-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Програмні продукти Microsoft
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Завершена
338 269 889.00
UAH без ПДВ
Номер:
6fb1e56997d7407b9a8890dabb3d7943
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-21-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2025 00:00
Період моніторингу:
21.11.2025 11:55 - 13.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.11.2025 № 388
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-09-30-006152-a 30.09.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СПАН», своєчасності укладання договору про закупівлю та
його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.09.2025 № 225001/01/2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ «СПАН», протокол про прийняття рішення щодо продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПАН» від 15.10.2025 №б/н, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «СПАН» від 22.10.2025 № 225001/03/2025 та повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2025, договір постачання програмної продукції від 06.11.2025 № 01-225001-25, додаткову угоду від 17.11.2025 №1, пояснення та документи надані Замовником від 28.11.2025 та від 10.12.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника - ТОВ «СПАН» з остаточною ціною пропозиції 328 710 257,70 гривень та укладено договір постачання програмної продукції від 06.11.2025 № 01-225001-25.
Період усунення порушень:
12.12.2025 14:59 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2025 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
7befda978cac4cf79efd796e4d78e8e1
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
25.11.2025 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Програмні продукти Microsoft» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-30-006152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів -ТОВ «СПАН» забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b2a7cc4f8f2548ad998f526a9b839510
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ від 25.11.2025
Дата опублікування:
28.11.2025 14:39
Опис:
У відповідь на ваш запит від 25.11.2025 року стосовно моніторингу закупівлі за предметом: «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Програмні продукти Microsoft», повідомляємо наступне:
1. Метою закупівлі Програмних продуктів Microsoft є безперервне забезпечення працівників сучасним ліцензійним програмним забезпеченням, підвищення рівня кіберзахисту, забезпечення гучності та масштабованості ІТ інфраструктури для критичних сервісів. У 2025 році укладено договір про постачання Програмних продуктів Microsoft загальним терміном на 36 місяців з 01.11.2025 по 31.10.2028, який включає в себе постачання офісних програмних продуктів для робочих місць штатних співробітників НЕК "Укренерго, а саме:
Програмний продукт Microsoft 365 E5 - 35 шт. - преміальний ліцензійний план, який об'єднує офісні додатки (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher), хмарні сервіси (OneDrive, SharePoint, Teams), розширені засоби безпеки, аналітики та відповідності вимогам;
Програмний продукт Microsoft 365 E3 - 3775 шт. - базовий набір для бізнесу, який поєднує: класичні офісні програми, хмарні сервіси для співпраці, засоби безпеки корпоративного рівня, інструменти для управління пристроями та відповідності вимогам;
Програмний продукт Microsoft 365 F3 - 4000 шт. - для працівників першої лінії, веб- і мобільні версії Office, немає десктопних версій Office, обмежена функціональність Teams (без створення зборів), базовий захист від вірусів і базовий захист облікових даних;
Програмний продукт Windows Server Remote Desktop Services CAL ALng Sub Per User - 2700 шт. - технологія віртуалізації Windows Server для віддаленого доступу до програмних засобів Windows;
Програмний продукт Microsoft Visio Standard - 190 шт. - локальна програма для Windows для створення базових діаграм, схем, блок-схем, органіграми, технічних креслень, а також бізнеспроцесів;
Програмний продукт Visio Plan 2 Sub Per User - 120 шт. - підписка, має повний набір шаблонів і фігур (250 000+), підтримує стандарти BPMN 2.0, UML 2.5, IEEE, інтеграція з Power BI, Excel, Word, PowerPoint, AutoCAD, можлива спільна робота, коментування, версіювання;
Програмний продукт Planner & Project P3 Sub Per User - 27 шт. - рішення для управління проектами. Застосунок дозволяє керівникам проектів планувати, управляти й спільно працювати над проектами;
Програмний продукт Power BI Premium USL Sub Per User - 19 шт. - комплексне програмне забезпечення бізнес-аналітики, надає повний доступ до преміум-функцій Power BI; Програмний продукт Power BI Pro Sub Per User - 110 шт. - інструмент аналітики, який дозволяє користувачам швидко та легко створювати інтерактивні звіти, інформаційні панелі та візуалізації;
Програмний продукт Power Automate Premium Sub Per User - 5 шт. - рішення для інтелектуальної оптимізації, автоматизації та інтелектуального аналізу процесів; Програмний продукт Power Automate Process Sub - 5 шт.- рішення для автоматизації основних бізнес-процесів, що працює без участі користувача. Забезпечує запуск роботизованих процесів на рівні підприємства, оптимізуючи повторювані завдання та підвищуючи ефективність;
Програмний продукт Power Automate Hosted Process Sub - 5 шт. - рішення для автоматизації процесів із використанням віртуальної машини. Забезпечує масштабовану, безінфраструктурну автоматизацію з можливістю балансування навантаження між командами та процесами;
Програмний продукт Teams Rooms Pro Sub Per Device - 8 шт. - рішення для збільшення продуктивності на засіданнях в конференц-кімнатах, підтримує інклюзивні відеоформати, інтелектуальні аудіо та відео, а також можливість віддаленого управління камерами
Програмний продукт Teams Premium Sub Per User - 6 шт. - рішення для персоналізованих, захищених та інтелектуальних зустрічей у Microsoft Teams. Включає розширені функції, як-от інтелектуальні підсумки, захист контенту, брендовані шаблони зустрічей, переклад у реальному часі, аналітику участі та управління вебінарами; Програмний продукт O365 Extra File Storage Sub Add-on Extra Storage 1 GB - 3000 шт. - додаткове сховище для SharePoint Online, яке дозволяє розширити корпоративний пул зберігання в інкрементах по 1 ГБ;
Програмний продукт M365 Copilot Sub Add-on - 120 шт. - інтелектуальний помічник на базі ШІ, інтегрований у Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams та інші програми Microsoft 365. Допомагає створювати документи, аналізувати дані, підсумовувати листування, генерувати презентації та автоматизувати рутинні завдання.
А також програмний продукту у вигляді онлайн-сервісу Microsoft Azure на 27 місяців з 01.08.2026 по 31.10.2028 – 830 шт. - для забезпечення безперервності надання сервісів без ризику переривання доступу до критичних ресурсів, надійного зберігання надважливих даних критичних сервісів (в т.ч. даних систем MMS, нової аукціонної платформи, систем інформаційної безпеки, ) та для можливості відновлення систем в разі катастрофічних обставин, забезпечення зберігання даних та резервних копій критичних систем за межами власної ІТ-інфраструктури.
Технічні вимоги містяться у Додатку 3 до тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «СПАН»,ТОВ "СОФТВЕРВАН УКРАЇНА", ТОВ «ДПА Київ» та розглянута відповідно до внутрішніх процесів компанії.
2. Забезпечення договору у вигляді банківської гарантії № GRI0508HQ25 від 05 листопада 2025 року на суму 19 722 615,46 грн. (Дев'ятнадцять мільйонів сімсот двадцять дві тисячі шістсот п'ятнадцять гривень 46 копійок) було надано Учасником-переможцем та завантажено у систему Prozorro 05.11.2025 (додається до даного пояснення)
Додатки:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «СПАН» №252_20250825_DS від 25.08.2025
2. Комерційна пропозиція від ТОВ "СОФТВЕРВАН УКРАЇНА" від 27.08.2025
3. Комерційна пропозиція від ТОВ ДПА Київ № 33/09-09/25 від 09.09.2025
4. Забезпечення виконання договору ТОВ «СПАН»
Номер:
4c65b9d6802f410faed9dc6bf846fdda
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
05.12.2025 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «СПАН», вимогам підпункту 7 Додатку 6 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документу з інформацією, що Учасник має дійсну угоду на момент подання тендерної пропозиції («Licensing Solution Partner Agreement») з Microsoft (включаючи підрозділи та філіали цієї компанії), яка надає Учаснику повноваження забезпечувати клієнтів на території України ліцензованим програмним продуктом Майкрософт відповідно до Угоди Майкрософт «Enterprise Agreement»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ccb0522aed784f86a44fe867835ea37e
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ від 05.12.2025
Дата опублікування:
10.12.2025 10:06
Опис:
У відповідь на ваш запит від 05.12.2025 щодо моніторингу процедури закупівлі:
«72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Програмні продукти Microsoft»
повідомляємо:
Відповідність інформації ТОВ «СПАН» вимогам підпункту 7 Додатку 6 до тендерної
документації Замовником було встановлено на підставі наступних документів, наданих в
складі тендерної пропозиції:
витяг з партнерської угоди Microsoft (Channel Partner Agreement) про невиключне право
ТОВ «СПАН» на надання ліцензійних пропозицій;
лист від Microsoft щодо діючого статусу ТОВ «СПАН» як партнера Microsoft LSP (Licencing
service provider).
Додатково повідомляємо про те, що станом на 08.10.2025 ТОВ «Спан» був зазначений у
списку офіційних партнерів Виробника на офіційному веб-сайті Microsoft
https://appsource.microsoft.com/uk-ua/marketplace/partner-dir. Посилання на сторінку
партнера на офіційному веб-сайті Microsoft: https://marketplace.microsoft.com/ukua/
marketplace/partner-dir/5a046e80-b848-4276-a7c2-21a7eb75c1df/overview, де ТОВ «СПАН»
вказаний авторизованим партнером Microsoft LSP (Licencing service provider).