15:05 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2025 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
6aaa656efdcd48c880f7f14870780a52
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-01-005486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- за рахунок якої субвенції з державного бюджету проводиться фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків та інформації про реквізити порядків розподілів, наказів тощо)?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-10-01-005486-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7272cf1fac384263a85ec908a8066688
Назва:
Відповідь на запит від 2025-10-29 15:54:32
Дата опублікування:
30.10.2025 13:02
Опис:
На Ваш запит від 2025-10-29 15:54:32 повідомляємо наступне:
1. На запитання 1 повідомляємо, що обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості цієї закупівлі було здійснено на підставі положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом використання методу порівняння ринкових цін (а саме інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі). Зокрема було проаналізовано середньо зважені ціни за одиницю товару «НУШ Комплекти мультимедійного обладнання. Тип 3» (з такими ж технічними характеристиками що планувались для цієї закупівлі) сформованими з цін за укладеними договорами через електронний каталог на сайті https://bi.prozorro.org в розділі «23. Аналіз цін у Prozorro Marker» станом на 19.09.2025, та визначено що середня вартість предмету закупівлі за одиницю товару становить в межах до 94 тис грн. (скрін сторінки додаємо). Також було проаналізовано ціни у специфікаціях до договорів (на закупівлю аналогічних інтерактивних панелей) укладених у вересні 2025 року через електронну систему закупівель шляхом проведення відкритих торгів (скан копії специфікацій додаємо).
Додатки:
- Копія «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на 9 арк. в 1 прим.;
- Скрін сторінки з сайту https://bi.prozorro.org з розділу «23. Аналіз цін у Prozorro Marker» у кількості 1 файлі 1 ст..
- Скан копії специфікацій аналогічних договорів у кількості 1 файлі 4 ст..
2. На запитання 2 повідомляємо наступне, фінансування зазначеної закупівлі проводиться за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», код програмної класифікації видатків – 2211850. Інформація про реквізити порядків розподілів, наказів, тощо:
- Постанова КМУ від 31.12.2024 №1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році»,
- Повідомлення ДКСУ Департаменту міжбюджетних відносин та видатків місцевих бюджетів №3 від 10.01.2025 про зміни до помісячного розпису загального фонду державного бюджету (міжбюджетні трансферти) на 2025 рік,
- Рішення сесії Шполянської міської ради ОТГ від 27.01.2025 р. № 69-5/IX «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2024 № 66 – 26/IX «Про бюджет Шполянської міської територіальної громади на 2025 рік (2350900000)»,
- Довідка Фінансового управління Шполянської міської ради ОТГ про зміни до помісячного розпису доходів загального фонду бюджету на 2025 рік від 27.01.2025 №2.
3. На запитання 3 повідомляємо, що забезпечено оприлюднення інформації згідно вимог постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 на власному веб сайті за посиланням:
https://shpola-otg.gov.ua/2025/10/02/obhruntuvannia-vidpovidno-do-vymoh-p-4-postanovy-kmu-vid-11-zhovtnia-2016-roku-710-do-protsedury-zakupivli-ua-2025-10-01-005486-a