• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Обладнання для їдальні 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Підставка під пароконвектомат на 10 рівнів, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Підставка під піч подову, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Мийна ванна 2-х секційна, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з двома полицями, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з бортом та 2 полицями, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл – тумба, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Професійний слайсер для точної нарізки продуктів харчування, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Підставка під пароконвектомат на 6 рівнів, ДК 021:2015 39312200-4 - Обладнання для їдалень; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стелаж типу Ст, 4-х рівневий для сушки посуду, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Ванна мийна, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий для борошняних робіт, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стелаж кондитерський, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з 2-ма полицями та бортом, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання)

Завершена

511 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 3b203e5b877946b5b73d4f156d5a1c73
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-04-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.11.2025 15:17 - 03.12.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.11.2025 № 294 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.11.2025 № 294 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-10-01-002177-a 01.10.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ", Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляд тендерних пропозицій, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-09-30-006628-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію на закупівлю товару, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01 жовтня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ", Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", протокол (рішення) уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" № 26 від 14.10.2025 року, протокол/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, вимога про усунення невідповідностей до 30 жовтня 2025 року, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ" № 151 від 30.10.2025 року, щодо прийняття рішення уповноваженої особи визнання Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ" переможцем відкритих торгів з особливостями та намір укласти договір з переможцем, договір поставки від 06.11.2025 № 8/11-2025 на суму 480 270,00 гривень, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 24.11.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 19.11.2025.
Період усунення порушень: 01.12.2025 15:36 - 05.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.12.2025 15:36

Запити/Пояснення