-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ворота промислові з монтажем
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
e17ffbe8127c42038425901cfe707246
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-20-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2025 00:00
Період моніторингу:
20.10.2025 15:22 - 10.11.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2025 № 109-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.10.2025 № 109-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2025-09-25-015112-a 25.09.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП «РУДЕНКО В.О.», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель 4 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.09.2025 № 264; реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця «РУДЕНКО ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА» (далі – ФОП «РУДЕНКО В.О.»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 03.10.2025 № 276; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 09.10.2025 № 211; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.11.2025 17:55 - 07.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2025 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
4850027748054ba1938345d03eb74583
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.10.2025 09:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-25-015112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
49f8897a9c544775995d7a55a6424608
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.10.2025 13:03
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 21.10.2025 року про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі «Ворота промислові з монтажем» ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-25-015112-a), 4 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Миколаївській області повідомляє про наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі розраховано на підставі отриманих трьох комерційних пропозицій від постачальників даного товару (додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на сайті: https://mk.dsns.gov.ua/upload/2/4/9/1/9/8/6/zakupivlia-ua-2025-09-25-015112-a.pdf
Номер:
53800948880c423faa460ef035cf98b7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.10.2025 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2025 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-25-015112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 16 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації (далі - тендерна документація) «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі на підтвердження того, що співробітники, які будуть проводити монтаж воріт, мають діючий допуск для проведення висотних робіт та допуск до електромонтажних робіт. Також надати копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції».
Враховуючи вказане, прошу пояснити, яким чином учасник ФОП «РУДЕНКО ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА» виконав вимогу тендерної документації та надав копії документів, що підтверджують наявність у співробітників, які будуть проводити монтаж воріт, діючого допуску для проведення висотних робіт та допуску до електромонтажних робіт, а тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації в цій частині? У відповіді вказати назву файлу(ів), в якому(их) знаходяться зазначені документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3be2106d93854cf6bece2a87d1ec93ca
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.10.2025 13:06
Опис:
У відповідь на запит надаємо пояснення, що вимога тендерної документації визначена пунктом 16 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі на підтвердження того, що співробітники, які будуть проводити монтаж воріт, мають діючий допуск для проведення висотних робіт та допуск до електромонтажних робіт, була виконана учасником торгів ФОП «РУДЕНКО ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА», оскільки у складі тендерної документації наявний документ «Довідка щодо працівників.pdf» в котрому визначено, що співробітники, які будуть проводити монтаж воріт, мають діючий допуск для проведення висотних робіт та допуск до електромонтажних та додатково у складі пропозиції надаються копії відповідних документів, що підтверджують проходження працівниками, які будуть проводити монтаж воріт, необхідних інструктажів з охорони праці робіт. В якості підтвердження відповідних документів учасником розміщено файл «Договір підряду та навчання.pdf»