• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2) (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility

Завершена

8 328 423.60 UAH з ПДВ
Номер: 3dc917311c6e43cdb482a60b8fb2d40c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-20-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.10.2025 12:01 - 10.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2025 №131-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.10.2025 №131-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-09-26-012444-a 26.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, i.i.khymych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельник-А», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Летківського ліцею Тростянецької селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 26.09.2025 № 212), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.10.2025, 02.10.2025, відповіді Замовника від 03.10.2025, 05.10.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Будівельник-А» (далі – ПП «Будівельник-А»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2025 № 239, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.10.2025 № 207 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 23.10.2025, 31.10.2025 через електронну систему закупівель. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова № 1318) Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Згідно з пунктом 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою № 1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом установлено, що відповідно до тендерної документації закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (пункти 4.4, 4.9 Розділу 1 тендерної документації). У річному плані (UA-P-2025-09-26-014599-a) зазначено захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля «7.12. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти» та вказано, що вона проводиться для реалізації публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Крім того, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) Замовник повідомив, що на реалізацію проекту розмір бюджетного призначення визначено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06.08.2025. №820-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військовоморських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, яке є відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-09-26-012444-a поширюються умови Рамкової угоди. Закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility здійснюються у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. При цьому вимоги Рамкової угоди поширюються на закупівлі, які здійснюються за видатками, що спрямовуються на виконання програм та заходів, передбачених Планом України. Стаття 5 Рамкової угоди встановлює правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання. Пунктом третім статті 5 Рамкової угоди визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) пункту першого статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Перелік прийнятних країн передбачено статтею 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29.02.2024 та статтею 5 Рамкової угоди. Моніторингом установлено, що Замовник в пункті 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в додатку 2. У додатку 2 до тендерної документації міститься підсумкова відомість ресурсів на виконання робіт з реконструкції приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2), а також зазначено інформацію, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». У розділі ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» підсумкової відомості ресурсів Замовником визначено матеріальні ресурси, необхідні для виконання робіт, зокрема: труби поліпропіленові PN20 «Berke Plastik» DN20x3,0, DN32x4,4 (позиції 201, 202), радіатори сталеві «Kalde» тип 22 500x1000 мм (1,446 кВТ), тип 22 500x800 мм (1,157 кВТ), тип 22 500x500 мм (1,130 кВТ) (позиції 209, 210, 211). Водночас, згідно з інформацією, розміщеною на офіційних сайтах виробників/представників (http://berkeplastik.com.ua, https://www.kalde.com/en/Belgeler/radiators) країною походження зазначених матеріальних ресурсів є Туреччина, яка не належать до прийнятних країн. Учасник ПП «Будівельник-А» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про ціни на матеріальні ресурси (файл «32. Інформація про ціни на мат.ресурси.rtf.pdf»), у якій продубльовано матеріальні ресурси з підсумкової відомості ресурсів, розміщеної в додатку 2 до тендерної документації без можливості еквіваленту. Аналогічна інформація про матеріальні ресурси міститься в додатку№ 3 до Договору, укладеного між Замовником та учасником ПП «Будівельник-А». Зокрема, у додатку № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» зазначені найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками) без можливості еквіваленту, які будуть використовуватись для виконання робіт: труби поліпропіленові PN20 «Berke Plastik» DN20x3,0, DN32x4,4 (позиції 145, 146), а також радіатори сталеві «Kalde» тип 22 500x1000 мм (1,446 кВТ), тип 22 500x800 мм (1,157 кВТ), тип 22 500x500 мм (1,130 кВТ) (позиції 153, 154, 155). На запит Управління Замовник пояснив, що вираз «або еквівалент» відноситься до кожного найменування матеріального ресурсу вищевказаних додатків, а також зазначив, що згідно з проєктом договору (додаток 3 до тендерної документації) підрядник під час подання актів приймання виконаних будівельних робіт зобов’язаний надавати документи, що підтверджують країну походження матеріальних ресурсів. У разі ненадання таких документів або якщо вони не підтверджують походження товарів із прийнятних країн, Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття робіт із наданням мотивованої відмови. З огляду на викладене, Договором передбачено можливість придбання матеріальних ресурсів, які можуть походити з неприйнятних країн, що створює ризик порушення вимог статті 5 Рамкової угоди під час його виконання.
Період усунення порушень: 06.11.2025 17:06 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2025 17:06

Запити/Пояснення