• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція будівлі гаражних боксів з побутовими приміщеннями на вул. Винниченка,43 в м. Луцьку Волинської області»

Завершена

4 992 954.62 UAH з ПДВ
Номер: 2042f95129714401b29ae0eded700b15
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-03-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 03.11.2025 12:12 - 25.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.11.2025 №71-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.11.2025 №71-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-09-25-011879-a 25.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, h.v.sanchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору (укладання додаткової угоди), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення при розгляді тендерної пропозиції (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВОЛИНСЬКОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНОГО ЦЕНТРУ МВС УКРАЇНИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.09.2025 №107 (далі – ТД), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП "Зевс - Гарант", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.10.2025 № 119, повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2025, договір підряду від 23.10.2025 №161-25 на суму 4 896 723,30 грн (з ПДВ) (далі – Договір), додаткова угода від 07.11.2025 №1 до Договору, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.11.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. У Додатку 2 до ТД Замовник зазначив: «Визначення вартості відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, умов договору та чинного законодавства, відомчим будівельним нормам». Крім того, Замовник у Додатку 2 до ТД вимагає надати у складі тендерної пропозиції:  пояснювальну записку;  зведений кошторисний розрахунок;  локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);  відомість ресурсів;  календарний графік виконання робіт;  розрахунок договірної ціни;  інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Правила визначення вартості об’єкта будівництва при складанні договірної ціни встановлені у розділі V Настанови. Відповідно до пункту 5.1. розділу V Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 5.31. розділу V Настанови визначено, що у договірній ціні можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни — не враховується. Учасником ПП "Зевс - Гарант" у складі договірної ціни (твердої) враховано кошти на покриття ризиків в загальній сумі 76 446,65 грн, що становить 2,0 % та перевищує розмір, визначений пунктом 5.31. розділу V Настанови (1,5%). Таким чином, учасником ПП "Зевс - Гарант" у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, складеної з порушенням вимог пункту 5.31. розділу V Настанови, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у Додатку 2 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП "Зевс - Гарант", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а обрав його переможцем. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.11.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику, щодо врахування ним при розгляді тендерної пропозиції ПП "Зевс - Гарант" надання Учасником договірної ціни, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V Настанови. Замовником 07.11.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь: «...Проведеним аналізом встановлено, що учасник торгів по закупівлі з ідентифікатором ID: UA-2025-09-25-011879-a ПП "Зевс - Гарант", під час формування тендерної пропозиції, включив до запропонованої договірної ціни, кошти на покриття ризиків у розмірі, що перевищує 1,5 % від договірної ціни, як це визначено пунктом 5.31 розділу V Настанови. У зв’язку з отриманням даної інформації, Замовник, керуючись пп. 17.2 розділу 17 діючого Договору підряду № 161-25 від 23.10.2025 року направив ПП "Зевс - Гарант" лист-вимогу від 05.11.2025 №19/103/15-14829-2025 для термінового усунення вищевказаної невідповідності, шляхом укладання додаткової угоди, з метою приведення договірної ціни до вимог п. 5.31 розділу V Настанови та можливості подальшого належного виконання цивільно-правових зобов’язань за основним Договором. У службовому листі – відповіді на вищевказану вимогу, 07.11.2025 за вих. № 63 ПП "Зевс - Гарант" визнав, що їх відповідальними працівниками, через власну неуважність, була допущена технічна помилка при формуванні договірної ціни, а саме: перевищено суму на покриття ризиків, яка склала більше 1.5 % від загальної договірної ціни, що не відповідає вимогам п. 5.31. розділу V Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Оскільки підрядником на об’єкті плануються підготовчі роботи, ПП "Зевс - Гарант" бажає продовження цивільно-правових зобов’язань за Договором та зобов’язується добросовісно їх виконувати, тому надіслав на розгляд Замовника проект додаткової угоди з додатками, де договірна ціна приведена у відповідність до вимог п. 5.31. розділу V Настанови.» Під час моніторингу Замовником зменшено договірну ціну відносно суми діючого Договору, у частині виділених коштів на покриття ризиків, на суму 22934,00 грн та укладено Додаткову угоду №1 від 07.11.2025 до Договору, яку оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 07.11.2025 року.
Період усунення порушень: 12.11.2025 15:06 - 27.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2025 15:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-25-011879-a щодо встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Волинський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України (надалі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень. Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель та заплановано навчання уповноваженої особи з підвищення кваліфікації. Окрім того, буде підібрано відповідний курс задля правильного застосування законодавства в публічних закупівлях, в тому числі під час дії воєнного стану.
Дата публікації звіту: 14.11.2025 09:54

Запити/Пояснення