• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Теплова кулінарна система, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Піч на 10 рівнів під противні, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Піч пароконвекційна на 10 рівнів бойлерного типу, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Піч пароконвекційна на 6 рівнів бойлерного типу, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Подова піч, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Мікрохвильова піч, ДК 021:2015 39711362-4 Мікрохвильові печі; Професійна кавомашина, ДК 021:2015 39711310-5 Електричні кавоварки; Кухонний процесор (Кухонна машина), ДК 021:2015 39711200-1 Кухонні комбайни; Морозильна шафа фронтальна, ДК 021:2015 39711123-7 Морозильні шафи; Професійний низькотемпературний апарат, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Шафа холодильна, ДК 021:2015 39711130-9 Холодильники; Побутовий холодильник, ДК 021:2015 39711130-9 Холодильники; Фритюрниця, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Млинниця, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Кавомолка, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Котломийна машина фронтального типу, ДК 021:2015 39713100-4 Посудомийні машини; Посудомийна машина купольного типу, ДК 021:2015 39713100-4 Посудомийні машини; М'ясорубка електрична продуктивність не менше 70 кг/год, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; М'ясорубка електрична продуктивність не менше 300 кг/год, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Зонт витяжний пристінний 1200х1100х350 мм, ДК 021:2015 39714000-0 Кухонні витяжки чи очищувачі повітря; Зонт витяжний пристінний 1300х1200х350 мм, ДК 021:2015 39714000-0 Кухонні витяжки чи очищувачі повітря)

Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX

Завершена

4 358 040.00 UAH з ПДВ
Номер: 7c61558ff41b495fa6da4539675ace98
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-15-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.10.2025 15:38 - 11.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.10.2025 № 274 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 № 274 витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-09-30-011120-a 30.09.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.v.khytrenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, Особливостям та Особливостям 1216, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 30.09.2025, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ГЕНТЕК» (далі – ТОВ «ГЕНТЕК»), повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2025, договір поставки від 28.10.2025 №6/10-2025, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби від 23.10.2025 отримані 28.10.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 06.11.2025 17:13 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2025 17:13

Запити/Пояснення