-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги
Завершена
2 352 831.00
UAH з ПДВ
Номер:
68f7d7613be942ecbb4a4adb035ae2c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-14-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2025 00:00
Період моніторингу:
14.10.2025 15:41 - 04.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
14.10.2025 № 68-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-09-30-001833-a 30.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.09.2025 № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»), протокольне щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.10.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.10.2025, договір від 14.10.2025 № 350 (далі – Договір), укладений Замовником з ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 14.10.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 16.10.2025 та 27.10.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наcтупне.
Вимогами абзаців другого та третього пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що: «У довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю з надання послуг щодо предмета закупівлі протягом установленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень (для зберігання харчових продуктів) відповідно до додатка 1 до Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованим у Мін’юсті 22.12.2020 за № 1275/35558».
Згідно з пунктом 2 Додатку 1 до Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти (далі – Гігієнічні вимоги), затверджених наказом Мінекономіки від 03.12.2020 № 2532: «Складські приміщення: склад сухих продуктів, овочів, напоїв, соків; охолоджувальна та/або морозильна камера; завантажувальна і тарна».
Також, у абзаці шостому пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначено, що: «Підтвердні документи учасник повинен надати щодо складських приміщень та транспортних засобів».
Учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» в тендерній пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника надано Довідку від 03.10.2025 № 01.01 (далі – Довідка № 01.01) та Договір оренди від 06.01.2022 № 3539.
В пункті 1 Довідки № 01.01 зазначено «Складські приміщення (для зберігання харчових продуктів) – Харчоблок та складське приміщення - Нежитлове приміщення нежитлової будівлі господарчо- харчового блоку літ. «Ж» (харчоблок) за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3 (647,3 кв.м.)».
Проте, в Договорі оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 06.01.2022 № 3539, не міститься інформація щодо наявності саме складських приміщень (для зберігання харчових продуктів), як це передбачено вимогами Додатку 1 до тендерної документації Замовника та Додатком 1 Гігієнічних вимог.
Таким чином, учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» не виконано вимоги абзацу шостого пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме: не підтверджено інформацію стосовно наявності складських приміщень, зазначених в Довідці.
Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що: «Для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою 2. … Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також за необхідності документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі. … **Документи, що підтверджують освіту, наприклад документ про освіту відповідних працівників, документальне підтвердження проходження такими працівниками навчання з питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)…».
На виконання даних вимог Замовника учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» в тендерній пропозиції надано Довідку від 03.10.2025 № 17 (далі – Довідка № 17) що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В Довідці № 17, крім іншого, зазначено:
«1 – Римар Антон Борисович – Менеджер з управління персоналом, Водій за суміщенням – основна – Вища освіта …;
2 Павленко Лариса Володимирівна – Кухар, за сумісництвом аудитор –основна – Вища освіта …».
При цьому, учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» в тендерній пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність у працівників Римар А.Б. та Павленко Л.В. вищої освіти, чим не виконано вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Під час проведення моніторингу на запит Управління, який оприлюднено через електронну систему закупівель, Замовником 27.10.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначені порушення.
Період усунення порушень:
29.10.2025 17:26 - 13.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2025 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про результати проведення моніторингу, оприлюднений 29-10-2025 та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу UA-M-2025-10-14-000053, Деснянська селищна рада, як Замовник, повідомляє наступне. Інформацію про результати моніторингу Замовником взято до уваги, проаналізовано, доведено до відома всіх зацікавлених осіб. З метою неухильного дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», недопущення посадовими особами Деснянської селищної ради порушень, виявлених в результаті вищезазначеного моніторингу, заплановано навчання для уповноважених осіб на курсах відповідного профілю та укладено договір з ТОВ «Академія Радник»(ЄДРПОУ 35290966) на відповідні освітні послуги, що додається.
Додаток: Договір № 877 про надання послуг з навчання від 03 листопада 2025 р(в електронному вигляді).
Дата публікації звіту:
03.11.2025 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
fd3355e3bdf44560aa29e4dbbc0c523a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2025 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги», очікуваною вартістю 2 352 831,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-30-001833-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1dec8a0ece274b05977c3c40da2afefc
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2025 15:47
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги», очікуваною вартістю 2 352 831,00 грн, ID: UA-2025-09-30-001833-a повідомляємо наступне:
1. Розмір бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувану вартість визначено на підставі наявної кількості учнів 1-11 класів(мережі учнів) Деснянського ліцею станом на 01 вересня 2025 року, які повинні бути забезпечені гарячим харчуванням. При цьому вартість харчування одного учня в день встановлено рішенням 43 сесії 8 скликання Деснянської селищної ради № 11-43/VIII від 19.12.2023р «Про встановлення вартості харчування у закладах загальної середньої освіти Деснянської селищної ради» у сумі 69,00 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті Деснянської селищної ради за посиланням https://desnyanska-gromada.gov.ua/news/1759220994/
Номер:
03bbfbfe4c4a4df7a101270283bcf237
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2025 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2025 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги», очікуваною вартістю 2 352 831,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-30-001833-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Вимогами абзаців другого та третього пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що: «У довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю з надання послуг щодо предмета закупівлі протягом установленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень (для зберігання харчових продуктів) відповідно до додатка 1 до Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованим у Мін’юсті 22.12.2020 за № 1275/35558».
Згідно з пунктом 2 Додатку 1 до Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 03.12.2020 № 2532 (далі – Гігієнічні вимоги), «Складські приміщення: склад сухих продуктів, овочів, напоїв, соків; охолоджувальна та/або морозильна камера; завантажувальна і тарна».
Також, у абзаці шостому пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначено, що: «Підтвердні документи учасник повинен надати щодо складських приміщень та транспортних засобів».
Учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» в тендерній пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника надано Довідку від 03.10.2025 № 01.01 (далі – Довідка № 01.01) та Договір оренди від 06.01.2022 № 3539.
В пункті 1 Довідки № 01.01 зазначено «Складські приміщення (для зберігання харчових продуктів) – Харчоблок та складське приміщення - Нежитлове приміщення нежитлової будівлі господарчо- харчового блоку літ. «Ж» (харчоблок) за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3 (647,3 кв.м.)».
Проте, в Договорі оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 06.01.2022 № 3539, не міститься інформація щодо наявності саме складських приміщень (для зберігання харчових продуктів), як це передбачено вимогами Додатку 1 до тендерної документації Замовника та Додатком 1 Гігієнічних вимог.
2. Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що: «Для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою 2. … Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також за необхідності документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі. … **Документи, що підтверджують освіту, наприклад документ про освіту відповідних працівників, документальне підтвердження проходження такими працівниками навчання з питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)…».
На виконання даних вимог Замовника учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» в тендерній пропозиції надано Довідку від 03.10.2025 № 17 (далі – Довідка № 17) що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В Довідці № 17, крім іншого, зазначено:
«1 – Римар Антон Борисович – Менеджер з управління персоналом, Водій за суміщенням – основна – Вища освіта …;
2 Павленко Лариса Володимирівна – Кухар, за сумісництвом аудитор –основна – Вища освіта …».
При цьому, учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» в тендерній пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність у працівників Римар А.Б. та Павленко Л.В. вищої освіти, чим не виконано вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Київпромсервіс 1» не надано вимогу про виправлення невідповідностей, зазначених у пунктах 1-2 цього запиту?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e55831783e5743a48b6366945ba332f8
Назва:
Відповідь на запит №2 моніторингу UA-M-2025-10-14-000053
Дата опублікування:
27.10.2025 08:53
Опис:
1.Згідно пункту 4 Розділу 1 Договору оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 06.01.2022 № 3539, укладеного між ТОВ «Київпромсервіс 1» та Департаментом комунальної власності міста Києва(далі -Договір), копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції (файл «2. Договір оренди №3539 .pdf»), орендар приймає майно, зокрема «Нежитлові приміщення нежитлової будівлі господарчо -харчового блоку літ «Ж»(єдиний комплекс) площею 1288 м2(харчоблок 647,3м2, пральня – 549,3м2) з чітко визначеним цільовим призначенням, в тому числі «розміщення закладу ресторанного господарства з постачання готових страв, приготовлених централізовано для споживання в інших місцях 647,3 м2 », при цьому, за умовами Договору, зміна цільового призначення майна не допускається. Через, на нашу думку, недосконало оформлену складову Додатку 2 до Договору «Викопіювання з поверхневого плану» позначення саме складських приміщень на ньому відсутні, але наявна схема планування будівлі свідчить про достатню кількість приміщень, які, в тому числі, можуть бути віднесені до складських. Разом з тим, відповідно ст.1 Закону України « Про захист економічної конкуренції» «єдиний майновий комплекс - активи, які сукупно забезпечують здатність суб’єкта господарювання здійснювати господарську діяльність або нарощувати присутність на ринку в економічно доцільні строки, зокрема рухоме майно (устаткування, інвентар, сировина, продукція тощо), нерухоме майно (будівлі, споруди, земельні ділянки тощо), права вимоги, борги, а також право на торговельну марку або інше позначення та інші права». Відповідно, наданий в оренду по Договору єдиний комплекс , який перебуває в оперативному управлінні ТОВ «Київпромсервіс 1», апріорі передбачає у своєму складі сукупність та наявність всіх необхідних, в тому числі складських, приміщень, які необхідні для його цільового призначення – приготування страв, що в свою чергу дозволяє учаснику ТОВ «Київпромсервіс 1» в повній мірі надати Деснянській селищній раді послуги, передбачені предметом закупівлі - кейтерингові послуги( поставку готових страв).
Підсумовуючи вищезазначене, приходимо до висновку, що учасник у повній мірі підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, передбачених Додатком 1 до тендерної документації.
2. Дійсно, надана учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідка за формою 2 Додатку 1 до тендерної документації, містить інформацію про наявність у працівників Римар А.Б. та Павленко Л.В. вищої освіти, але відповідно примітці довідка повинна містити «**Документи, що підтверджують освіту, наприклад документ про освіту відповідних працівників, документальне підтвердження проходження такими працівниками навчання з питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)», але не містить вимоги підтвердження саме вищої освіти. Учасником, на нашу думку, невірно трактовано вимоги Додатку 1 тендерної документації і помилково внесені відомості про вищу освіту працівників. При цьому наявність у працівників саме вищої освіти для надання послуги, передбаченої предметом закупівлі - кейтерингові послуги( поставку готових страв), не обов’язкова. Разом з тим файл «7. Накази працівники.pdf» містить в собі інформацію про прийняття Римар А.Б на посаду водія, Павленко Л.В – на посаду кухара, файл « 8. документи про освіту.pdf» містить в собі інформацію про наявність у Римар А.Б базової середньої освіти, у Павленко Л.В. – професійно-технічної освіти, відповідно освітній рівень їх підготовки повністю відповідає кваліфікаційним вимогам до посад, які вони займають на підприємстві та в якості кого будуть залучені при наданні послуги, передбаченої предметом закупівлі, зокрема Римар А.Б – водій, Павленко Л.В. - кухар. Файл «8. Протокол НАССР.pdf» свідчить про наявність у вищезазначених працівників знань про організацію харчування на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).Враховуючи вищезазначене, вважаємо що учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» виконано вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації в повній мірі.