-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пелети паливні з лушпиння соняшника , брикети паливні з лушпиння соняшника
Завершена
1 855 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
b34bc93a51a347e890644d16d9bc0057
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-07-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2025 00:00
Період моніторингу:
10.11.2025 09:48 - 02.12.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2025 № 308
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 07.11.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2025 № 308
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2025-09-29-004301-a 29.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Тішечко А.І. встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ФОП Тішечко А.І.; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області, (далі – Замовник) на 2025 рік, Тендерна документація Заовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби протокол від 29.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерну пропозицію ФОП Тішечко А.І.; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, договір від 03.11.2025 №154, пояснення Замовника від 13.11.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Переможця ФОП Тішечко А.І. встановлено наступне.
Згідно з пунктами 4 та 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: протоколи випробувань акредитованої лабораторії на Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, видані на ім’я учасника торгів або виробника товару не раніше 2024 року, із зазначенням всіх якісних показників згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством); Протоколи випробувань акредитованої лабораторії на Брикети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, виданий на ім’я учасника торгів або виробника товару не раніше 2024 року, із зазначенням всіх якісних показників згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством), відповідно. Зазначені у даних документах показники повинні відповідати вимогам Розділу 3 ДСТУ 7124:2009.
Так, в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Тішечко А.І. надано протоколи випробувань № УПС 246/629-1-25 від 29.08.2025 та № УПС 247/629-1-25 від 29.08.2025 (файли: «11. Протокол випробувань Паливних пелет (гранул) з лушпиння соняшника.pdf» та «13. Протокол випробувань Паливних брикетів з лушпиння соняшника.pdf»).
Проте, вищезазначені протоколи не відповідають Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, а саме протоколи не містять таких показників, як: Агрегатний стан, Колір (табл.1 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); Розмір гранул: - діаметр, мм, Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину, % ,Токсичність (табл.2 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); масова частка жиру й екстрактивних речовин в абсолютно сухій речовині, Уміст сторонніх домішок (камінчики, скло, земля тощо), Масова частка металодомішок, %: частинки розміром більше ніж 2 мм з гострими краями,Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження (табл.3 розділу 3 ДСТУ 7124:2009).
Отже, Учасником ФОП Тішечко А.І. Не підтверджено відповідність товару якісним показникам згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, таким як: Агрегатний стан, Колір (табл.1 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); Розмір гранул: - діаметр, мм, Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину, % ,Токсичність (табл.2 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); масова частка жиру й екстрактивних речовин в абсолютно сухій речовині, Уміст сторонніх домішок (камінчики, скло, земля тощо), Масова частка металодомішок, %: частинки розміром більше ніж 2 мм з гострими краями,Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження (табл.3 розділу 3 ДСТУ 7124:2009).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 10.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 13.11.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «..Відділом житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області, було розглянуто запит на надання пояснень від 10 листопада 2025 року. У зв'язку з чим повідомляємо, що не заперечуємо з вказаними порушеннями. Після отримання висновку моніторингу, нами будуть усунуті порушення, шляхом розірвання договору з ФОП Тішечко А.І ».
Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Тішечко А.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.10.2025, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 03.11.2025 №154.
Період усунення порушень:
14.11.2025 17:34 - 29.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2025 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розірвали Договір№154 від 03 листопада 2025 року з ФОП Тішечко А.І.
Дата публікації звіту:
17.11.2025 15:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.11.2025, Замовником оприлюднено через електронну систему закупівель додаткову угоду від 17.11.2025 № 1 до договору від 03.11.2025 №154 про розірвання договору.
Дата публікації:
20.11.2025 12:47
Запити/Пояснення
Номер:
c30157c15f474f7bb9f3628f093d7ba6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2025 19:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пелети паливні з лушпиння соняшника, Брикети паливні з лушпиння соняшника», ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-29-004301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з пунктами 4 та 5 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: протоколи випробувань акредитованої лабораторії на Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, видані на ім’я учасника торгів або виробника товару не раніше 2024 року, із зазначенням всіх якісних показників згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством); Протоколи випробувань акредитованої лабораторії на Брикети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, виданий на ім’я учасника торгів або виробника товару не раніше 2024 року, із зазначенням всіх якісних показників згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством), відповідно. Зазначені у даних документах показники повинні відповідати вимогам Розділу 3 ДСТУ 7124:2009.
Так, в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Тішечко А.І. надано протоколи випробувань № УПС 246/629-1-25 від 29.08.2025 та № УПС 247/629-1-25 від 29.08.2025 (файли: “11. Протокол випробувань Паливних пелет (гранул) з лушпиння соняшника.pdf”та “13. Протокол випробувань Паливних брикетів з лушпиння соняшника.pdf”).
Проте, вищезазначені протоколи не відповідають Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, а саме протоколи не містять таких показників, як:Агрегатний стан, Колір (табл.1 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); Розмір гранул: - діаметр, мм, Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину, % ,Токсичність (табл.2 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); масова частка жиру й екстрактивних речовин в абсолютно сухій речовині, Уміст сторонніх домішок (камінчики, скло, земля тощо), Масова частка металодомішок, %: частинки розміром більше ніж 2 мм з гострими краями,Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження (табл.3 розділу 3 ДСТУ 7124:2009).
Необхідно надати пояснення щодо причин не виявлення вищезазначених невідповідностей.
3. Поряд з цим, яким чином Замовником перевірено на відповідність товар якісним показникам згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, таким як: Агрегатний стан, Колір (табл.1 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); Розмір гранул: - діаметр, мм, Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину, % ,Токсичність (табл.2 розділу 3 ДСТУ 7124:2009); масова частка жиру й екстрактивних речовин в абсолютно сухій речовині, Уміст сторонніх домішок (камінчики, скло, земля тощо), Масова частка металодомішок, %: частинки розміром більше ніж 2 мм з гострими краями,Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження (табл.3 розділу 3 ДСТУ 7124:2009)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
06b21d2d6664408b8137cdffc3b8fc80
Назва:
Відповідь на запит по закупівлі UA-2025-09-29-004301-a
Дата опублікування:
13.11.2025 08:38
Опис:
Відділом житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області, було розглянуто запит на надання пояснень від 10 листопада 2025 року. У зв'язку з чим повідомляємо, що не заперечуємо з вказаними порушеннями. Після отримання висновку моніторингу, нами будуть усунуті порушення, шляхом розірвання договору з ФОП Тішечко А.І.