-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2) (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
Завершена
8 328 423.60
UAH з ПДВ
Номер:
3dc917311c6e43cdb482a60b8fb2d40c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-20-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2025 00:00
Період моніторингу:
20.10.2025 12:01 - 10.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2025 №131-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.10.2025 №131-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-09-26-012444-a 26.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельник-А», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Летківського ліцею Тростянецької селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 26.09.2025 № 212), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.10.2025, 02.10.2025, відповіді Замовника від 03.10.2025, 05.10.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Будівельник-А» (далі – ПП «Будівельник-А»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2025 № 239, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.10.2025 № 207 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 23.10.2025, 31.10.2025 через електронну систему закупівель.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова № 1318) Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Згідно з пунктом 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою № 1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Моніторингом установлено, що відповідно до тендерної документації закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (пункти 4.4, 4.9 Розділу 1 тендерної документації).
У річному плані (UA-P-2025-09-26-014599-a) зазначено захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля «7.12. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти» та вказано, що вона проводиться для реалізації публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Крім того, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) Замовник повідомив, що на реалізацію проекту розмір бюджетного призначення визначено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06.08.2025. №820-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військовоморських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році».
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, яке є відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-09-26-012444-a поширюються умови Рамкової угоди.
Закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility здійснюються у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. При цьому вимоги Рамкової угоди поширюються на закупівлі, які здійснюються за видатками, що спрямовуються на виконання програм та заходів, передбачених Планом України.
Стаття 5 Рамкової угоди встановлює правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання.
Пунктом третім статті 5 Рамкової угоди визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) пункту першого статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн.
Перелік прийнятних країн передбачено статтею 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29.02.2024 та статтею 5 Рамкової угоди.
Моніторингом установлено, що Замовник в пункті 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в додатку 2.
У додатку 2 до тендерної документації міститься підсумкова відомість ресурсів на виконання робіт з реконструкції приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2), а також зазначено інформацію, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент».
У розділі ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» підсумкової відомості ресурсів Замовником визначено матеріальні ресурси, необхідні для виконання робіт, зокрема: труби поліпропіленові PN20 «Berke Plastik» DN20x3,0, DN32x4,4 (позиції 201, 202), радіатори сталеві «Kalde» тип 22 500x1000 мм (1,446 кВТ), тип 22 500x800 мм (1,157 кВТ), тип 22 500x500 мм (1,130 кВТ) (позиції 209, 210, 211).
Водночас, згідно з інформацією, розміщеною на офіційних сайтах виробників/представників (http://berkeplastik.com.ua, https://www.kalde.com/en/Belgeler/radiators) країною походження зазначених матеріальних ресурсів є Туреччина, яка не належать до прийнятних країн.
Учасник ПП «Будівельник-А» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про ціни на матеріальні ресурси (файл «32. Інформація про ціни на мат.ресурси.rtf.pdf»), у якій продубльовано матеріальні ресурси з підсумкової відомості ресурсів, розміщеної в додатку 2 до тендерної документації без можливості еквіваленту.
Аналогічна інформація про матеріальні ресурси міститься в додатку№ 3 до Договору, укладеного між Замовником та учасником ПП «Будівельник-А». Зокрема, у додатку № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» зазначені найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками) без можливості еквіваленту, які будуть використовуватись для виконання робіт: труби поліпропіленові PN20 «Berke Plastik» DN20x3,0, DN32x4,4 (позиції 145, 146), а також радіатори сталеві «Kalde» тип 22 500x1000 мм (1,446 кВТ), тип 22 500x800 мм (1,157 кВТ), тип 22 500x500 мм (1,130 кВТ) (позиції 153, 154, 155).
На запит Управління Замовник пояснив, що вираз «або еквівалент» відноситься до кожного найменування матеріального ресурсу вищевказаних додатків, а також зазначив, що згідно з проєктом договору (додаток 3 до тендерної документації) підрядник під час подання актів приймання виконаних будівельних робіт зобов’язаний надавати документи, що підтверджують країну походження матеріальних ресурсів. У разі ненадання таких документів або якщо вони не підтверджують походження товарів із прийнятних країн, Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття робіт із наданням мотивованої відмови.
З огляду на викладене, Договором передбачено можливість придбання матеріальних ресурсів, які можуть походити з неприйнятних країн, що створює ризик порушення вимог статті 5 Рамкової угоди під час його виконання.
Період усунення порушень:
06.11.2025 17:06 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2025 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
57a042fbde3541148c590ff62f4d3fde
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2025 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-26-012444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
55a4e33796c841b4bbeb60d91c4aa802
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
23.10.2025 12:26
Опис:
Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2025-10-20-000013● 3dc917311c6e43cdb482a60b8fb2d40c
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2025 року: 12:01
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 21 жовтня 2025 року: 11:48 ) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-10-20-000013● 3dc917311c6e43cdb482a60b8fb2d40c, затвердженого Начальником Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Оленою ВАХНОВСЬКОЮ (наказ від 20.10.2025 № 131-з). Згідно вказаного Запиту № 1 вимагається:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-26-012444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон) з урахуванням пункту 23 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) Летківський ліцей Тростянецької селищної ради Вінницької області (далі – Замовник) надає пояснення в рамках здійснення монітоторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за унікальним номером оголошення UA-2025-09-26-012444-a з предмету «Реконструкція приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2) (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (далі – Закупівля) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм і правил та затверджується замовником.
Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011р. за №651/19389.
Проектна документація на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, нормативно-правових актів з охорони праці, зокрема Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 № 1050, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08.09.2017 за № 1111/30979.
Проектна документація на будівництво має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, правил та нормативних документів, обов’язковість використання яких встановлено законодавством.
Поняття проектно-кошторисної документації визначено у Державних будівельних нормах України А.2.2–3–2014 «Склад та зміст проектної документації» зі змінами (далі - ДБН). Проєктно-кошторисна документація має відповідати вимогам ДБН на нове будівництво, на реконструкцію, на капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Також, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методика), очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, а також відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, з урахуванням положень Бюджетного кодексу України.
Тому, Замовником, відповідно до виготовленого робочого проекту на Закупівлю, було визначено необхідний розмір бюджетного призначення для реалізації даного проекту, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та, відповідно, визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником розміщено на сайті ліцею:http://letkivka-school.edukit.vn.ua/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/publichni_zakupivli/, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на Закупівлю.
Дане оприлюднення відповідає принципам ефективного використання державних коштів, прозорості та підзвітності, визначеним у вказаній Постанові.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідно до рішення 99 сесії Тростянецької селищної ради 8 скликання від 26.08.2025 року №1249 на реалізацію проекту «Реконструкція приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2)» Летківському ліцею Тростянецької селищної ради Вінницької області затверджено кошторисні призначення по спеціальному фонду на загальну суму 8 636 122,00 грн., в тому числі:
- 1 727 222,00 грн. по КПКВК 0611241 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою»;
- 6 908 900,00 грн. по КПКВК 0611242 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - обсяг субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2025 р. №820-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році».
До пояснення додаються сканкопії з оригіналів наступних документів:
1. Проектно-кошторисна документація: «Реконструкція приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2)»:
1.1. Загальна пояснювальна записка;
1.2. Архітектурно-будівельні рішення;
1.3. Технологія виробництва;
1.4. Водопровід і каналізація;
1.5. Опалення і вентиляція
1.6. Електротехнічні рішення;
1.7. Вихідні дані для проектування. Додатки.
1.8. Кошторисна документація.
2. Експертний звіт (Позитивний) від № 04-07-0147 від 03 липня 2025 р.
3. Рішення виконавчого комітету Тростянецької селищної ради № 165/1 від 10.07.2025 «Про затвердження проектно-кошторисної документації».
4. Наказ директора Летківського ліцею №25-аг від 11.07.2025 «Про затвердження проектно-кошторисної документації».
5. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2025 р. № 820-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році»
6. Гарантійний лист Тростянецької селищної ради від 14 липня 2025 року № 02-15/1212.
7. Копія рішення 99 сесії Тростянецької селищної ради 8 скликання від 26.08.2025 року №1249 «Про внесення змін до рішення 90 сесії Тростянецької селищної ради 8 скликання від 05 грудня 2024 року №1104 «Про бюджет Тростянецької селищної територіальної громади на 2025 рік» із додатками.
7.1. Додаток 1,2 до рішення сесії №1249.
7.2. Додаток 3, 5-7 до рішення сесії №1249.
7.3. Пояснювальна записка.
8. Довідки про зміни до річого розпису.
9. Довідки про зміни до кошторису.
Номер:
0cefb821a00c45ae839928e45b643202
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2025 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-26-012444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Чи було враховано при формуванні річного плану закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-26-014599-a) вимоги підпункту 3 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318, згідно з якими на етапі його формування та внесення змін до нього передбачено деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі», а також вимоги Структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793, в частині того, що код програмної класифікації має містити сім знаків (перші два - ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири - номер бюджетної програми)?
2. Чи було враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Будівельник-А», що у її складі міститься інформація про ціни на наступні матеріальні ресурси (файл «32. Інформація про ціни на мат.ресурси.rtf.pdf»), а саме: труби поліпропіленові PN20 «Berke Plastik», DN20x3,0 DN32x4,4 (рядки 145, 146), радіатори сталеві «Kalde», тип 22 500x1000 мм (1,446 кВТ), тип 22 500x800 мм (1,157 кВТ), тип 22 500x500 мм (1,130 кВТ) (рядки 153, 154, 155), посудомийна машина CRW 500 UNDERCOUNTER (CRYSTAL) (рядок 350), холодильна шафа одні двері 700 л BRILLIS BN7-M-R290-EF (рядок 376), м'ясорубка професійна UKM-12 Bosfor (125 кг/год) (рядок 391), вага підлогова CAS DBII-E (150кг) (рядок 367), країною походження яких вказана Україна з огляду на те, що у закупівлі ID UA-2025-09-04-014583-a тендерна пропозиція цього ж учасника була відхилена так як матеріальні ресурси з зазначеними характеристиками не походили з прийнятних країн?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c8dabf4e2b2c498fa9b53799643ba39d
Назва:
Відповідь замовника на пояснення №2
Дата опублікування:
31.10.2025 15:49
Опис:
Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2025-10-20-000013● 3dc917311c6e43cdb482a60b8fb2d40c
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2025 року: 12:01
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 08.10.2025 17:48. ) (надалі по тексту – Запит №2), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-10-20-000013● 3dc917311c6e43cdb482a60b8fb2d40c, затвердженого Начальником Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Оленою ВАХНОВСЬКОЮ (наказ від 20.10.2025 № 131-з). Згідно вказаного Запиту № 2 вимагається:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-26-012444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Чи було враховано при формуванні річного плану закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-26-014599-a) вимоги підпункту 3 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318, згідно з якими на етапі його формування та внесення змін до нього передбачено деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі», а також вимоги Структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793, в частині того, що код програмної класифікації має містити сім знаків (перші два - ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири - номер бюджетної програми)?
2. Чи було враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Будівельник-А», що у її складі міститься інформація про ціни на наступні матеріальні ресурси (файл «32. Інформація про ціни на мат.ресурси.rtf.pdf»),
а саме: труби поліпропіленові PN20 «Berke Plastik», DN20x3,0 DN32x4,4 (рядки 145, 146), радіатори сталеві «Kalde», тип 22 500x1000 мм (1,446 кВТ), тип 22 500x800 мм (1,157 кВТ), тип 22 500x500 мм (1,130 кВТ) (рядки 153, 154, 155), посудомийна машина CRW 500 UNDERCOUNTER (CRYSTAL) (рядок 350), холодильна шафа одні двері 700 л BRILLIS BN7-M-R290-EF (рядок 376), м'ясорубка професійна UKM-12 Bosfor (125 кг/год) (рядок 391), вага підлогова CAS DBII-E (150кг) (рядок 367), країною походження яких вказана Україна з огляду на те, що у закупівлі ID UA-2025-09-04-014583-a тендерна пропозиція цього ж учасника була відхилена
так як матеріальні ресурси з зазначеними характеристиками не походили з прийнятних країн?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон) з урахуванням пункту 23 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) Летківський ліцей Тростянецької селищної ради Вінницької області (далі – Замовник) надає пояснення в рамках здійснення монітоторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за унікальним номером оголошення UA-2025-09-26-012444-a з предмету «Реконструкція приміщень харчоблоку Летківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Центральній, 136 в с. Летківка, Тростянецької селищної ради Вінницької області (коригування 2) (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (далі – Закупівля) з наступних питань.
1. Чи було враховано при формуванні річного плану закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-26-014599-a) вимоги підпункту 3 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318, згідно з якими на етапі його формування та внесення змін до нього передбачено деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі», а також вимоги Структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793, в частині того, що код програмної класифікації має містити сім знаків (перші два - ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири - номер бюджетної програми)?
При формуванні річного плану закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-26-014599-a) замовником було дотримано вимоги підпункту 3 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318), а також вимоги Структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793.
У річному плані (UA-P-2025-09-26-014599-a) зазначено код програмної класифікації видатків «Місцевий бюджет за ТПКВКМБ: 1242 та ТПКВКМБ: 1241» тому, що субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, яка спрямовується на реалізацію заходів публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою», після її надходження до бюджету Тростянецької селищної територіальної громади передається до головного розпорядника – Управління освіти Тростянецької селищної територіальної громади, потім – до Летківського ліцею Тростянецької селищної ради Вінницької області, як кошти місцевого бюджету, що підтверджується паспортами бюджетної програми, Довідками про зміни до річного розпису, Довідками про зміни до кошторису на 2025 рік, відображається у складі видатків місцевого бюджету за даними КПКВ 0611242 та КПКВ 0611241, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 20.05.2017 №793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету».
Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до функціоналу платформи електронних публічних закупівель PROZORRO, майданчика DZO, технічно КПКВ - це чотиризначний (ТПКВКМБ) з описом класифікатора. Отже, у плані закупівель у повній мірі зазначена інформація щодо джерел фінансування.
2. Чи було враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Будівельник-А», що у її складі міститься інформація про ціни на наступні матеріальні ресурси (файл «32. Інформація про ціни на мат.ресурси.rtf.pdf»), а саме: труби поліпропіленові PN20 «Berke Plastik», DN20x3,0 DN32x4,4 (рядки 145, 146), радіатори сталеві «Kalde», тип 22 500x1000 мм (1,446 кВТ), тип 22 500x800 мм (1,157 кВТ), тип 22 500x500 мм (1,130 кВТ) (рядки 153, 154, 155), посудомийна машина CRW 500 UNDERCOUNTER (CRYSTAL) (рядок 350), холодильна шафа одні двері 700 л BRILLIS BN7-M-R290-EF (рядок 376), м'ясорубка професійна UKM-12 Bosfor (125 кг/год) (рядок 391), вага підлогова CAS DBII-E (150кг) (рядок 367), країною походження яких вказана Україна з огляду на те, що у закупівлі ID UA-2025-09-04-014583-a тендерна пропозиція цього ж учасника була відхилена так як матеріальні ресурси з зазначеними характеристиками не походили з прийнятних країн?
У закупівлі ID UA-2025-09-04-014583-a тендерна пропозиція учасника ПП «Будівельник-А» була відхилена, тому, що зазначені товари походили із неприйнятних країн згідно переліку прийнятних країн. Вищезазначені товари в посиланні на конкретну марку та виробника першочергово були прописані в проектно-кошторисній документації замовника.
У тендерній документації замовника, зокрема на вимогу підпункту 3 Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічне завдання складене учасником відповідно Додатку 2 до тендерної документації, з нижче вказаними підтверджуючими документами, що відповідають Настанові з визначення вартості будівництва з урахуванням змін та доповнень:
а) локальний кошторис (має бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
б) зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
в) договірна ціна та пояснювальна записка до неї;
г) розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
д) календарний графік виконання робіт;
е) відомість ресурсів;
є) інформацію про ціни на матеріальні ресурси (У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися наступна інформація: найменування матеріального ресурсу; його одиниця виміру; кількість; відпускна ціна, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції).
Строк виконання робіт до 25.12.2025 року (включно).
Крім того, в останньому абзаці Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено наступне:
«У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент.»
Так, на зазначені вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав підписаний згідно до Додатка 2 тендерної документації файл «№10. Додаток 2» та файл «32. Інформація про ціни на мат. ресурси.rtf.pdf» відповідно.
Відтак, Замовником враховано, що вираз «або еквівалент» відноситься до кожного найменування матеріального ресурсу вищевказаних додатків.
А також повідомляємо, що згідно підпункту 6.4.2 пункту 6.4 розділу 6 Проєкту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації «з метою оплати виконаних будівельних робіт Підрядник до кожного Акту приймання виконаних будівельних робіт додає наступні документи:
6.4.2. Документ, що підтверджує країну походження товарів та/або матеріальних ресурсів у складі робіт. Такими документами є: сертифікат про країну походження товару та/або матеріальних ресурсів; або засвідчена декларація про походження товару та/або матеріальних ресурсів; або декларація про походження товару та/або матеріальних ресурсів; або сертифікат про регіональне найменування товару та/або матеріальних ресурсів.
У разі ненадання: сертифіката про країну походження товару та/або матеріальних ресурсів; або засвідченої декларації про походження товару та/або матеріальних ресурсів; або декларації про походження товару та/або матеріальних ресурсів; або сертифіката про регіональне найменування товару та/або матеріальних ресурсів, що підтверджує походження товару та/або матеріальних ресурсів, або надання такого (-их) документа (-ів), який (які) не підтверджує (-ють) походження товару та/або матеріальних ресурсів із прийнятних країн, визначених статтею 5 Угоди, Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття робіт з наданням мотивованої відмови.»