-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Донорські кошти
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінетів фізики, хімії, біології) (класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 13 днів назад
281 778.00
UAH з ПДВ
Номер:
dfe78bc7d05b4ba9b231754a1ce4983c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 17:26 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2025 №130-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.10.2025 №130-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2025-09-25-003524-a 25.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
ae45db94660546138327813ced55a1f4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комплектів засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінетів фізики, хімії, біології) (класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-25-003524-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином дотримано вимог пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554 (далі – Порядок № 1554).
Оскільки закупівля товару, передбаченого Порядком № 1554 вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e6aac440dfa24143b2130f45f62973bd
Назва:
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
17.10.2025 10:06
Опис:
Пояснення на запит
в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-25-003524-a за предметом закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінетів фізики, хімії, біології) (класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі , посадовою особою ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ , оприлюдненого 14.10.2025р. про надання пояснення щодо проведення закупівлі
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Ліцею №1 м. Хмільника Вінницької області надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1 «Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Очікувана вартість предмета закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінетів фізики, хімії, біології) (класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі, визначена на підставі аналізу ринку шляхом отримання трьох комерційних пропозицій від постачальників навчального обладнання:
1. https://bpro.com.ua/,
2. https://officecentre.com.ua/?gad_source=1&gad_campaignid=12599770468&gbraid=0AAAAAC3Ag6lBxwQUJRAwlVXZh6KFjstjC&gclid=CjwKCAjwr8LHBhBKEiwAy47uUgY_fkGQg51x_LkNZTF7OMuil8izDtb94bSzWtq73H7XSVqUYl6zTxoCViIQAvD_BwE,
3. Лист запит цінової пропозиції, цінова пропозиція ФОП Маряковська Наталія Василівна (копії додаються)
Розрахунок здійснено відповідно до Методичних рекомендацій з визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджених наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020.
До пояснень додаються копії комерційних пропозицій.
Щодо запитання № 2 « Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду»
Відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ №710 від 11.10.2016 (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень і очікуваної вартості розміщено на офіційному вебсайті закладу за посиланням: https://hmilnyk1.school.org.ua/news/09-22-38-13-10-2025/
Щодо запитання № 3 Яким чином дотримано вимог пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554 (далі – Порядок № 1554). Оскільки закупівля товару, передбаченого Порядком № 1554 вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року.
Замовником за предметом закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінетів фізики, хімії, біології) (класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі відповідно до вимог Постанови КМУ № 1554 від 31 грудня 2024 р «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» ( далі – Постанова 1554) та наявної потреби було надано технічне завдання відповідно до потреби Ліцею №1 м. Хмільника Вінницької області та виділених цільових коштів, а саме КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» за програмою співфінансування Європейським Союзом – Ukraine Facility.
Керуючись пунктом 11 Постанови № 1554 Замовником було дотримано вимоги до предмета закупівлі ,а саме вимоги до засобів навчання, мультимедійного та комп’ютерного обладнання визначені відповідно до типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 29.04.2020 № 574
Відповідно до вимоги п.9 Постанови 1554 ,щодо здійснення закупівель за субвенційні кошти зазначено що :
1. Закупівлі за рахунок субвенції здійснюються в установленому законодавством порядку.
Закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку.
Вищезазначені вимоги пункту 9 Постанови № 1554 скеровують замовника до норм Закону з урахуванням Особливостей. При цьому зазначене не суперечить нормам законодавства сфери публічних закупівель, а лише уточнює певні із вимог. Відповідно до пункту 10 Особливостей передбачено можливість здійснення закупівлі товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис.гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Враховуючи вимоги п.9 Постанови 1554 Замовником було проведено аналіз наявності в електронному каталозі Prozorro Market відповідного предмету закупівлі: «Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінетів фізики, хімії, біології) (класи НУШ)» та встановлено відсутність комплексних наборів обладнання для кабінетів фізики та географії НУШ. на дату оголошення закупівлі 25.09.2025року ( скрін пошуку предмету закупівлі в електронному каталозі Prozorro Market додається) Враховуючи даний факт відсутності потрібного товару в електронному каталозі Prozorro Market відповідного предмету закупівлі: «Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінетів фізики, хімії, біології) (класи НУШ)» Замовник не міг здійснити закупівлю з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. Тому дотримуючись всіх норм та вимог закупівельного законодавства Замовником прийнят орішення здійснити закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) ( далі – Особливості) враховую вартісні межі предмета закупівлі відповідно п.10 Особливостей : Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Додатки:
Додаток № 1 – цінових пропозицій 3 штуки, лист запит 1 штука
Додаток № 2 – скрін-підтвердження відсутності товару в електронному каталозі Prozorro Market