-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Стіл зварювальний код ДК 021:2015:39150000-8 - "Меблі та приспособи різні" (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65033, Україна, Одеська область, місто Одеса, Хаджибейський район, вулиця Верстатобудівна, будинок 12‑А.
Завершена
1 425 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
2db06f9fe3904d26b3d4403bed051264
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-20-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2025 00:00
Період моніторингу:
20.10.2025 14:30 - 10.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.10.2025 Одеса № 203
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.10.2025 № 203
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2025-09-29-011746-a 29.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності вимог тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності її розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності її розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.09.2025 № 194, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі приватного акціонерного товариства «УХЛ-Маш» (далі – ПрАТ «УХЛ-Маш»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПрАТ «УХЛ-Маш» у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПрАТ «УХЛ-Маш» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.10.2025 № 199, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.10.2025, договір про закупівлю товарів від 16.10.2025 № 1/16-10, пояснення та документи, надані Замовником 22.10.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.10.2025 16:16 - 31.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.10.2025 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
671c4707413b4a4c855ac958ed45934f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2025 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3f37cfc406ec49dbb543aaf556a47856
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 21 жовтня 2025 року о 11:59
Дата опублікування:
22.10.2025 17:18
Опис:
Пояснення на запит замовнику від 21 жовтня 2025 року о 11:59
21 жовтня 2025 року о 11:59, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-29-011746-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-29-011746-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 21 жовтня 2025 року о 11:59 наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа ДНЗ «ОПЛБА» надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі бюджетного кошторису на 2025 рік, паспорта бюджетної програми та Протоколу про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік № 194 від 29.09.2025 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі протокольного рішення робочої групи № 12 від 17.09.2025 року. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Протоколу про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 193 від 25.09.2025 року.
Під час визначення очікуваної вартості застосовано методику, затверджену наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), шляхом проведення аналізу ринкових цін та технічного завдання.
Відповідно до вимог постанови КМУ № 710 (у чинній редакції), обґрунтування розміщено на офіційному вебсайті замовника – ДНЗ «ОПЛБА» за посиланням: https://www.oplba.od.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-stil-zvaryuvalnyj/
До цієї відповіді додаються відповідні документи (Додатки 1-6).
Додатки:
Додаток № 1 – сканкопія Бюджетний кошторис на 2025 рік
Додаток № 2 – сканкопія Паспорт бюджетної програми
Додаток № 3 – сканкопія Протокол про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік № 194 від 29.09.2025 р.
Додаток № 4 – сканкопія Протокол рішення робочої групи № 12 від 17.09.2025 року
Додаток № 5 – сканкопія Протоколу визначення очікуваної вартості предмету закупівлі № 193 від 25.09.2025 року
Додаток № 6 – скріншот веб-сторінки із розміщеним обґрунтуванням.
Номер:
cb911bf4b6664931af80eafe7dd07db1
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 21 жовтня 2025 року о 11:59
Дата опублікування:
22.10.2025 17:15
Опис:
Пояснення на запит замовнику від 21 жовтня 2025 року о 11:59
21 жовтня 2025 року о 11:59, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-29-011746-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-29-011746-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 21 жовтня 2025 року о 11:59 наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа ДНЗ «ОПЛБА» надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі бюджетного кошторису на 2025 рік, паспорта бюджетної програми та Протоколу про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік № 194 від 29.09.2025 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі протокольного рішення робочої групи № 12 від 17.09.2025 року. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Протоколу про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 193 від 25.09.2025 року.
Під час визначення очікуваної вартості застосовано методику, затверджену наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), шляхом проведення аналізу ринкових цін та технічного завдання.
Відповідно до вимог постанови КМУ № 710 (у чинній редакції), обґрунтування розміщено на офіційному вебсайті замовника – ДНЗ «ОПЛБА» за посиланням: https://www.oplba.od.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-stil-zvaryuvalnyj/
До цієї відповіді додаються відповідні документи (Додатки 1-6).
Додатки:
Додаток № 1 – сканкопія Бюджетний кошторис на 2025 рік
Додаток № 2 – сканкопія Паспорт бюджетної програми
Додаток № 3 – сканкопія Протокол про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік № 194 від 29.09.2025 р.
Додаток № 4 – сканкопія Протокол рішення робочої групи № 12 від 17.09.2025 року
Додаток № 5 – сканкопія Протоколу визначення очікуваної вартості предмету закупівлі № 193 від 25.09.2025 року
Додаток № 6 – скріншот веб-сторінки із розміщеним обґрунтуванням.