• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу (покращене харчування пацієнтів за нормою №5 – лікувальна)

Завершена

425 040.00 UAH без ПДВ
Номер: 602a237719614adeb200aaa24e0bb9bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-20-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 20.10.2025 15:47 - 10.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2025 № 108-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.10.2025 № 108-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-09-26-009751-a, 26.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 812-49-20, y.m.viunytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції чинній на момент проведення закупівлі) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВАО «ГЛОБИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – КНП «ГЛОБИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ», Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-09-26-010963-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-26-009751-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника Протокол № 54 від 26 вересня 2025 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-26-009751-a від 04 листопада 2025 року; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-26-009751-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – учасник.); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» від 09 жовтня 2025 року № 55; повідомлення про намір укласти договір від 09 жовтня 2025 року; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 24 жовтня 2025 року, 31 жовтня 2025 року.
Період усунення порушень: 05.11.2025 14:55 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2025 14:55

Запити/Пояснення