• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт корпусу №2 ( 2 та 3 поверху) державної установи "Бердичівський виправний центр (№108)"

Завершена

886 870.00 UAH з ПДВ
Номер: e7ebe4445519433283bc5854125e7cb7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-13-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.10.2025 17:01 - 03.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 13.10.2025 № 92-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2025 № 92-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-09-26-010515-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, o.v.popadiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 14 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ВКІФ «Екперт-інвестпроект»» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 13.10.2025 № 29/09, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державної установи «Бердичівський виправний центр (№ 108) (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 25.09.2025, тендерна пропозиція учасника приватного підприємства «Вироничо-комерційна інформативна фірма «Екпертінвестпроект»» (далі – ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 № 19, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.10.2025, договір від 13.10.2025 № 29/09, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 20.10.2025. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, та як наслідок встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику процедури закупівлі, без урахування вказаних змін («Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, шляхом надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором (договорами) про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було, або довідка з інформацією про підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі») (в редакції, що діяла до 08.04.2024 року); - в пункті 4 розділу V тендерної документації, Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131, а саме, Замовником не враховано, що тендерна пропозиція відхиляється у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є Ісламська Республіка Іран або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран; - в підпункті 2.5 пункту 2 розділу VІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзаців першого та другого пункту 17 Особливостей; - в пункті 5 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником без врахування змін внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, до переможця процедури закупівлі встановлено вимогу щодо підтвердження ним відсутності підстави передбаченої в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідки, складеної в довільній формі (в редакції, що діяла до 08.04.2024 року). За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» встановлено наступне. Відповідно до вимог підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання гарантійного листа про те, що учасник гарантує виконати всі види робіт відповідно до Технічного завдання наведеного у Додатку 5 до тендерної документації та положень Договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації). На виконання вказаних вимог учасником ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 29.09.2025 № 29/09/06 в якому відсутня інформація про те, що учасник гарантує виконати всі види робіт відповідно до Технічного завдання наведеного у Додатку 5 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 20.10.2025 надано гарантійний лист ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» від 06.10.2025 №06/10 та пояснення, яке не спростовує встановлені порушення. Відповідно до вимог пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки про рух коштів по рахунку на дату надання учасником тендерної пропозиції. На виконання вказаних вимог в складі тендерної пропозиції учасником ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» надано довідку про рух коштів по рахунку від 29.09.2025 № 29/09/03 яка містить інформацію про надходження на розрахунковий рахунок учасника коштів за період з 01.01.2025 по 30.06.2025, при тому, що тендерна пропозиція учасником була подана 01.10.2025, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до вимог підпункту 6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання документів, які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), зокрема, підсумкової відомості ресурсів. Поряд з цим, Замовником в підпункті 4.3 пункту 4 розділу І тендерної документації зазначено, що «Обсяг (кількість) та види робіт, що закуповуються, наведено в Технічних завданнях (Додатки 5 до Тендерної документації з обсягом матеріалів у відомості ресурсів)». Відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації та доповнень до нього Замовником встановлено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, зокрема, у Відомості ресурсів для виконання робіт встановлено перелік та обсяги будівельних матеріалів та виробів, які необхідні для виконання робіт при поточному ремонті корпусу. На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» надано підсумкову відомість ресурсів (файл Відомість ресурсів.pdf). Однак, моніторингом встановлено, що учасником ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) включено зажим в кількості 3482 шт. та клин в кількості 1741 шт. використання яких не передбачено Замовником згідно Відомості ресурсів для виконання робіт (доповнення до Додатку № 5 до тендерної документації). Крім того, до складу ціни пропозиції (договірної ціни) учасником ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» не включено будівельні матеріали, використання яких передбачено Замовником у Відомості ресурсів для виконання робіт, а саме: хрестики для питки в кількості 1511 шт., мило тверде господарське 72% в кількості 4,012 шт., дрантя в кількості 1,66205 кг, воду в кількості 1,17075 м3, що не відповідає пунктам 25, 32, 34 ,41 розділу ІІІ Відомості ресурсів для виконання робіт (доповнення до Додатку № 5 до тендерної документації). На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 20.10.2025 надано пояснення, «При оцінці тендерної документації Учасника інженером установи були виявлені деякі невеликі розбіжності між Відомістю ресурсів пропозиції Замовника та Підсумковою відомістю ресурсів Учасника…», що підтверджує встановлене порушення. Також, моніторингом встановлено, що Замовником у розділі ІІ Відомості ресурсів для виконання робіт при поточному ремонті корпусу передбачено експлуатацію 2-х будівельних машин і механізмів, а саме, навантажувача одноковшевого, вантажопідйомність 1 т тривалістю роботи 1,10546 маш.год. та підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5 т тривалістю роботи 4,00753 маш.год. Слід зазначити, що пунктом 5.9 розділу V Настанови передбачено можливість заміни машин та механізмів лише у випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Однак, моніторингом встановлено, що учасником ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено роботу навантажувача одноковшевого, вантажопідйомність 1 т тривалістю 1,10546 маш.год. та підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5 т тривалістю 4,00753 маш.год., а також не здійснено їх заміну іншими машинами та механізмами, що не відповідає вимогам підпункту 6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та пунктам 10, 11 розділу ІІ Відомості ресурсів для виконання робіт (доповнення до Додатку № 5 до тендерної документації). Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ВКІФ «Екпертінвестпроект»», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 29.10.2025 10:48 - 13.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2025 10:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано
Дата публікації звіту: 07.11.2025 11:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації: 10.11.2025 15:47

Запити/Пояснення