-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (або еквівалент)
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Завершена
50 632 554.00
UAH без ПДВ
Номер:
f6fbc40c0dd942b594d4ded925f5fae3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-19-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2025 00:00
Період моніторингу:
19.11.2025 11:38 - 11.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2025 № 85-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.11.2025 №85-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2025-09-24-014279-a від 24.09.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
3312c8e57e474dcf966d33f25d5a3a8c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.11.2025 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-24-014279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів - ?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
72fed2441d2f44919ecc0bb93b35b083
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 20.11.2025
Дата опублікування:
25.11.2025 14:31
Опис:
У відповідь на ваш запит від 20.11.2025 року стосовно моніторингу закупівлі за предметом:
««72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (або еквівалент)», повідомляємо наступне:
1. Закупівля Серверного програмного забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server необхідна для підтримки існуючого серверного програмного забезпечення Microsoft у 2025 - 2028 роках в актуальному стані та забезпечення належного рівня інформаційної безпеки шляхом своєчасного отримання оновлень та нових версій програмних продуктів Microsoft.
Програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server є критично важливим для функціонування серверної інфраструктури НЕК «Укренерго». Ліцензії Software Assurance забезпечують доступ до оновлень, нових версій, технічної підтримки та консультацій. Придбання SQL Server Enterprise та SQL Server Standard дозволяє масштабувати бази даних, забезпечити високу продуктивність та безпеку.
Протягом 2008-2018 років для потреб НЕК “Укренерго” було придбано 48 постійних ліцензій Windows Server Datacenter і 2 постійні ліцензії SQL Server Enterprise.
Протягом 2019-2024 років НЕК “Укренерго” було закуплено 820 постійних ліцензій Windows Server Datacenter, 48 постійних ліцензій Windows Server Standard, 40 постійних ліцензій SQL Server Enterprise і 20 постійних ліцензій SQL Server Standard за договорами укладеними за результатами проведення відкритих торгів
Враховуючи вищенаведене у 2025 році виникла необхідність у поновленні дії програми підтримки Software Assurance, яке постачається у вигляді програмного продукту, загальним терміном на 36 місяців для 868 ліцензій Windows Server Datacenter, 48 ліцензій Windows Server Standard, 42 ліцензій SQL Server Enterprise, 20 ліцензій SQL Server Standard.
Також у 2025 році НЕК “Укренерго” було заплановано закупівлю наступних програмних продуктів:
20 шт SQL Server Enterprise безстрокових ліцензій з програмою підтримки Software Assurance для забезпечення роботи розподіленого кластеру баз даних між дата центрами та для синхронізації баз даних конвергентного дата центру і наземної інфраструктури для автоматичного тестування резервних копій системи MMS НЕК «Укренерго»;
6 шт SQL Server Standart безстрокових ліцензій з програмою підтримки Software Assurance для забезпечення надійного зберігання даних Report серверів системи MMS та системи «Технологічний портал».
Кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі наведені у Додатку 3 Тендерної документації.
2. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «СПАН» та ТОВ "СОФТВЕРВАН УКРАЇНА" та розглянута відповідно до внутрішніх процесів компанії.
3. Доступ до обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті НЕК «Укренерго» (https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel) закритий на виконання вимог постанови НКРЕКП “Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури” від 26.03.2022 №349.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «СПАН» №244_20250806_DS від 07.08.2025
2. Комерційна пропозиція від ТОВ "СОФТВЕРВАН УКРАЇНА" від 14.08.2025
Номер:
55d0fcc0dbb04fb9ba60bac1bcb29d32
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2025 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-24-014279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1.Відповідно до додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації предметом закупівлі є серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (далі - ПП) - для підтримки існуючого серверного програмного забезпечення Microsoft в актуальному стані та забезпечення належного рівня інформаційної безпеки шляхом своєчасного отримання оновлень та нових версій програмних продуктів Microsoft Software Assurance. Загальний строк дії ПП 36 місяців, а саме:
I період – з 01.11.2025 по 31.10.2026
II період – з 01.11.2026 по 31.10.2027
IIІ період – з 01.11.2027 по 31.10.2028.
Учасником закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «СПАН» (далі-ТзОВ «СПАН») обраховано та подано пропозицію, всього з ПДВ за 3 періоди (роки) в сумі 59 712 572,16 грн. в тому числі за I період (з 01.11.2025 по 31.10.2026) в сумі 19 904 190,72 грн.
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТзОВ «СПАН» укладено договір постачання програмної продукції №01-225011-25 від 06.11.2025 (далі -Договір).
Відповідно до пункту 11.1. цього договору, він набуває чинності з дати його підписання обома Сторонами та діє до 30.11.2028 р., а в частині розрахунків - до повного їх виконання.
Згідно пункту 1.5. додатку 1 «Опис, основні вимоги та специфікація» до договору загальний строк дії ПП 36 місяців, а саме:
I період – з 01.11.2025 по 31.10.2026
II період – з 01.11.2026 по 31.10.2027
IIІ період – з 01.11.2027 по 31.10.2028
У розділі 3 «Цінова специфікація» додатку 1 «Опис, основні вимоги та специфікація» до договору вказано, що вартість I періоду ( з 01.11.2025 по 31.10.2026) всього з ПДВ становить 19 904 190,72 грн.
Відповідно до додаткової угоди №1 від 17.11.2025, керуючись підпунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», сторони дійшли згоди зменшити ціну договору та вказано, що ціна договору всього з ПДВ за три періоди (роки) в сумі 59 106 793,68 грн. в тому числі за I період (з 01.11.2025 по 31.10.2026) в сумі 19 702 264,56 грн.
У зв’язку із тим, що договір укладено 6.11.2025 розрахунковий період надання послуг за I період зменшився на п’ять днів, з періоду 01.11.2025 по 31.10.2026 до періоду з 06.11.2025 по 31.10.2026 однак вартість договору станом на 25.11.2025 пропорційно не зменшено.
У зв’язку із вищевикладеним прошу надати інформацію з даного питання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
948f4597dfb4427488a1e6845f09a6cb
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ від 25.11.2025
Дата опублікування:
28.11.2025 14:33
Опис:
У відповідь на ваш запит від 25.11.2025 щодо моніторингу закупівлі за предметом:
«72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (або еквівалент)», повідомляємо наступне:
Закупівля Серверного програмного забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server необхідна для підтримки існуючого серверного програмного забезпечення Microsoft в актуальному стані та забезпечення належного рівня інформаційної безпеки шляхом своєчасного отримання оновлень та нових версій програмних продуктів Microsoft Software Assurance. Ліцензування програмних продуктів Microsoft (безстрокові ліцензії з програмою підтримки Software Assurance та ліцензії на поновлення програми підтримки Software Assurance) здійснюється за наступними програмами: MPSA (Microsoft Products and Services Agreement) та SCE (Server and Cloud Enrollment) (далі – ПП).
За результатами процедури закупівлі між НЕК «Укренерго» та ТОВ «СПАН» було укладено договір № 01-225011-25 від 06.11.2025 (далі - Договір).
Відповідно до пункту 1.2. Договору ТОВ «СПАН» гарантує, що ПП містить дозвіл від виробника ПП (правовласника ПП) - Microsoft на право її використання НЕК «Укренерго» на строк, зазначений у Додатку 1 до Договору, з доступом до технічної підтримки на строк, зазначений у Додатку 1 до Договору.
Згідно з п. 1.5. Додатку 1 до Договору загальний строк дії ПП становить 36 місяців, а саме: I період – з 01.11.2025 по 31.10.2026, II період – з 01.11.2026 по 31.10.2027, IIІ період – з 01.11.2027 по 31.10.2028. Згідно з п 1.6 Додатку 1 до Договору термін поставки ПП: протягом 60 календарних днів від початкової дати дії відповідного періоду згідно з пунктом 1.5. Додатку 1 до Договору.
Підтримання безперервності дії ПП має вирішальне значення для забезпечення безперебійної роботи сервісів НЕК «Укренерго». У разі перерви дії ПП всі права на оновлення негайно призупиняються, що може вплинути на можливість використання нових функції та оновлення безпеки, та підвищити ризики ліцензійної невідповідності (лист Microsoft від 26.11.2025 додається).
Також наголошуємо на тому, що окрім умови безперервності дії ПП кількість та строки дії ПП не можуть змінюватись протягом строку дії Договору. В офіційних правилах Microsoft щодо Software Assurance при укладенні 3-х річного договору і розподілі платежів на щорічні, розрахункові періоди здійснюються на основі повних років дії ПП, тому зменшити строк дії ПП на кілька днів неможливо.
Враховуючи вищенаведене початок дії ПП з 01.11.2025 відповідає вимогам ліцензування Microsoft та не порушує умов тендерної документації та Договору.
17.11.2025 згідно з листом ТОВ СПАН від 07.11.2025 керуючись підпунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» між
НЕК «Укренерго» та ТОВ «СПАН» було укладено додаткову угоду № 1 про зміну ціни договору в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості ПП. Тобто строк дії ПП залишився в повному обсязі, а загальна вартість договору після укладення ДУ №1 була зменшена всього за три періоди (роки) на 605 778,48 грн з ПДВ,
в тому числі за I період (з 01.11.2025 по 31.10.2026) на 201 926,16 грн. з ПДВ.
Додатки:
1. Лист Microsoft від 26.11.2025.
2. Лист ТОВ «СПАН» від 07.11.2025.
Номер:
e50c7bab601b4f5ab03feeab118de8d7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2025 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-24-014279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1.Відповідно до додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації предметом закупівлі є серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (далі - ПП) - для підтримки існуючого серверного програмного забезпечення Microsoft в актуальному стані та забезпечення належного рівня інформаційної безпеки шляхом своєчасного отримання оновлень та нових версій програмних продуктів Microsoft Software Assurance. Загальний строк дії ПП 36 місяців, а саме:
I період – з 01.11.2025 по 31.10.2026
II період – з 01.11.2026 по 31.10.2027
IIІ період – з 01.11.2027 по 31.10.2028.
Учасником закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «СПАН» (далі-ТзОВ «СПАН») обраховано та подано пропозицію, всього з ПДВ за 3 періоди (роки) в сумі 59 712 572,16 грн. в тому числі за I період (з 01.11.2025 по 31.10.2026) в сумі 19 904 190,72 грн.
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТзОВ «СПАН» укладено договір постачання програмної продукції №01-225011-25 від 06.11.2025 (далі -Договір).
Відповідно до пункту 11.1. цього договору, він набуває чинності з дати його підписання обома Сторонами та діє до 30.11.2028 р., а в частині розрахунків - до повного їх виконання.
Згідно пункту 1.5. додатку 1 «Опис, основні вимоги та специфікація» до договору загальний строк дії ПП 36 місяців, а саме:
I період – з 01.11.2025 по 31.10.2026
II період – з 01.11.2026 по 31.10.2027
IIІ період – з 01.11.2027 по 31.10.2028
У розділі 3 «Цінова специфікація» додатку 1 «Опис, основні вимоги та специфікація» до договору вказано, що вартість I періоду ( з 01.11.2025 по 31.10.2026) всього з ПДВ становить 19 904 190,72 грн.
Відповідно до додаткової угоди №1 від 17.11.2025, керуючись підпунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», сторони дійшли згоди зменшити ціну договору та вказано, що ціна договору всього з ПДВ за три періоди (роки) в сумі 59 106 793,68 грн. в тому числі за I період (з 01.11.2025 по 31.10.2026) в сумі 19 702 264,56 грн.
У зв’язку із тим, що договір укладено 6.11.2025 розрахунковий період надання послуг за I період зменшився на п’ять днів, з періоду 01.11.2025 по 31.10.2026 до періоду з 06.11.2025 по 31.10.2026 однак вартість договору станом на 25.11.2025 пропорційно не зменшено.
У зв’язку із вищевикладеним прошу надати інформацію з даного питання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
08ca0f89d0a74fc1aaa7b557e3914fbf
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ від 25.11.2025
Дата опублікування:
28.11.2025 14:35
Опис:
У відповідь на ваш запит від 25.11.2025 щодо моніторингу закупівлі за предметом:
«72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Серверне програмне забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server (або еквівалент)», повідомляємо наступне:
Закупівля Серверного програмного забезпечення Microsoft Windows Server та SQL Server необхідна для підтримки існуючого серверного програмного забезпечення Microsoft в актуальному стані та забезпечення належного рівня інформаційної безпеки шляхом своєчасного отримання оновлень та нових версій програмних продуктів Microsoft Software Assurance. Ліцензування програмних продуктів Microsoft (безстрокові ліцензії з програмою підтримки Software Assurance та ліцензії на поновлення програми підтримки Software Assurance) здійснюється за наступними програмами: MPSA (Microsoft Products and Services Agreement) та SCE (Server and Cloud Enrollment) (далі – ПП).
За результатами процедури закупівлі між НЕК «Укренерго» та ТОВ «СПАН» було укладено договір № 01-225011-25 від 06.11.2025 (далі - Договір).
Відповідно до пункту 1.2. Договору ТОВ «СПАН» гарантує, що ПП містить дозвіл від виробника ПП (правовласника ПП) - Microsoft на право її використання НЕК «Укренерго» на строк, зазначений у Додатку 1 до Договору, з доступом до технічної підтримки на строк, зазначений у Додатку 1 до Договору.
Згідно з п. 1.5. Додатку 1 до Договору загальний строк дії ПП становить 36 місяців, а саме: I період – з 01.11.2025 по 31.10.2026, II період – з 01.11.2026 по 31.10.2027, IIІ період – з 01.11.2027 по 31.10.2028. Згідно з п 1.6 Додатку 1 до Договору термін поставки ПП: протягом 60 календарних днів від початкової дати дії відповідного періоду згідно з пунктом 1.5. Додатку 1 до Договору.
Підтримання безперервності дії ПП має вирішальне значення для забезпечення безперебійної роботи сервісів НЕК «Укренерго». У разі перерви дії ПП всі права на оновлення негайно призупиняються, що може вплинути на можливість використання нових функції та оновлення безпеки, та підвищити ризики ліцензійної невідповідності (лист Microsoft від 26.11.2025 додається).
Також наголошуємо на тому, що окрім умови безперервності дії ПП кількість та строки дії ПП не можуть змінюватись протягом строку дії Договору. В офіційних правилах Microsoft щодо Software Assurance при укладенні 3-х річного договору і розподілі платежів на щорічні, розрахункові періоди здійснюються на основі повних років дії ПП, тому зменшити строк дії ПП на кілька днів неможливо.
Враховуючи вищенаведене початок дії ПП з 01.11.2025 відповідає вимогам ліцензування Microsoft та не порушує умов тендерної документації та Договору.
17.11.2025 згідно з листом ТОВ СПАН від 07.11.2025 керуючись підпунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» між
НЕК «Укренерго» та ТОВ «СПАН» було укладено додаткову угоду № 1 про зміну ціни договору в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості ПП. Тобто строк дії ПП залишився в повному обсязі, а загальна вартість договору після укладення ДУ №1 була зменшена всього за три періоди (роки) на 605 778,48 грн з ПДВ,
в тому числі за I період (з 01.11.2025 по 31.10.2026) на 201 926,16 грн. з ПДВ.
Додатки:
1. Лист Microsoft від 26.11.2025.
2. Лист ТОВ «СПАН» від 07.11.2025.