• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво експлуатаційної свердловини для водозабезпечення потреб населення в с. Бугаївка Ізюмського району Харківської області

Завершена

6 349 793.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 15 874.48 UAH
Номер: d0a517ad36544eb0b5cdcd0053875f6f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-09-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 09.12.2020 17:21 - 01.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 №262 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 09.12.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 №262 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 2 UA-2018-10-19-000384-b 19.10.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 27.01.2018) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бугаївської сільської ради (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.09.2018 № 20, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Аквадіа», Товариства з обмеженою відповідальністю «Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія РБ»» та Товариства з обмеженою відповідальністю «УГП-БУД» (далі ТОВ «УГП-БУД»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 12.11.2018 №26 та від 15.11.2018 №27, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2018 року, договір про закупівлю робіт від 03.12.2018 №25-18, додаткові угоди від 21.12.2018 №1 та від 17.04.2019 №2, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.12.2018 року. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що вимогами частини третьої статті 12 Закону визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Слід зазначити, що згідно з вимогами частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Водночас, відповідно до вимог частини першої статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Так, пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Таким чином, тендерна пропозиція являється електронним документом в розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та будь-якому випадку повинна містити накладений електронний цифровий підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Проте, жоден документ тендерної пропозиції ТОВ «УГП-БУД», як і сама тендерна пропозиція, не містять накладеного електронного цифрового підпису, що є порушенням вимог частини третьої статті 12 Закону. Крім того, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження учасником наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження встановленого критерію учасник повинен надати наступні документи: довідку довільної форми; копії документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази; копії свідоцтв про реєстрацію власних або орендованих транспортних засобів, якими буде здійснюватись виконання робіт; копії договорів оренди автотранспорту, або копії договорів по надання транспортних послуг. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «УГП-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до якої в учасника наявні орендовані наступні механізми, обладнання та транспорт: бурова установка ІБА 15-В на базі МАЗ 5337, ДНЗ № АХ 5416 АА, № шасі 5009, 1989 року випуску; бурова установка А-50 на базі КрАЗ 250 ДНЗ № АХ 2362 ВА, шасі 0680805; шафа сушильна 2В-151; прилад для ущільнення ґрунтів перед зрізом УГПС; прилад для випробування ґрунтів на зріз ПЗГ-2М. Проте, договори оренди або договори надання послуг зазначеними механізмами, обладнанням та транспортними засобами у складі тендерної пропозиції ТОВ «УГП-БУД» відсутні. Також, на порушення вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів на обладнання та механізми, які у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначені як власні. Крім того, тендерна пропозиція ТОВ «УГП-БУД» не містить інформації про наявність в учасника матеріально-технічної бази (складські та/або виробничі приміщення, офісні приміщення, гаражі тощо), оскільки зазначена інформація відсутня у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а по договору оренди нерухомого майна, що належить до комунальної форми власності від 01.09.2015 № 09-15/2 надано лише першу та останню сторінку без додатків які є його невід’ємною частиною, що унеможливлює ознайомлення з його умовами у повній мірі. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного) з підтверджуючими документами (копією договору). Так, на виконання зазначеної вимоги учасником надано довідку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 25.06.2018 №51, згідно якої ТОВ «УГП-БУД» виконувало аналогічні договори з Пирятинською міською радою та Лучанською сільською радою Полтавської області. Проте, на порушення вимоги пункту 3 додатку 1 до тендерної документації ТОВ «УГП-БУД» надано договір підряду від 16.11.2017 №125/17 без додатку 2 (Календарний графік виконання робіт), що унеможливлює визначити пункт 3.3 розділу 3 зазначеного договору (термін виконання робіт) та договір підряду від 05.12.2017 №139/17 без графіку виконання робіт, що відповідно пункту 5.1 розділу 5 зазначеного договору є його невід’ємною частиною і унеможливлює визначення строку виконання робіт за вказаним договором. Крім того, на порушення вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації ТОВ «УГП-БУД» у складі тендерної пропозиції не надано лист-гарантію щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України, визначеного цим пунктом. Також, на порушення вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації ТОВ «УГП-БУД» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, відповідно до вимог пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УГП-БУД», визначив його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 03.12.2018 №25-18 на загальну суму 6 100 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 16.12.2020 18:29 - 01.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2020 18:29