• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт покрівлі багатоквартирного житлового будинку по вул. Володимирській, 82 (ОСББ «Володимирська-82») в м. Ужгород. Коригування» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 768 002.00 UAH без ПДВ
Номер: 29fbe9ba39f241faa0eebc6fe5132534
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.10.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 10.10.2025 12:57 - 31.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.10.2025 № 56-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п; Унікальний номер оголошення та дата проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу; Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 5 UA-2025-09-26-012298-a 26.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Пвденного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторія ТЕРЕЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, i.v.tsepelev@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 17, 83 та 84 Загальних умов, пунктів 3 та 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору у відповідність до вимог встановлених пунктом 17, 83 та 84 Загальних умов (з оприлюдненням в установленому порядку в електронній системі закупівель плану фінансування робіт), недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; затверджене обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); договір підряду від 26.09.2025 № 25-03/1216017 ціною 3 768 002,00 гривень; пояснення Замовника, надані 16.10.2025 на запит Держаудитслужби. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 83 Загальних умов визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, моніторингом установлено, що на порушення пунктів 83 та 84 Загальних умов Замовник не склав план фінансування робіт до договору підряду від 26.09.2025 № 25-03/1216017, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. Надане Замовником пояснення від 16.10.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення. Також, відповідно до пункту 17 Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. При цьому, моніторингом установлено, що Додаток №2 до Договору «Календарний графік» не містить дат початку та закінчення кожного етапу (виду) робіт, що не відповідає вимогам пункту 17 Загальних умов та відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. Надане Замовником пояснення від 23.10.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 27.10.2025 10:57 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.10.2025 10:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-09-26-012298-a, Замовником вжито заходів по інформуванню Уповноваженої особи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому. Замовником на виконання зобов’язання ДАСУ внесено зміни до Договору підряду №25-03/1216017 від 26.09.2025 року, зокрема договір доповнено Додатком 4 План фінансування та викладено у новій редакції Календарний графік (Додаток 2 до Договору підряду №25-03/1216017 від 26.09.2025 року) у відповідності до вимог пунктів 17,83 та 84 Постанови № 668.
Дата публікації звіту: 31.10.2025 12:31

Запити/Пояснення