-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Обладнання для їдальні 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Підставка під пароконвектомат на 10 рівнів, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Підставка під піч подову, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Мийна ванна 2-х секційна, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з двома полицями, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з бортом та 2 полицями, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл – тумба, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Професійний слайсер для точної нарізки продуктів харчування, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Підставка під пароконвектомат на 6 рівнів, ДК 021:2015 39312200-4 - Обладнання для їдалень; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стелаж типу Ст, 4-х рівневий для сушки посуду, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Ванна мийна, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий для борошняних робіт, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стелаж кондитерський, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з 2-ма полицями та бортом, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання)
Завершена
511 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
3b203e5b877946b5b73d4f156d5a1c73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-04-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
11.11.2025 15:17 - 03.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.11.2025 № 294
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.11.2025 № 294
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2025-10-01-002177-a 01.10.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ", Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляд тендерних пропозицій, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-09-30-006628-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію на закупівлю товару, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01 жовтня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ", Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", протокол (рішення) уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" № 26 від 14.10.2025 року, протокол/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, вимога про усунення невідповідностей до 30 жовтня 2025 року, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ" № 151 від 30.10.2025 року, щодо прийняття рішення уповноваженої особи визнання Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ" переможцем відкритих торгів з особливостями та намір укласти договір з переможцем, договір поставки від 06.11.2025 № 8/11-2025 на суму 480 270,00 гривень, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 24.11.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 19.11.2025.
Період усунення порушень:
01.12.2025 15:36 - 05.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2025 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
dc89b337978c4953bd5957774450f587
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2025 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-10-01-002177-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Відповідно до рішення про відхилення пропозиції учасника від 14.10.2025 №26 «Відхилити тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Попик Володимир Олегович на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей», а саме:
- гарантійний лист на підтвердження українського походження товару, учасник при поставці товару повинен надати сертифікат походження У-1;
-гарантійний лист на підтвердження походження товарів з інших країн, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що при поставці товару ним буде надано сертифікат походження Т-1;
- гарантійний лист, що разом і накладною, супровідною документацією на товар додає копії сертифікату про походження товару або засвідченої декларації про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару, які отримуються після здійснення операції імпорту (ввезення на митну територію) в Україну;
- гарантійний лист щодо розуміння ним факту наявності права замовника розірвати договір в односторонньому порядку, у випадку якщо при поставці документація підтвердження походження товарів не буде надана або в ній буде міститися інформація яка підтверджує походження товару з інших країн окрім прийнятних.
Проте, вищезазначені вимоги визначені Замовником у Додатку № 6 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Прошу надати пояснення з вищезазначеного питання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
3cb265956a52471b8a53a45080ef1bbd
Назва:
Відповідь на питання моніторингу
Дата опублікування:
24.11.2025 17:03
Опис:
Відповідь на питання моніторингу
1) Закупівля проводилася централізованою закупівельною організацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (зі змінами), рішення міської ради від 23.06.2021 № 7/8 «Про визначення КП «Централізована закупівельна організація» ДМР централізованою закупівельною організацією» (зі змінами), Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.09.2021 №6-29/9-р (далі за текстом – «Порядок»).
Згідно з п. 3.1. Порядку: «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…». П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме: - перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях; - аналізує очікувану вартість; - перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку; - проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів; - надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників.
Очікувана вартість предмета закупівлі замовником-ініціатором закупівлі Комунальним закладом «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» Дніпровської міської ради визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 з урахуванням фактичних обсягів потреби та моніторингу ринкових цін на даний вид товару шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах аналізу отриманої інформації на момент оголошення закупівлі.
ЦЗО відповідно до Порядку здійснено аналіз визначення очікуваної вартості шляхом збору та аналізу інформації здійснювалися на підставі відкритих джерел у мережі Інтернет, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках.
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення Дніпровської міської ради від 19.02.2025 № 3/63 «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета Закупівлі: «Обладнання для їдальні 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Підставка під пароконвектомат на 10 рівнів, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Підставка під піч подову, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Мийна ванна 2-х секційна, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з двома полицями, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з бортом та 2 полицями, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл – тумба, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Професійний слайсер для точної нарізки продуктів харчування, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Підставка під пароконвектомат на 6 рівнів, ДК 021:2015 39312200-4 - Обладнання для їдалень; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стелаж типу Ст, 4-х рівневий для сушки посуду, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Ванна мийна, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий для борошняних робіт, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стелаж кондитерський, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з 2-ма полицями та бортом, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання)» , було визначено замовником-ініціатором закупівлі Комунальним закладом «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» Дніпровської міської ради згідно з порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. №925 про надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору з дотриманням усіх вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 р. № 3786-IX.
2) Стосовно обгрунтування рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" надаємо наступну відповідь:
У складі Тендерної пропозиції вимагалось надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлені Замовником (п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), а саме:
«- гарантійний лист на підтвердження українського походження товару, учасник при поставці товару повинен надати сертифікат походження У-1 або гарантійний лист на підтвердження походження товарів з інших країн, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що при поставці товару ним буде надано сертифікат походження Т-1;
- гарантійний лист, що разом і накладною, супровідною документацією на товар додає копії сертифікату про походження товару або засвідченої декларації про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару, які отримуються після здійснення операції імпорту (ввезення на митну територію) в Україну;
- гарантійний лист щодо розуміння ним факту наявності права замовника розірвати договір в односторонньому порядку, у випадку якщо при поставці документація підтвердження походження товарів не буде надана або в ній буде міститися інформація яка підтверджує походження товару з інших країн окрім прийнятних.».
Відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
За вищезазначеними вимогами Учасник ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" не надав ніяких підтверджуючих документів, що суперечило вимогам тендерної документації. Відсутність таких гантайних листів свідчить про те, що Учасник не підтвердив наявність у нього товару із сертифікованим походженням, як це вимагалося технічною частиною тендерної документації.
У такому випадку у Замовника відсутні підстави вважати, що товар, запропонований Учасником, має походження, яке відповідає вимогам Закупівлі. Це, у свою чергу, може призвести до зміни предмета закупівлі, оскільки фактичне походження товару впливає на його допустимість та відповідність вимогам.
Саме тому зазначена невідповідність стосується технічної частини пропозиції та не підлягає виправленню протягом 24 годин відповідно до пункту 43 Особливостей.
Виходячи із вищезазначеного даний випадок не передбачав надання Учаснику 24 годин для усунення цих невідповідностей.