• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пелети паливні з лушпиння соняшника , брикети паливні з лушпиння соняшника

Завершена

1 855 000.00 UAH з ПДВ
Номер: b34bc93a51a347e890644d16d9bc0057
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-07-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.11.2025 09:48 - 02.12.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.11.2025 № 308 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 07.11.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2025 № 308 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2025-09-29-004301-a 29.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, r.v.mazalova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Тішечко А.І. встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ФОП Тішечко А.І.; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області, (далі – Замовник) на 2025 рік, Тендерна документація Заовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби протокол від 29.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерну пропозицію ФОП Тішечко А.І.; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, договір від 03.11.2025 №154, пояснення Замовника від 13.11.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Переможця ФОП Тішечко А.І. встановлено наступне. Згідно з пунктами 4 та 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: протоколи випробувань акредитованої лабораторії на Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, видані на ім’я учасника торгів або виробника товару не раніше 2024 року, із зазначенням всіх якісних показників згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством); Протоколи випробувань акредитованої лабораторії на Брикети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, виданий на ім’я учасника торгів або виробника товару не раніше 2024 року, із зазначенням всіх якісних показників згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством), відповідно. Зазначені у даних документах показники повинні відповідати вимогам Розділу 3 ДСТУ 7124:2009. Так, в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Тішечко А.І. надано протоколи випробувань № УПС 246/629-1-25 від 29.08.2025 та № УПС 247/629-1-25 від 29.08.2025 (файли: «11. Протокол випробувань Паливних пелет (гранул) з лушпиння соняшника.pdf» та «13. Протокол випробувань Паливних брикетів з лушпиння соняшника.pdf»). Проте, вищезазначені протоколи не відповідають Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, а саме протоколи не містять таких показників, як: Агрегатний стан, Колір (табл.1 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); Розмір гранул: - діаметр, мм, Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину, % ,Токсичність (табл.2 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); масова частка жиру й екстрактивних речовин в абсолютно сухій речовині, Уміст сторонніх домішок (камінчики, скло, земля тощо), Масова частка металодомішок, %: частинки розміром більше ніж 2 мм з гострими краями,Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження (табл.3 розділу 3 ДСТУ 7124:2009). Отже, Учасником ФОП Тішечко А.І. Не підтверджено відповідність товару якісним показникам згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, таким як: Агрегатний стан, Колір (табл.1 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); Розмір гранул: - діаметр, мм, Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину, % ,Токсичність (табл.2 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); масова частка жиру й екстрактивних речовин в абсолютно сухій речовині, Уміст сторонніх домішок (камінчики, скло, земля тощо), Масова частка металодомішок, %: частинки розміром більше ніж 2 мм з гострими краями,Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження (табл.3 розділу 3 ДСТУ 7124:2009). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 10.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 13.11.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «..Відділом житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області, було розглянуто запит на надання пояснень від 10 листопада 2025 року. У зв'язку з чим повідомляємо, що не заперечуємо з вказаними порушеннями. Після отримання висновку моніторингу, нами будуть усунуті порушення, шляхом розірвання договору з ФОП Тішечко А.І ». Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Тішечко А.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.10.2025, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 03.11.2025 №154.
Період усунення порушень: 14.11.2025 17:34 - 29.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2025 17:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розірвали Договір№154 від 03 листопада 2025 року з ФОП Тішечко А.І.
Дата публікації звіту: 17.11.2025 15:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.11.2025, Замовником оприлюднено через електронну систему закупівель додаткову угоду від 17.11.2025 № 1 до договору від 03.11.2025 №154 про розірвання договору.
Дата публікації: 20.11.2025 12:47

Запити/Пояснення