• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги

Завершена

2 352 831.00 UAH з ПДВ
Номер: 68f7d7613be942ecbb4a4adb035ae2c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-14-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 14.10.2025 15:41 - 04.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 14.10.2025 № 68-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-09-30-001833-a 30.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.v.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.09.2025 № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»), протокольне щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.10.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.10.2025, договір від 14.10.2025 № 350 (далі – Договір), укладений Замовником з ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 14.10.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 16.10.2025 та 27.10.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наcтупне. Вимогами абзаців другого та третього пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що: «У довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю з надання послуг щодо предмета закупівлі протягом установленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень (для зберігання харчових продуктів) відповідно до додатка 1 до Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованим у Мін’юсті 22.12.2020 за № 1275/35558». Згідно з пунктом 2 Додатку 1 до Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти (далі – Гігієнічні вимоги), затверджених наказом Мінекономіки від 03.12.2020 № 2532: «Складські приміщення: склад сухих продуктів, овочів, напоїв, соків; охолоджувальна та/або морозильна камера; завантажувальна і тарна». Також, у абзаці шостому пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначено, що: «Підтвердні документи учасник повинен надати щодо складських приміщень та транспортних засобів». Учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» в тендерній пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника надано Довідку від 03.10.2025 № 01.01 (далі – Довідка № 01.01) та Договір оренди від 06.01.2022 № 3539. В пункті 1 Довідки № 01.01 зазначено «Складські приміщення (для зберігання харчових продуктів) – Харчоблок та складське приміщення - Нежитлове приміщення нежитлової будівлі господарчо- харчового блоку літ. «Ж» (харчоблок) за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3 (647,3 кв.м.)». Проте, в Договорі оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 06.01.2022 № 3539, не міститься інформація щодо наявності саме складських приміщень (для зберігання харчових продуктів), як це передбачено вимогами Додатку 1 до тендерної документації Замовника та Додатком 1 Гігієнічних вимог. Таким чином, учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» не виконано вимоги абзацу шостого пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме: не підтверджено інформацію стосовно наявності складських приміщень, зазначених в Довідці. Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що: «Для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою 2. … Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також за необхідності документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі. … **Документи, що підтверджують освіту, наприклад документ про освіту відповідних працівників, документальне підтвердження проходження такими працівниками навчання з питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)…». На виконання даних вимог Замовника учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» в тендерній пропозиції надано Довідку від 03.10.2025 № 17 (далі – Довідка № 17) що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В Довідці № 17, крім іншого, зазначено: «1 – Римар Антон Борисович – Менеджер з управління персоналом, Водій за суміщенням – основна – Вища освіта …; 2 Павленко Лариса Володимирівна – Кухар, за сумісництвом аудитор –основна – Вища освіта …». При цьому, учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» в тендерній пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність у працівників Римар А.Б. та Павленко Л.В. вищої освіти, чим не виконано вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Під час проведення моніторингу на запит Управління, який оприлюднено через електронну систему закупівель, Замовником 27.10.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначені порушення.
Період усунення порушень: 29.10.2025 17:26 - 13.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2025 17:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок про результати проведення моніторингу, оприлюднений 29-10-2025 та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу UA-M-2025-10-14-000053, Деснянська селищна рада, як Замовник, повідомляє наступне. Інформацію про результати моніторингу Замовником взято до уваги, проаналізовано, доведено до відома всіх зацікавлених осіб. З метою неухильного дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», недопущення посадовими особами Деснянської селищної ради порушень, виявлених в результаті вищезазначеного моніторингу, заплановано навчання для уповноважених осіб на курсах відповідного профілю та укладено договір з ТОВ «Академія Радник»(ЄДРПОУ 35290966) на відповідні освітні послуги, що додається. Додаток: Договір № 877 про надання послуг з навчання від 03 листопада 2025 р(в електронному вигляді).
Дата публікації звіту: 03.11.2025 10:10

Запити/Пояснення