-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Стенди для перевірки та очистки форсунок, та перевірки і ремонту генераторів та стартерів (ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання)
Завершена
770 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
ae4737836e4a4c9aa18e3ab533520002
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 16:07 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2025 № 78-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.10.2025 №78-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2025-09-25-015328-a від 25.09.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено не врахування положень підпункту 3 пункту 9 Постанови КМУ №1318.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, а саме, вимог пункту 47, підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178, а також здійснити заходи направлені на дотримання норм Порядку КМУ №1318.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Галицького фахового коледжу імені В’ячеслава Чорновола (далі - Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-09-25-007596-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.09.2025 №68, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» (далі – ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС»), протокольне рішення уповноваженої особи від 06.10.2025 №75, повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2025, договір від 13.10.2025 №285 на суму 755 000,00 грн, додаткову угоду про розірвання договору від 15.10.2025 №1, пояснення Замовника від 14.10.2025, отримане через електронну систему закупівель.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ №1318 (далі – Порядок №1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-09-25-007596-a) Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти, крок 7.12 Плану України).
Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди.
Одночасно, у пункті 8 Порядку №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності.
У підпункті 3 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування).
В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-09-25-007596-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1221 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору та ТПКВКМБ: 1222 – Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 №793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми).
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) 14.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації, документів).
Замовник 14.10.2025 надав пояснення та зауважив: «…електронна система закупівель на даний час не інтегрована під зазначення 7-ми знаків, а саме 0611221 та 0611222 відповідно. При зазначенні 7-ми значного числа електронна система закупівель не підтягує відповідний код і його назву, це стає можливим лише при зазначенні 4-ри значного числа (1221 та 1222)».
Крім того, на підтвердження джерел фінансування закупівель Замовником до моніторингу надано Кошториси на 2025 рік затверджені управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради від 22.05.2025 та від 16.06.2025, відповідно до яких фінансування закупівель на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору здійснюватиметься за КПКВКМБ: 0611221 та КПКВКМБ: 0611222.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-25-007596-a) зазначено неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку №1318.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 47 Особливостей №1178 у додатку 1 та 6 до тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири робочі дні (замість чотири дні) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Під час проведення моніторингу, Замовнику було надано запит, чому при складанні тендерної документації допущено порушення вищезазначеної вимоги законодавства.
На зазначений запит, Замовник, 14.10.2025 у своїй відповіді вказав: «…при зазначенні строку була допущена механічна / технічна описка, при зазначенні/додаванні слова «робочі» …», що не спростовує факт порушення.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно з частиною 2 додатку 1 та додатку 6 «Перелік документів та/або інформації які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири робочі дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
А саме, окрім іншого, на підтвердження відсутності підстав передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 Замовником встановлено вимогу, що переможець торгів повинен надати: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році».
Проте, ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС», як переможцем торгів не надано Замовнику вищезазначений документ шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації, документів).
Замовник надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…що даний Витяг ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» було надано в складі тендерної пропозиції, який було опубліковано в електронній системі публічних закупівель від 01.10.2025 року…».
Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» у зв’язку із тим, що ним як переможцем процедури закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей.
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» укладено договір про закупівлю послуг від 13.10.2025 за №285.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником, відповідно до додаткової угоди від 15.10.2025 №1 розірвано договір від 13.10.2025 за № 285 з ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
17.10.2025 10:08 - 31.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2025 10:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію про усунення порушень у вигляді окремого листа
Дата публікації звіту:
17.10.2025 15:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
20.10.2025 13:05
Запити/Пояснення
Номер:
fb65257eec654615ace205f140c023cd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.10.2025 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Стенди для перевірки та очистки форсунок, та перевірки і ремонту генераторів та стартерів (ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-25-015328-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі.
4. В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-09-25-007596-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1221 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору та ТПКВКМБ: 1222 – Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 №793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми).
Чому Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-25-007596-a) зазначено неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку №1318, а саме: на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування.
5. Згідно з частиною 2 додатку 1 та з додатком 6 «Перелік документів та/або інформації які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири робочі дні (замість чотирьох днів) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
А саме, окрім іншого, на підтвердження відсутності підстав передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 Замовником встановлено вимогу, що переможець торгів повинен надати: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році».
Однак переможцем, ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначеного витягу.
Прошу пояснити причини не відхилення вказаного учасника як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
6. А також, чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства у сфері закупівель, а саме пункту 47 Особливостей №1178, яким встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ad860196e7444bd38be15f5083d930d1
Назва:
Відповідь надається окремим файлом та шляхом заповнення поля "Детальніше"
Дата опублікування:
14.10.2025 23:49
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКИЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На Ваш запит від 14.10.2025 року щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Стенди для перевірки та очистки форсунок, та перевірки і ремонту генераторів та стартерів (ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-25-015328-a) (далі – закупівля) повідомляємо наступне:
З приводу питання № 1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із врахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме аналіз загальнодоступної інформації щодо цін товару, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на підставі закупівельних цін попередніх закупівель в електронній системі закупівель «Prozorro». Надаємо скріншоти зразків аналогічного обладнання та різної комплектації взяті з відкрих джерел.
З приводу питання № 2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту ГФК ім.В.Чорновола, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://gi.edu.ua/images/document/economic/2025_zakupivli/25.09.2025/Обгрунтування%20від%2025.09.2025.pdf
З приводу питання № 3. Надаємо окремими файлами документами стосовно джерел фінансування закупівлі.
З приводу питання № 4. Щодо зазначення неповної інформації по коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету в опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-09-25-007596-a), (кодів класифікації видатків ТПКВКМБ: 1221 і ТПКВКМБ: 1222), а саме чому вони містять 4 а не 7 знаків повідомляємо, що на жаль електронна система закупівель на даний час не інтегрована під зазначення 7-ми знаків, а саме 0611221 та 0611222 відповідно. При зазначенні 7-ми значного числа електронна система закупівель не підтягує відповідний код і його назву, це стає можливим лише при зазначенні 4-ри значного числа (1221 та 1222). Тобто у Замовника відсутня технічна можливість зазначення 7-ми значного числа в полі електронної системи «ТПКВКМБ».
З приводу питання № 5. Чому переможцем, ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначеного повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг) сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Повідомляємо що даний Витяг ТОВ «ПЛАНЕТА АВТОТЕХСЕРВІС» було надано в складі тендерної пропозиції, який було опубліковано в електронній системі публічних закупівель від 01.10.2025 року (скріншот надається). Головний принцип роботи системі Prozorro полягає у тому, що інформація про публічні закупівлі знаходиться у вільному та відкритому доступі і про це свідчить навіть сама назва системи Prozorro, тобто «прозора». У відповідності до п.47 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також електронна система закупівель інтегрована з сервісом https://services.mvs.gov.ua (скріншот надається), що дає можливість Замовнику перевіряти дійсність наданих учасниками Витягів про відсутність судимості та інше, що Замовником і було зроблено (скріншот надається).
Тобто даний Витяг знаходився у вільному доступі в електронній системі закупівель і його достовірність була перевірена Замовником через взаємодію з сервісом https://services.mvs.gov.ua. В даному Витязі зазначалось, що громадянин(ка) України
СИЧЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ 31.10.1965 року народження, уродженець(ка) УКРАЇНА, С. СТАВИ КАГАРЛИЦЬКИЙ РАЙОН КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ УКРАЇНА/S. STAVY KAHARLYTSKYI RAION KYIVSKA OBLAST UKRAINA/UKR на території України станом на 14.04.2025 є особою, стосовно якої:
Відомості про притягнення до кримінальної відповідальності: ВІДСУТНІ
Відомості про наявність незнятої чи непогашеної судимості: ВІДСУТНІ
Відомості про розшук: ВІДСУТНІ Даний Витяг дійсний до 19.10.2025 року. Тому Замовником в передбачений п.47 Особливостей спосіб і з використанням технічних можливостей електронної системи закупівель було встановлено що Учасником було надано достовірну інформацію що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
З приводу питання № 6 Чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства у сфері закупівель, а саме пункту 47 Особливостей №1178, яким встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Повідомляємо, що в частині 2 Додатку 1 та Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації які подаються переможцем процедури закупівлі» при зазначенні строку була допущена механічна / технічна описка, при зазначенні/додаванні слова «робочі».
Додатки:
- Комерційні пропозиції аналогічних товарів.
- Документи стосовно джерел фінансування закупівлі.
- Витяг
- Скріншоти наявності Витягу в електронній системі закупівель, інтеграції електронної системи закупіель з сервісом services.mvs.gov.ua та перевірки через нього Витягу.
Вик.:Черняк К.В.
Номер:
a5aa3cb8d6a4487abc5fda3fba2670e7
Назва:
Надаємо інформацію про розірвання договору № 285 від 13.10.2025 року по даній закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, виявлених при проведенні моніторингу. (Додаткова угода про розірвання надається окремим файлом)
Дата опублікування:
15.10.2025 15:08
Опис:
На підставі п.11.6 Договору № 285 від 13.10.2025 року (далі - Договір) та у зв’язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель виявлених Державною аудиторською службою України Західний офіс держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області при проведенні моніторингу № UA-M-2025-10-13-000025 від 13.10.2025 року по закупівлі Стенди для перевірки та очистки форсунок, та перевірки і ремонту генераторів та стартерів (ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання) (закупівля №UA-2025-09-25-015328-a) Сторони уклали Додаткову угоду про розірвання Договору (далі – Додаткова угода) про наступне:
1. Сторони домовились розірвати дію Договору № 285 від 13.10.2025 року з 15.10.2025 року.