-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплекти шкільних меблів для кабінетів Стем лабораторія, математики, біології, фізики, хімії закладів середньої освіти, які беруть участь у реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти, перелік яких визначено наказом МОН від 10.10.2024 р. №1451 (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554), ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі»
Завершена
1 070 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
748cf6b210134faead8c58e7fa6e10ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-14-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2025 00:00
Період моніторингу:
14.10.2025 15:40 - 04.11.2025 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
14.10.2025 № 68-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-09-25-013625-a 25.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
20daf9075cca4a83be272e6da085e92a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2025 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти шкільних меблів для кабінетів Стем лабораторія, математики, біології, фізики, хімії закладів середньої освіти, які беруть участь у реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти, перелік яких визначено наказом МОН від 10.10.2024 р. №1451 (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554), ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі», очікуваною вартістю 1 070 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-25-013625-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
59bb8a0105d24d128541d52ac1466bbf
Назва:
відповідь на запитання аудиторскої служби
Дата опублікування:
20.10.2025 15:47
Опис:
На виконання норми частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Джерелами фінансування закупівлі є: закупівля здійснюється в межах реалізації програми Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом, за рахунок:
- кошти (субвенція) з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа", код програмної класифікації КПКВ – 0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (фінансується Європейським Союзом згідно з інструментом Ukraine Facility) – в сумі 744384,00 грн;
- кошти місцевого бюджету, код програмної класифікації КПКВ – 0611183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» – в сумі 319022,00 грн..
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1063406,00 грн. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено замовником шляхом аналізу ринкових цін згідно додатків (додатки додаються).
Обґрунтування технічних, якісних характеристик. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://lyceum-cn.org/ofitsiino/publichni-zakupivli
Номер:
beed91a871664f429d3d03e3e6582417
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2025 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2025 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти шкільних меблів для кабінетів Стем лабораторія, математики, біології, фізики, хімії закладів середньої освіти, які беруть участь у реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти, перелік яких визначено наказом МОН від 10.10.2024 р. №1451 (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554), ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі», очікуваною вартістю 1 070 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-25-013625-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Вимогами абзацу шостого пункту 3 розділу «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «сертифікат відповідності запропонованих меблів ДСТУ ГОСТ 22046:2004, виданий органом сертифікації акредитованим на здійснення оцінки відповідності згідно з цим стандартом та копію всіх протоколів випробувань, на підставі яких видано такий сертифікат».
Учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» в тендерній пропозиції вищезазначений сертифікат та копії протоколів випробувань, на підставі яких видано такий сертифікат, не надано. Надано лише переклад до протоколів випробувань.
2. Вимогами абзацу восьмого пункту 3 розділу «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «протокол випробувань штучної шкіри на відповідність чинним в Україні ДСТУ щодо показників опору продавлювання, стиранню, витривалості забарвлення до дії світла та тертя, виданий випробувальною лабораторією/центром акредитованою на момент здійснення випробувань Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025».
Учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» в тендерній пропозиції надано вищезазначений протокол випробувань від 19.08.2025 № 119/625-5-25, виданий випробувальною лабораторією підприємства «Укрпромсерт». Проте, даний протокол не містить інформації, щодо акредитації лабораторії підприємства «Укрпромсерт» на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025. Також, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» в тендерній пропозиції не надано сертифікату акредитації/відповідності, що підтверджує таку відповідність.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.