-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дверний блок, балконний блок, вікно, підвіконня
Завершена
391 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
22320143694c4420b7f70cab485dd503
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-03-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2025 00:00
Період моніторингу:
03.11.2025 12:31 - 25.11.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
03.11.2025
№ 97-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Алла БЕХ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.11.2025 № 97-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель.
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-09-30-005092-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
99afc3fcbb854f3ca6513b6c263adc0b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 05.11.2025 № 1
Дата опублікування:
05.11.2025 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Дверний блок, балконний блок, вікно, підвіконня» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-30-005092-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Прошу надати інформацію та копії відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною десятою статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3. Відповідно до пункту 8 Додатку № 6 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження якості товару постачальник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати відповідності, та/або протоколи випробувань, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інші документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, на вироби та комплектуючі.
Учасником ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист технічних та інших характеристик від 06.10.2025 № 1132 та порівняльну характеристику від 06.10.2025 № 1144 (у вигляді таблиці), в яких відображено технічні характеристики товару, що пропонується вказаним учасником, в т.ч. їх складові (комплектуючі).
В ході аналізу вищевказаної інформації встановлено, що учасником ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»» до складу предмету закупівлі («балконний блок» та «вікно» (позиції 2-6 технічного завдання, передбаченого Додатком № 6 до тендерної документації)) включено комплектуючі - ручку HOPPE Hamburg.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»» не надано сертифікати відповідності, та/або протоколи випробувань, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інші документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару - ручку HOPPE Hamburg, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 8 Додатку № 6 до тендерної документації Замовника.
Крім того, у складі вищевказаного учасника не надано сертифікати відповідності, та/або протоколи випробувань, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інші документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару, на нащільник металевий 60 мм та ніжку фіксатора ДВ, що є комплектуючими дверного блоку (позиція 1 технічного завдання, передбаченого Додатком № 6 до тендерної документації), чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 8 Додатку № 6 до тендерної документації Замовника.
Cлід зауважити, що за АНАЛОГІЧНИХ невідповідностей, встановлених Замовником у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» та ФОП Лазарев А.О., такі пропозиції були відхилені від участі у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому за аналогічних обставин Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» та ФОП Лазарев А.О., проте за тих же обставин не відхилено тендерну пропозицію подану ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»»?
Також, в ході проведеного аналізу встановлено, що учасником ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»» до предмету закупівлі «балконний блок» та «вікно» (позиції 2-6 технічного завдання, передбаченого Додатком № 6 до тендерної документації) запропоновано склопакети: 4і-14-4GE-14-4і.
При цьому, у складі тендерної пропозиції зазначеного вище учасника надано, на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам ВИРОБУ В ЦІЛОМУ, протокол випробувань від 20.05.2025 № 0520120/25 та сертифікат відповідності від 21.05.2025 (складений на підставі протоколу випробувань від 20.05.2025 № 0520120/25), відповідно до яких проведено сертифікаційні випробування – «вікна зі склінням, з ПВХ профілів WDS (6S), для використання в побутових та комерційний місцях розміром 1280 х 1420 мм з двокамерним склопакетом 4і-14Аr-4М1-14Аr-4і-1, 2025/04/24-1» та «зовнішніх дверей, з ПВХ профілів WDS (7S), для використання в побутових та комерційних місцях
розміром 2050 х 800 мм із сендвіч панеллю 24 мм — 1, 2025/04/24-2», що не відповідає запропонованому учасником товару, та технічним характеристикам предмета закупівлі (Додаток № 6 до тендерної документації).
Вищевказана невідповідність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»» свідчить також про недотримання учасником ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»» вимог пункту 8 Додатку № 6 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Фабрика Вікон «Океан»» як таку, що не відповідала вимогам передбаченим тендерною документацією?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
efd96ff888b948619ca2e7cd8424a1c5
Назва:
Пояснення щодо закупівлі
Дата опублікування:
07.11.2025 16:39
Опис:
04.11.2025 року комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня
ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (далі – КПН «Обласна лікарня») отримало лист від ТОВ «Фабрика вікон «Океан» (далі – Постачальник) за вихідним номером №1416 від 04.11.2025 року (вхідний номер №2073/05-01 від 04.11.2025) щодо виникнення непередбачуваної затримки у постачанні сировини необхідної для виготовлення замовлення, яка спричинена відключеннями електроенергії та сезонним підвищенням обсягів замовлень (виробничим навантаженням) та проханням, відповідно до п.11.9 договору №1003 від 30.10.2025 року, розірвати укладений договір за згодою сторін без його фактичного виконання. У відповідь постачальнику надіслано лист погодження на розірвання умов договору та додаткову угоду №1 від 04.11.2025 року до договору про закупівлю товарів за публічні кошти №1003 від 30.10.2025 року.
Отже, станом на 04.11.2025 року договір №1003 від 30.10.2025 року розірваний без його фактичного виконання.
Додатки:
- лист ТОВ «Фабрика вікон «Океан» №1416 від 04.11.2025 року;
- лист КПН «Обласна лікарня» №01/3699-1 від 04.11.2025 року;
- додаткова угода №1 від 04.11.2025 року до договору про закупівлю товарів за публічні кошти №1003 від 30.10.2025 року.