-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво водонапірної башти Рожновського за адресою: Одеська область, Одеський район, село Холодна Балка, вулиця Абрикосова, 2-а
Завершена
1 816 291.20
UAH з ПДВ
Номер:
9676f459b8ac436a9b27888a80194486
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-20-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2025 00:00
Період моніторингу:
20.10.2025 14:32 - 10.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.10.2025 Одеса № 203
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.10.2025 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2025-09-26-009959-a 26.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом розміщення в електронній системі закупівель Додатка № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору у машинозчитувальному форматі текстових даних та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу з майнових відносин, розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2025 № 117, додаток 2 до тендерної документації у новій редакції, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.10.2025, перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.10.2025, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.10.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.10.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ», протокольне рішення уповноваженої особи від 14.10.2025 № 119, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.10.2025 № 119, договір від 27.10.2025 № 106 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 23.10.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено.
У пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) (в редакції станом на момент оприлюднення Замовником договору про закупівлю та додатків до нього), визначено, що договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли:
договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси);
зміни до договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них), у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону;
уточнена (узгоджена) договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону.
Інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF.
В абзаці другому частини першої статті 41 Закону зазначено договори про закупівлю: послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 27.10.2025 оприлюднив Договір та додатки до нього, які є невід’ємною частиною цього договору (Договірна ціна, Локальні кошториси, Календарний графік виконання робіт, План фінансування робіт) у форматах PDF та DOC(X).
Проте Додаток № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору Замовник розмістив в електронній системі закупівель у форматах PDF та XLS, чим не дотримано вимоги пункту 15 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:
31.10.2025 15:35 - 15.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2025 15:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про результати усунення порушень виявлених
згідно Висновку Південного офісу Держаудитслужби
від 31 жовтня 2025
З огляду на встановлене Південним офісом Держаудитслужби порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку щодо закупівлі, дата публікації висновку 31 жовт 15:35, а саме:
1) в електронній системі закупівель розміщено Додаток № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору у машинозчитувальному форматі текстових даних, про що свідчить посилання на розміщення: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fcontracts%2Fcf9edfd9ccee40d1aa555b3fdb60feb1%2Fdocuments%2F9055d10fbaf6467e8bdf6b2d9debd5e3%3Fdownload%3D9432f9772b604795912ab26b41b3c7b3
2) здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, за участю сектору юридичного забезпечення відділу, у Відділі організовано та проведений семінар (нарада) присвячений порушеному питанню викладеному у Висновку Південного офісу Держаудитслужби та не виключно, професійному розвитку, удосконалення існуючих знань у сфері публічних закупівель, щодо нововведень законодавства, правил та процедур публічних закупівель, а також про наслідки порушень.
За результатами проведеного семінару, сектором юридичного забезпечення Відділу - забезпечено колективне обговорення законодавства у сфері публічних закупівель, зкорема Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, завдяки якому, відповідальними та пов’язаними з публічними закупівлями особами, отримано нові знання, глибоке розуміння обговорених питань, необхідність постійного моніторингу змін та нововведень законодавства, забезпечення їх виконання, порушення яких може привести до штрафних санкцій.
Дата публікації звіту:
04.11.2025 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
dcfe60ae5c98458b81b474cb465792c2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2025 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a50adddd63244e8a80bd1018c9c7de15
Назва:
Відповідь на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 21 жовт (16:09), ID моніторингу: UA-M-2025-10-20-000034
Дата опублікування:
22.10.2025 11:42
Опис:
Відповідь на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 21 жовт (16:09), ID моніторингу: UA-M-2025-10-20-000034.
Відділ з майнових відносин, розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі - Відділ), по суті поставлених запитань повідомляє наступне:
щодо частини першої питання: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Під час виконання Відділом завдань і функцій визначених установчими документами, прийнято до роботи рекомендації Комісії з обстеження об’єктів інфраструктури та благоустрою на території Нерубайської сільської територіальної громади, (склад якої затверджений 26.04.2022 року розпорядженням № 46-СР Нерубайського сільського голови, з залученням директора комунального підприємства «Комфорт», яке є ліцензіатом у сфері водопостачання населеного пункту у с. Холодна Балка), винесених за результатами огляду земельної ділянки розташованої за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Холодна Балка, вул. Абрикосова, 2А, згідно яких Комісія дійшла висновку про необхідність будівництва башти Рожновського, із зазначенням орієнтовних характеристик башти.
Відповідно до п. 2.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова) система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Кошторисні норми України затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури та є обов’язковими для застосування всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх галузевої приналежності і форм власності при визначенні вартості об’єктів будівництва, що споруджуються із залученням державних коштів (п.2.2. Настанова).
Згідно п. 1.2. Настанови, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Джерелом обґрунтування розміру бюджетних призначень є рішення сесій від 29.01.2025 р. № 807-VIIІ, від 27.06.2025 р. № 904 - VIIІ Нерубайської сільської ради (надалі Рішення), якими до видаткової частини спеціального фонду бюджету розвитку: КВК 31 Відділу, КПКВМБ 3116091 «Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства», за КЕКВ 3122, було внесено кошторисні призначення на «Нове будівництво водонапірної башти Рожновського за адресою: Одеська область, Одеський район, село Холодна Балка, вулиця Абрикосова, 2-а» загальною сумою 2 400 000,00 гривень. (Скани Витягів з пояснювальних записок додаються).
На виконання зазначених вище рішеннь – Відділом, було укладено Договір на розробку проектно-кошторисної документації (далі ПКД) та проходження її експертизи для проведення робіт на об’єкті про який йдеться у запиті. Замовлена ПКД (реєстраційний номер проектної документації PD01:4521-5882-9776-2288) - отримала експертний звіт позитивний № ОД/054-07-25/КП від 31 липня 2025 р., виданий ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП».
Очікувана вартість робіт уповноваженою особою Відділу, розрахована відповідно до визначеної в ПКД (виготовленої з урахуванням вимог Настанови) загальної кошторисної вартості об’єкту будівництва - за виключенням коштів передбачених на утримання служби замовника та інжинірінгових послуг, проектних, вишукувальних робіт, експертизи та авторського нагляду;
щодо частини другої питання: надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, за наступним посиланням https://rada.info/upload/users_files/04377753/3ffb32a14243e47b1746e154964e923d.pdf розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
840b29fff8134b5798285cc1f2500ad2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.10.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2025 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. В Додатку 2 до тендерної документації міститься інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Оскільки у тендерній документації відсутня інформація щодо видів та обсягів робіт Нового будівництва водонапірної башти Рожновського за адресою: Одеська область, Одеський район, село Холодна Балка, вулиця Абрикосова 2-а необхідно надати Відомість обсягів робіт, яка визначена проєктно-кошторисною документацією.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
62cd229acc0447c3bcea85d558ebb4d1
Назва:
Відповідь на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 22 жовт (17:02), ID моніторингу: UA-M-2025-10-20-000034
Дата опублікування:
23.10.2025 10:18
Опис:
Відділ з майнових відносин, розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі - Відділ) у відповідь на запит надає Відомість обсягів робіт, яка визначена проєктно-кошторисною документацією, на об’єкт Нового будівництва водонапірної башти Рожновського за адресою: Одеська область, Одеський район, село Холодна Балка, вулиця Абрикосова2-а