-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з тимчасового приєднання електроустановок об’єкта Замовника (виконання будівельно-монтажних робіт від точки забезпечення потужності до тимчасової точки приєднання) та здійснення тимчасового підключення електроустановок об’єкта Замовника до електричних мереж системи розподілу об’єкту: «Міські очисні споруди водовідведення МОСВ №2 (генеруюча установка на території МОСВ №2)» за адресою: просп. Аерокосмічний (раніше просп. Гагаріна), б. 354, м. Харків, Харківська обл., Україна
Завершена
3 548 052.00
UAH з ПДВ
Номер:
08c4eee89ae84c1b90c138b9612497f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-09-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
09.10.2025 09:57 - 30.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 96-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Державної аудиторської служби України від 07.10.2025 №003100-18/12419-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 08.10.2025 №96-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-09-26-007270-a 26.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору вимогам законодавства – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, в редакції від 04.09.2025 (далі – Особливості), затверджене рішенням Замовника від 23.09.2025 (протокол б\н), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про тимчасове приєднання до електричних мереж від 12.03.2025 № 612/1/353, укладений з акціонерним товариством «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО», додаткову угоду від 23.09.2025 №1, пояснення та документи Замовника, надані 15.10.2025 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.10.2025 09:42 - 24.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2025 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
bf24c8b136364a729967025139fbb1fd
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.10.2025 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з тимчасового приєднання електроустановок об’єкта Замовника (виконання будівельно-монтажних робіт від точки забезпечення потужності до тимчасової точки приєднання) та здійснення тимчасового підключення електроустановок об’єкта Замовника до електричних мереж системи розподілу об’єкту: «Міські очисні споруди водовідведення МОСВ №2 (генеруюча установка на території МОСВ №2)» за адресою: просп. Аерокосмічний (раніше просп. Гагаріна), б. 354, м. Харків, Харківська обл., Україна» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-26-007270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи оприлюднювався звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, стосовно договору від 12.03.2025 № 612/1/353, а не додаткової угоди від 23.09.2025 №1 до цього договору.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
566b31dc253d478681ca8002276074d6
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2025 16:57
Опис:
Комунальне підприємство «Харківводоканал» (надалі – Замовник) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію та документи) по моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з тимчасового приєднання електроустановок об’єкта Замовника (виконання будівельно-монтажних робіт від точки забезпечення потужності до тимчасової точки приєднання) та здійснення тимчасового підключення електроустановок об’єкта Замовника до електричних мереж системи розподілу об’єкту: «Міські очисні споруди водовідведення МОСВ №2 (генеруюча установка на території МОСВ №2)» за адресою: просп. Аерокосмічний (раніше просп. Гагаріна), б. 354, м. Харків, Харківська обл., Україна» (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-10-09-000004).
1. На виконання державної програми розподіленої генерації КП «Харківводоканал» укладений договір з оператором системи розподілу АТ ХОЕ (далі - ОСР) на приєднання газопоршневої установки, що встановлена на Міських очисних спорудах водовідведення №2 до розподільних мереж, а саме – Договір про тимчасове приєднання до електричних мереж від 12.03.2025 № 612/1/353 – 94/3-ПД/25 (далі - Договір).
Вимоги та умови приєднання визначені ОСР у Технічних умовах тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок від 10.03.2025 № 08-45-Безлюдівка-ТУ/353.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі наданих АТ «Харківобленерго» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, експертної оцінки за вказаним об’єктом «Реконструкція ПС для зовнішнього електропостачання об’єкту МОСВ №2».
2. Відповідно до 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до положень Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
У річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення.
Згідно абз. 33 п. 13 Особливостей, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Відповідно до положень ч. 3 статті 3 Закону, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, повинен містити таку інформацію:
1) дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг);
2) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
3) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг;
4) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг;
5) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону;
6) назва предмета закупівлі;
7) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;
8) ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг), та строк виконання договору.
12.03.2025 між КП «Харківводоканал» та АТ «Харківобленерго» був укладений Договір про тимчасове приєднання до електричних мереж № 612/1/353 (далі – Договір).
Пунктом 4.1. Розділу 4 «Плата за тимчасове приєднання та порядок розрахунків» Договору передбачено, що «для виконання оплати за надані послуги тимчасового приєднання ОСР та Замовник укладають окрему додаткову угоду з визначенням суми оплати, з урахуванням вартості розробленої ОСР проєктно-кошторисної документації та кошторисної вартості заходів, передбачених нею. ОСР надає Замовнику відповідний рахунок-фактуру».
Таким чином, при укладенні Договору Сторонами не було визначено ціну Договору.
Оскільки на момент укладення Договору була відсутня обов’язкова інформація для оприлюднення змін до річного плану закупівель та звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме: інформація про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі (ціна Договору), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, стосовно Договору не оприлюднювався, тому що у КП «Харківводоканал» не було підстав для оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель та звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель стосовно Договору.
На виконання п. 4.1. Договору, 23.09.2025 КП «Харківводоканал» та АТ «Харківобленерго» уклали Додаткову угоду № 1 до Договору, пунктом 1 якої встановлено, що на підставі п. 4.1. Договору та розробленої ОСР проєктно-кошторисної документації на виконання робіт від точки забезпечення потужності до тимчасової точки приєднання, додати п. 4.1.1. до Договору в такій редакції: «4.1.1. Вартість надання послуг з тимчасового приєднання становить 3548052,00 грн. (в т.ч. ПДВ 591342,00 грн.). Розрахунок цієї вартості здійснений на підставі розробленої ОСР кошторисної документації, що є додатком до Додаткової угоди № 1, з наданням Замовнику відповідного рахунку-фактури».
Керуючись п. 13, 14 Особливостей, ч. 3 ст. 3; ст. 4 Закона, КП «Харківводоканал» було оприлюднено відповідні зміни до річного плану закупівель та звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, з вказанням дати укладення та номеру документа, що підтверджує придбання послуг; ціни, зазначеної в документі, що підтверджує придбання послуг.