-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Теплова кулінарна система, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Піч на 10 рівнів під противні, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Піч пароконвекційна на 10 рівнів бойлерного типу, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Піч пароконвекційна на 6 рівнів бойлерного типу, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Подова піч, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Мікрохвильова піч, ДК 021:2015 39711362-4 Мікрохвильові печі; Професійна кавомашина, ДК 021:2015 39711310-5 Електричні кавоварки; Кухонний процесор (Кухонна машина), ДК 021:2015 39711200-1 Кухонні комбайни; Морозильна шафа фронтальна, ДК 021:2015 39711123-7 Морозильні шафи; Професійний низькотемпературний апарат, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Шафа холодильна, ДК 021:2015 39711130-9 Холодильники; Побутовий холодильник, ДК 021:2015 39711130-9 Холодильники; Фритюрниця, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Млинниця, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Кавомолка, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Котломийна машина фронтального типу, ДК 021:2015 39713100-4 Посудомийні машини; Посудомийна машина купольного типу, ДК 021:2015 39713100-4 Посудомийні машини; М'ясорубка електрична продуктивність не менше 70 кг/год, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; М'ясорубка електрична продуктивність не менше 300 кг/год, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Зонт витяжний пристінний 1200х1100х350 мм, ДК 021:2015 39714000-0 Кухонні витяжки чи очищувачі повітря; Зонт витяжний пристінний 1300х1200х350 мм, ДК 021:2015 39714000-0 Кухонні витяжки чи очищувачі повітря)
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
Завершена
4 358 040.00
UAH з ПДВ
Номер:
7c61558ff41b495fa6da4539675ace98
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-15-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2025 00:00
Період моніторингу:
21.10.2025 15:38 - 11.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.10.2025 № 274
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.10.2025 № 274
витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2025-09-30-011120-a 30.09.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, Особливостям та Особливостям 1216, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 30.09.2025, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ГЕНТЕК» (далі – ТОВ «ГЕНТЕК»), повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2025, договір поставки від 28.10.2025 №6/10-2025, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби від 23.10.2025 отримані 28.10.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.11.2025 17:13 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2025 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
42d219acbb7d403dbb828610ca2d12f9
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.10.2025 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2025 23:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
4e2c0c0d1f5c43249768b67de9f4cdbf
Назва:
Відповідь на питання моніторингу
Дата опублікування:
28.10.2025 10:07
Опис:
1) Закупівля проводилася централізованою закупівельною організацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (зі змінами), рішення міської ради від 23.06.2021 № 7/8 «Про визначення КП «Централізована закупівельна організація» ДМР централізованою закупівельною організацією» (зі змінами), Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.09.2021 №6-29/9-р (далі за текстом – «Порядок»).
Згідно з п. 3.1. Порядку: «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…». П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме: - перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях; - аналізує очікувану вартість; - перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку; - проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів; - надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників.
Очікувана вартість предмета закупівлі замовником-ініціатором закупівлі Комунальним закладом «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» Дніпровської міської ради визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а також за результатами моніторингу ринкових цін на відповідний товар. Збір та аналіз інформації здійснювалися на підставі комерційних пропозицій, відкритих джерел у мережі Інтернет, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах аналізу отриманої інформації на момент оголошення закупівлі.
ЦЗО відповідно до Порядку здійснено аналіз визначення очікуваної вартості шляхом збору та аналізу інформації здійснювалися на підставі відкритих джерел у мережі Інтернет, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках.
Обґрунтування бюджетного призначення: розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.05.2025 року № 431-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році» та рішення Дніпровської міської ради від 19.02.2025 № 3/63 «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета Закупівлі «Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Теплова кулінарна система, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Піч на 10 рівнів під противні, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Піч пароконвекційна на 10 рівнів бойлерного типу, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Піч пароконвекційна на 6 рівнів бойлерного типу, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Подова піч, ДК 021:2015 39711360-0 Печі; Мікрохвильова піч, ДК 021:2015 39711362-4 Мікрохвильові печі; Професійна кавомашина, ДК 021:2015 39711310-5 Електричні кавоварки; Кухонний процесор (Кухонна машина), ДК 021:2015 39711200-1 Кухонні комбайни; Морозильна шафа фронтальна, ДК 021:2015 39711123-7 Морозильні шафи; Професійний низькотемпературний апарат, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Шафа холодильна, ДК 021:2015 39711130-9 Холодильники; Побутовий холодильник, ДК 021:2015 39711130-9 Холодильники; Фритюрниця, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Млинниця, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Кавомолка, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Котломийна машина фронтального типу, ДК 021:2015 39713100-4 Посудомийні машини; Посудомийна машина купольного типу, ДК 021:2015 39713100-4 Посудомийні машини; М'ясорубка електрична продуктивність не менше 70 кг/год, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; М'ясорубка електрична продуктивність не менше 300 кг/год, ДК 021:2015 39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування; Зонт витяжний пристінний 1200х1100х350 мм, ДК 021:2015 39714000-0 Кухонні витяжки чи очищувачі повітря; Зонт витяжний пристінний 1300х1200х350 мм, ДК 021:2015 39714000-0 Кухонні витяжки чи очищувачі повітря)», було визначено замовником-ініціатором закупівлі Комунальним закладом «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» Дніпровської міської ради згідно з порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. №925 про надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору з дотриманням усіх вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 р. № 3786-IX.
На підтвердження додаємо копії комерційних пропозицій, наданих замовником-ініціатором закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному вебсайті замовника-ініціатора закупівлі Комунального закладу «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» Дніпровської міської ради. Посилання на сторінку: http://centr-tur.com/%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0/
2) Закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту, пов'язаного зі створенням навчально-практичного центру. Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України № 551 від 08.04.2025 р., було розпочато організацію навчально-практичного центру. Організація та подальша робота над проектом здійснювалася відповідно до офіційного листування, копії якого додаються (документ додається: «Наказ МОН №551 від 08.04.2025 р.»).
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
Відповідний Код програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВК) – 061122 (1222) - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Інформація стосовно джерела фінансування закупівлі та відповідного коду КПКВК міститься у розміщеному замовником-ініціатором плані закупівлі (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-09-30-006391-a).