• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Завершена

753 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 2d1fb69ff05b4ce29cd7d8e9de0b140c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 27.10.2025 10:20 - 18.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.10.2025 №70-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27.10.2025 №70-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-09-30-007505-a 30.09.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.10.2025 №25-644 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного міського підприємства «Івано-Франківськтеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.09.2025 №92т (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» (далі – ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.10.2025 №95т, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2025 року, договор про закупівлю від 15.10.2025 №25-644 на суму 736 134,29 грн з ПДВ, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 31.10.2025 року, від 03.11.2025 року та від 05.11.2025 року. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД (далі – Додаток 7 до ТД) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за зразком. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Учасником ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка містить інформацію про аналогічні договори та документи, що підтверджують виконання договору, а саме: - договір від 01.03.2023 №65-ПМ/23 з ТОВ «Радехівський цукор» (видаткова накладна від 22.03.2023 №220303); - договір поставки від 18.11.2022 №181101 з ТОВ «СОЮЗМЕТАЛМАРКЕТ» (видаткова накладна від 15.01.2024 №150124). Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» не надано документи, що підтверджують виконання вищевказаних договорів в повному обсязі, зокрема вищевказані видаткові накладні. Відповідно до пункту 8 Додатку 7 до ТД учасник повинен надати згоду з проектом договору шляхом підписання вказаного проекту (Додаток 6). Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» підписаний проект договору (Додаток 6) не надано. Також, у пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу Загальні положення ТД та Додатку 7 до ТД Замовник зазначив, що: «Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» надано інспекційний сертифікат №4240 на труби стальні Ду 15, 20, 40 x 3,2 (файл «15х20x40_page-0001.pdf»), викладений російською мовою, без автентичного перекладу українською мовою. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 29.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснення. Замовником 03.11.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ». Крім того, відповідно до пункту 3 Додатку 7 до ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку 3 до ТД. Поряд з цим, відповідно до пункту 3 Додатку 3 «Технічні вимоги та якісні характеристики» до ТД учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, в якому зазначається, що товар, який буде постачатися за договором про закупівлю, не має дефектів, пов'язаних з матеріалом, з якого він виготовлений, та/або процесом виробництва, відповідає за якістю і комплектністю паспорту виробника та/або сертифікату відповідності, вимогам державних стандартів України та/або інших документів, що підтверджують якість виробів даного типу. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» вищевказаний гарантійний лист не надано. Згідно з пунктом 4 Додатку 3 «Технічні вимоги та якісні характеристики» до ТД строк поставки труб сталевих та відводів протягом 3 (трьох) робочих днів з дати подання письмової заявки Замовником з вказанням адреси поставки товару (надати гарантійний лист у складі пропозиції). Проте, учасником ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції вищевказаний гарантійний лист не надано. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» переможцем торгів та уклав з ним договор про закупівлю від 15.10.2025 №25-644 на суму 736 134,29 грн з ПДВ. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 29.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 03.11.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «В складі своєї тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» надав наступні документи :- довідку про те, що він гарантує поставку товару у строки та на умовах, що передбачені умовами тендерної документації;- довідку про те, що учасник надає згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантує їх виконання у повному обсязі;- лист про те, що пропозиція учасника відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації. В вказаних документах учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» сукупно наведена інформація, надання якої вимагалося умовами Додатку 3 до тендерної документації замовника закупівлі, хоча жоден з вказаних документів не носить назви «гарантійний лист». При оцінці вказаних документів замовник закупівлі керувався критерієм достатності наведення учасником процедури закупівлі необхідної інформації та принципом превалювання сутності над формою (substance over form).» Однак, слід зазначити, що зміст вищевказаних довідок та листів не підтверджує конкретні вимоги пунктів 3 та 4 Додатку 3 «Технічні вимоги та якісні характеристики» до ТД. Також, згідно з Додатком 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до ТД та Додатком 8 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, по підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей – повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий не раніше оголошення закупівлі. Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаний витяг не надано. Слід зазначити, що у Додатку 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до ТД Замовник зазначив: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями або наявні підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначені підпунктом 3 та /або 5 та / або 6 та / або 12 пункту 47 Особливостей, замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей». Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей, а визначив ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» переможцем торгів і уклав з ним договор про закупівлю від 15.10.2025 №25-644. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 28.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» за ненадання протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником 31.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «В період розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» в уповноваженої особи замовника була значна зайнятість, вона виконувала також обов’язки тимчасово відсутнього працівника. Внаслідок вказаного уповноважена особа замовника не зауважила відсутність оприлюднення переможцем процедури закупівлі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі…», а також, що: «…Згодом учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» надав витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», з якого вбачається, що правові підстави, передбачені підпунктами 6, 12 пункту 47 Особливостей для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» в аналізованому випадку були відсутні». Слід зазначити, що наданий у відповіді повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований станом на 29.10.2025 року, тобто після укладення договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 10.11.2025 10:41 - 25.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2025 10:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, викладених в висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.11.2025 про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA-M-2025-10-27-000003), Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» розірвало договір про закупівлю № 25-644 від 15 жовтня 2025р., укладений з ТОВ « ТД МВ СТАЛЬ». Договір про закупівлю розірвано шляхом укладення 12 листопада 2025 р. відповідного правочину, який додається.
Дата публікації звіту: 17.11.2025 17:05

Запити/Пояснення