• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво водонапірної башти Рожновського за адресою: Одеська область, Одеський район, село Холодна Балка, вулиця Абрикосова, 2-а

Завершена

1 816 291.20 UAH з ПДВ
Номер: 9676f459b8ac436a9b27888a80194486
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-20-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 20.10.2025 14:32 - 10.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.10.2025 Одеса № 203 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 6 UA-2025-09-26-009959-a 26.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 722-38-64, i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом розміщення в електронній системі закупівель Додатка № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору у машинозчитувальному форматі текстових даних та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу з майнових відносин, розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2025 № 117, додаток 2 до тендерної документації у новій редакції, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.10.2025, перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.10.2025, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.10.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.10.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ», протокольне рішення уповноваженої особи від 14.10.2025 № 119, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.10.2025 № 119, договір від 27.10.2025 № 106 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 23.10.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено. У пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) (в редакції станом на момент оприлюднення Замовником договору про закупівлю та додатків до нього), визначено, що договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); зміни до договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них), у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону; уточнена (узгоджена) договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону. Інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. В абзаці другому частини першої статті 41 Закону зазначено договори про закупівлю: послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 27.10.2025 оприлюднив Договір та додатки до нього, які є невід’ємною частиною цього договору (Договірна ціна, Локальні кошториси, Календарний графік виконання робіт, План фінансування робіт) у форматах PDF та DOC(X). Проте Додаток № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору Замовник розмістив в електронній системі закупівель у форматах PDF та XLS, чим не дотримано вимоги пункту 15 Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 31.10.2025 15:35 - 15.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2025 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про результати усунення порушень виявлених згідно Висновку Південного офісу Держаудитслужби від 31 жовтня 2025 З огляду на встановлене Південним офісом Держаудитслужби порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку щодо закупівлі, дата публікації висновку 31 жовт 15:35, а саме: 1) в електронній системі закупівель розміщено Додаток № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору у машинозчитувальному форматі текстових даних, про що свідчить посилання на розміщення: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fcontracts%2Fcf9edfd9ccee40d1aa555b3fdb60feb1%2Fdocuments%2F9055d10fbaf6467e8bdf6b2d9debd5e3%3Fdownload%3D9432f9772b604795912ab26b41b3c7b3 2) здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, за участю сектору юридичного забезпечення відділу, у Відділі організовано та проведений семінар (нарада) присвячений порушеному питанню викладеному у Висновку Південного офісу Держаудитслужби та не виключно, професійному розвитку, удосконалення існуючих знань у сфері публічних закупівель, щодо нововведень законодавства, правил та процедур публічних закупівель, а також про наслідки порушень. За результатами проведеного семінару, сектором юридичного забезпечення Відділу - забезпечено колективне обговорення законодавства у сфері публічних закупівель, зкорема Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, завдяки якому, відповідальними та пов’язаними з публічними закупівлями особами, отримано нові знання, глибоке розуміння обговорених питань, необхідність постійного моніторингу змін та нововведень законодавства, забезпечення їх виконання, порушення яких може привести до штрафних санкцій.
Дата публікації звіту: 04.11.2025 11:43

Запити/Пояснення