-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу
Завершена
1 299 354.00
UAH з ПДВ
Номер:
6305a258639446c0bc5cb4837179ae6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-21-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2025 00:00
Період моніторингу:
21.10.2025 14:57 - 11.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2025 № 74-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 21.10.2025 № 74-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2025-09-30-010830-a 30.09.2025Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю, укладеного договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.09.2025 №149, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 13.10.2025 №152, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.10.2025, договір від 20.10.2025 №610 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 29.10.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
29.10.2025 16:48 - 04.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2025 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
a337c7de49e440738bd744b57bd51fdd
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.10.2025 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2025 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-30-010830-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fac6267b100546688988a49fac332c9b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.10.2025 10:11
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України 2025-10-24 10:26:37 по предмету закупівлі «(Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу)» ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі, UA-2025-09-30-010830-a, ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, повідомляє наступне:
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товару «(Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу)» ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі, UA-2025-09-30-010830-aФахівцем з публічних закупівель використовувалася методика, передбачена Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі була сформована Фахівцем з публічних закупівель, яка провела моніторинг цін на аналогічні товари шляхом аналізу цінових пропозицій учасників ринку, а також Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.
На підтвердження аналізу цінових пропозицій надаємо Вам комерційні пропозиції, що надані за запитом Замовника: - комерційна пропозиція від ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ»– на 2 арк.; - комерційна пропозиція від Підприємства «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»– на 3 арк. та комерційна пропозиція від ТОВ «РОЗКОМ» – на 1 арк.
Закупівля здійснюється відповідно до виділених асигнувань з Державного бюджету України на 2025 рік на засадах співфінансування за місцевим бюджетом (80/20), передбачених на забезпечення закладів освіти обладнанням для навчальних кабінетів у рамках реалізації реформи «Нова українська школа», у рамках реалізації Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту UkraineFacility». Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.
Закупівля здійснюється за рахунок коштів, виділених для реалізації Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році».
Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом – «Цей крок співфінансується Союзом – UkraineFacility» згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту UkraineFacility».
Закупівля здійснюється на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» від 31.12.2024р. №1554. Відповідає концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020р. №574 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України, зокрема ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», ДСТУ EN 1729-1:2022 (EN 1729-1:2015, IDT) «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» тощо.
2. Інформація щодо оприлюднення на власному веб-сайті.
На нашому офіційному сайті розміщеноінформацію щодо закупівлі таїї очікуваної вартості. Покликання на розділ із закупівлями на сайті замовника: https://voms-kras.pp.ua/publichni-zakupivli.html