-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Відновні роботи покриття по вул.Данила Галицького у с.Підгайці Львівського району Львівської області (поточний ремонт)»
Завершена
6 080 056.00
UAH з ПДВ
Номер:
2bf3afcf234b457885ceff7287bca475
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 12:25 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
31.10.2025 № 113-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 31.10.2025 № 113-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-09-26-008927-a, яку проводить Оброшинська сільська рада Львівської області.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та які не мають механізму усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «12» листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оброшинської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою замовника (протокол від 03.10.2025, зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВІАКОМ» (далі – ТОВ «БК ВІАКОМ»); повідомлення до учасника ТОВ «БК ВІАКОМ» з вимогою про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.10.2025; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.10.2025; договір від 04.11.2025 № 199.
В ході моніторингу через електрону систему закупівель Замовнику було направлено запит від 03.11.2025 щодо надання пояснень з приводу визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та щодо факту надання учаснику ТОВ «БК ВІАКОМ» 24 годин на виправлення невідповідностей.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Проте, станом на 12.11.2025, пояснення через електрону систему закупівель на вищезазначений запит Замовником надані не були, чим недотримано строк оприлюднення інформації про закупівлі визначений частиною 5 статті 8 Закону.
Таким чином, Замовником порушено вимогу частини 5 статті 8 Закону в частині ненадання їм інформації та документів у випадках, передбачених законом протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень.
Період усунення порушень:
12.11.2025 17:52 - 27.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2025 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
пояснення надано
Дата публікації звіту:
18.11.2025 11:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
27.11.2025 12:14
Запити/Пояснення
Номер:
daf75e1d8c5946baa64bd75bb626f1f8
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
03.11.2025 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Відновні роботи покриття по вул.Данила Галицького у с.Підгайці Львівського району Львівської області (поточний ремонт)» (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-26-008927-a), яку проводить Оброшинська сільська рада Львівської області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Під час моніторингу встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель до учасника ТЗОВ «БК«ВІАКОМ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою замовника (протокол від 03.10.2025, зі змінами), а саме: «Відповідно до частини 2-3 розділу ІІІ тендерної документації, а також відповідно до п.1 розділу ІІ таблиці 3 додатку №2 до тендерної документації були встановлені вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому вимагалося, що банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та/або вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Окрім цього вимагался, що разом з банківською гарантією надаються документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП особи, яка видала відповідний документ про повноваження (у випадку, якщо підписантом гарантії не є голова правління). У складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №001173/2025/ГР від 03.10.2025 року зі зміною №1. У банківській гарантії у колонтитулах не зазначено реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Окрім цього, подана у складі тендерної пропозиції Довіреність на в.о. директора Департаменту активних операцій АТ «АСВІО БАНК» Алупова Сергія Володимировича не містить КЕП особи, яка видала відповідний документ про повноваження.».
Учаснику ТЗОВ «БК«ВІАКОМ» запропоновано надати вищезазначені відсутні документи.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
З огляду на викладене, прошу пояснити факт надання учаснику ТЗОВ «БК«ВІАКОМ» 24 годин на виправлення невідповідностей, оскільки згідно пункту 43 Особливостей, відсутність інформації (та/або документів) про забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, не підпадає під невідповідність, що можна виправити шляхом застосування механізму, визначеного пунктом 43 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Провідний державний аудитор Олександр ГУК