-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Завершена
753 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
2d1fb69ff05b4ce29cd7d8e9de0b140c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 10:20 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2025 №70-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.10.2025 №70-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-09-30-007505-a 30.09.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.10.2025 №25-644 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного міського підприємства «Івано-Франківськтеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.09.2025 №92т (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» (далі – ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.10.2025 №95т, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2025 року, договор про закупівлю від 15.10.2025 №25-644 на суму 736 134,29 грн з ПДВ, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 31.10.2025 року, від 03.11.2025 року та від 05.11.2025 року.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД (далі – Додаток 7 до ТД) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за зразком. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.
Учасником ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка містить інформацію про аналогічні договори та документи, що підтверджують виконання договору, а саме:
- договір від 01.03.2023 №65-ПМ/23 з ТОВ «Радехівський цукор» (видаткова накладна від 22.03.2023 №220303);
- договір поставки від 18.11.2022 №181101 з ТОВ «СОЮЗМЕТАЛМАРКЕТ» (видаткова накладна від 15.01.2024 №150124).
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» не надано документи, що підтверджують виконання вищевказаних договорів в повному обсязі, зокрема вищевказані видаткові накладні.
Відповідно до пункту 8 Додатку 7 до ТД учасник повинен надати згоду з проектом договору шляхом підписання вказаного проекту (Додаток 6).
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» підписаний проект договору (Додаток 6) не надано.
Також, у пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу Загальні положення ТД та Додатку 7 до ТД Замовник зазначив, що: «Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» надано інспекційний сертифікат №4240 на труби стальні Ду 15, 20, 40 x 3,2 (файл «15х20x40_page-0001.pdf»), викладений російською мовою, без автентичного перекладу українською мовою.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 29.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснення. Замовником 03.11.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ».
Крім того, відповідно до пункту 3 Додатку 7 до ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку 3 до ТД. Поряд з цим, відповідно до пункту 3 Додатку 3 «Технічні вимоги та якісні характеристики» до ТД учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, в якому зазначається, що товар, який буде постачатися за договором про закупівлю, не має дефектів, пов'язаних з матеріалом, з якого він виготовлений, та/або процесом виробництва, відповідає за якістю і комплектністю паспорту виробника та/або сертифікату відповідності, вимогам державних стандартів України та/або інших документів, що підтверджують якість виробів даного типу.
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» вищевказаний гарантійний лист не надано.
Згідно з пунктом 4 Додатку 3 «Технічні вимоги та якісні характеристики» до ТД строк поставки труб сталевих та відводів протягом 3 (трьох) робочих днів з дати подання письмової заявки Замовником з вказанням адреси поставки товару (надати гарантійний лист у складі пропозиції).
Проте, учасником ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції вищевказаний гарантійний лист не надано.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» переможцем торгів та уклав з ним договор про закупівлю від 15.10.2025 №25-644 на суму 736 134,29 грн з ПДВ.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 29.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 03.11.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «В складі своєї тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» надав наступні документи :- довідку про те, що він гарантує поставку товару у строки та на умовах, що передбачені умовами тендерної документації;- довідку про те, що учасник надає згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантує їх виконання у повному обсязі;- лист про те, що пропозиція учасника відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації. В вказаних документах учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» сукупно наведена інформація, надання якої вимагалося умовами Додатку 3 до тендерної документації замовника закупівлі, хоча жоден з вказаних документів не носить назви «гарантійний лист». При оцінці вказаних документів замовник закупівлі керувався критерієм достатності наведення учасником процедури закупівлі необхідної інформації та принципом превалювання сутності над формою (substance over form).» Однак, слід зазначити, що зміст вищевказаних довідок та листів не підтверджує конкретні вимоги пунктів 3 та 4 Додатку 3 «Технічні вимоги та якісні характеристики» до ТД.
Також, згідно з Додатком 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до ТД та Додатком 8 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, по підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей – повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий не раніше оголошення закупівлі.
Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаний витяг не надано.
Слід зазначити, що у Додатку 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до ТД Замовник зазначив: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями або наявні підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначені підпунктом 3 та /або 5 та / або 6 та / або 12 пункту 47 Особливостей, замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей».
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей, а визначив ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» переможцем торгів і уклав з ним договор про закупівлю від 15.10.2025 №25-644.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 28.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» за ненадання протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником 31.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «В період розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» в уповноваженої особи замовника була значна зайнятість, вона виконувала також обов’язки тимчасово відсутнього працівника. Внаслідок вказаного уповноважена особа замовника не зауважила відсутність оприлюднення переможцем процедури закупівлі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі…», а також, що: «…Згодом учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» надав витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», з якого вбачається, що правові підстави, передбачені підпунктами 6, 12 пункту 47 Особливостей для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» в аналізованому випадку були відсутні». Слід зазначити, що наданий у відповіді повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований станом на 29.10.2025 року, тобто після укладення договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
10.11.2025 10:41 - 25.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2025 10:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, викладених в висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.11.2025 про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA-M-2025-10-27-000003), Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» розірвало договір про закупівлю № 25-644 від 15 жовтня 2025р., укладений з ТОВ « ТД МВ СТАЛЬ». Договір про закупівлю розірвано шляхом укладення 12 листопада 2025 р. відповідного правочину, який додається.
Дата публікації звіту:
17.11.2025 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
587ea098f4a94ee2bf912513fb35aabd
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2025 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-30-007505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
d9360f82950047febec55a2bd9ed67c7
Назва:
Пояснення ДАСУ на запит від 28.10.25
Дата опублікування:
31.10.2025 19:20
Опис:
Керуючись ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю від 28.10.2025р. згідно з моніторингом процедури закупівлі за предметом «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», закупівля № UA-2025-09-30-007505-a.
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Державне міське підприємство "Івано-Франківськтеплокомуненерго" звернулося з запитом про надання цінових (комерційних) пропозицій до суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж труб сталевих та комплектуючих до них.
У відповідь на запит уповноваженої особи цінові (комерційні пропозиції) надали :
1. ТзОВ «СОЮЗМЕТАЛМАРКЕТ», цінова пропозиція від 23.09.2025;
2. ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» , цінова пропозиція від 24.09.2025.
Копії вказаних пропозицій додаються до цього пояснення.
Окрім того уповноваженою особою здійснювався моніторинг цін на вказаний товар в мережі Інтернет.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки головного інженера ДМП "Івано-Франківськтеплокомуненерго" Ігоря ЛЕСІВА від 17.09.2025, погодженої та поданої до опрацювання директором підприємства Володимиром ФАЛДИНОЮ. Саме в вказаній службовій записці посадової особи підприємства, яка є компетентною в питанні основних характеристик товару, зазначеного в додатку 3 до тендерної документації, визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, кількість товару відповідно до плану робіт.
В період розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» в уповноваженої особи замовника була значна зайнятість, вона виконувала також обов’язки тимчасово відсутнього працівника. Внаслідок вказаного уповноважена особа замовника не зауважила відсутність оприлюднення переможцем процедури закупівлі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Відповідно до підпунктів 6, 12 пункту 47 Особливостей замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
- керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Таким чином, в замовника повинні бути докази наявності вказаних обставин, передбачених підпунктами 6, 12 пункту 47 Особливостей, для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Невиконання переможцем процедури закупівлі вимог абзацу 15 пункту 47 Особливостей не є самостійною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Особливості не містять такої підстави).
Згодом учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» надав витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», з якого вбачається, що правові підстави, передбачені підпунктами 6, 12 пункту 47 Особливостей для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» в аналізованому випадку були відсутні.
Номер:
21243159727a4efeba6fa2ee172c9b29
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2025 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-30-007505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку 3 до ТД.
Згідно з пунктом 3 Додатку 3 «Технічні вимоги та якісні характеристики» до ТД учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, в якому зазначається, що товар, який буде постачатися за договором про закупівлю, не має дефектів, пов'язаних з матеріалом, з якого він виготовлений, та/або процесом виробництва, відповідає за якістю і комплектністю паспорту виробника та/або сертифікату відповідності, вимогам державних стандартів України та/або інших документів, що підтверджують якість виробів даного типу.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» те, що ним в складі тендерної пропозиції вищевказаний гарантійний лист не надано?
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку 3 до ТД.
Згідно з пунктом 4 Додатку 3 «Технічні вимоги та якісні характеристики» до ТД строк поставки труб сталевих та відводів протягом 3 (трьох) робочих днів з дати подання письмової заявки Замовником з вказанням адреси поставки товару (надати гарантійний лист у складі пропозиції).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» те, що ним в складі тендерної пропозиції вищевказаний гарантійний лист не надано?
3. У пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу Загальні положення ТД та Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив, що: «Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» те, що ним в складі тендерної пропозиції надано інспекційний сертифікат №4240 на труби стальні Ду 15, 20, 40 x 3,2 (файл «15х20x40_page-0001.pdf»), викладений російською мовою, без автентичного перекладу українською мовою?
4. Відповідно до пункту 8 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД учасник повинен надати згоду з проектом договору шляхом підписання вказаного проекту (Додаток 6).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» те, що ним в складі тендерної пропозиції підписаний проект договору (Додаток 6) не надано?
5. Відповідно до пункту 1 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за зразком. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.
Учасником ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка містить інформацію про аналогічні договори та документи, що підтверджують виконання договору, а саме:
- договір від 01.03.2023 №65-ПМ/23 з ТОВ «Радехівський цукор» (видаткова накладна від 22.03.2023 №220303);
- договір поставки від 18.11.2022 №181101 з ТОВ «СОЮЗМЕТАЛМАРКЕТ» (видаткова накладна від 15.01.2024 №150124).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МВ СТАЛЬ» те, що ним в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують виконання вищевказаних договорів в повному обсязі, зокрема вищевказані видаткові накладні?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
7ee4e4db328d4110a1748733014794d9
Назва:
пояснення на запит від 29.10.2025
Дата опублікування:
03.11.2025 18:41
Опис:
1. В складі своєї тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» надав наступні документи :
- довідку про те, що він гарантує поставку товару у строки та на умовах, що передбачені умовами тендерної документації;
- довідку про те, що учасник надає згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантує їх виконання у повному обсязі;
- лист про те, що пропозиція учасника відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації.
В вказаних документах учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» сукупно наведена інформація, надання якої вимагалося умовами Додатку 3 до тендерної документації замовника закупівлі, хоча жоден з вказаних документів не носить назви «гарантійний лист». При оцінці вказаних документів замовник закупівлі керувався критерієм достатності наведення учасником процедури закупівлі необхідної інформації та принципом превалювання сутності над формою (substance over form).
2. В складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» надав гарантійний лист, в якому зазначено, що вказаний учасник процедури закупівлі надає та підтверджує свою згоду укласти договір на умовах, викладених у тендерній документації. Вказаним гарантійним листом учасник процедури закупівлі висловив свою згоду з умовами проекту договору про закупівлю. При оцінці вказаного документа замовник закупівлі також керувався принципом превалювання сутності над формою.
3. Особливості не містять як самостійної підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі подання ним в складі тендерної пропозиції документа, викладеного мовами іншими ніж українська. Зважаючи на вказане подання учасником процедури закупівлі інспекційного сертифіката, складеного на російській мові, не стало підставою для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника процедури закупівлі.
4. Особливості не містять як самостійної підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі подання ним в складі тендерної пропозиції неповного документального підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційному критерію. З огляду на це тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МВ СТАЛЬ» не була відхилена.
Номер:
3f7ee7b07cfd454aaa2f36c59740f79f
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
31.10.2025 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-30-007505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Відповідно до абзацу третього пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами 4 - 6 цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Підпунктом 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: зокрема, у 2025 році - 25 відсотків. При цьому, відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 №782 затверджено ДОДАТКОВИЙ ПЕРЕЛІК товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва*, зокрема, серед яких є: деталі трубопроводів безшовні, приварні, з вуглецевих, низьколегованих, аустенітних і аустенітно-перлітних сталей, для атомної, хімічної, теплової, газової та нафтогазової промисловості від Ду (діаметр умовний) 50 до Ду (діаметр умовний) 300 (без спеціальних вимог до контролю, із специфічними вимогами до контролю та з вимогами особливого контролю).
Чому Замовником у тендерній документації не передбачено вимогу щодо підтвердження учасником ступеня локалізації виробництва предмету закупівлі?
2. Відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Чому Замовником у тендерній документації не встановлено вищезазначену вимогу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
c6bef9dd39d64b38acb271178a1e549e
Назва:
пояснення від 31.10.2025
Дата опублікування:
05.11.2025 18:48
Опис:
Предметом закупівлі за ДК 021:2015 є магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби. Серед предмету закупівлі відсутні товари, передбачені нормами постанови Кабінету Міністрів України № 782 від 02.07.2025 «Про затвердження додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва». Тому згадані в запиті правові норми щодо закупівлі товарів, щодо яких встановлені вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, не застосовувалися.