-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інженерно-консультаційні послуги на об'єкті "Реконструкція медичного комплексу Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради "Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері" за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4 (Перша черга будівництва)"
Завершена
42 405 049.00
UAH з ПДВ
Номер:
257e99f8616e48a4966287d223442a1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 18:33 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2025 № 305
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 31.10.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 31.10.2025 № 305
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2025-09-24-005220-a 24.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
58e5d8f5af5c45c7a4776fb5322b9a32
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.11.2025 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Інженерно-консультаційні послуги на об'єкті "Реконструкція медичного комплексу Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради "Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері" за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4 (Перша черга будівництва)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-24-005220-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. На підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об'єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 року № 4196-IX (далі – Закон № 4196-IX), який передбачає перехід на регулювання господарських відносин за нормами Цивільного кодексу України та спеціальних законів, з 28.08.2025 року Господарський кодекс України втратив чинність.
При цьому, пункт 3.2 розділу VI тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовнка від 25.09.2025 № 251 містить посилання на Господарський кодекс України.
Надати пояснення щодо вищевикладеного.
4. Вимога підпункту 1.1.3.1 Додатку 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) передбачає, вимоги до наявності працівників відповідної кваліфікації та досвіду їх роботи, а саме: Керівник проектів – досвід роботи на керівних посадах у сфері будівництва не менше 10 років, в тому числі не менше 5 років, як керівник проектів на об'єктах медичного призначення.
У якості документального підтвердження учасник надає:
- сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій наказів про призначення на роботу/трудової книжки/довідки з місця роботи;
- довідка у довільній формі з переліком проектів із посиланням на ідентифікатор закупівлі в системі електронних закупівель, інші документи які підтверджують досвід роботи.
При цьому, учасником ПП «ДОМІНІОН ХАРКІВ» в тендерній пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «2. Довідка працівників відповід. кваліф..pdf»), згідно якої Жуков Сергій Євгенійович залучений на підставі договору на підставі цивільно-правових угод як Інженер-будівельник/експерт з інженерних вишукувань та має досвід роботи 14 років/6 місяців відповідно.
Поряд з цим, надано Довідку щодо досвіду роботи на керівних посадах у сфері будівництва на об’єктах медичного призначення керівника проєкту Жукова Сергія Євгенійовича (файл «3. Досвід роботи на керівних пос. мед..pdf»).
Тобто, за даними тендерної пропозиції ПП «ДОМІНІОН ХАРКІВ» Жуков Сергій Євгенійович – керівник проектів з досвідом роботи на керівних посадах у сфері будівництва не менше 10 років, в тому числі не менше 5 років, як керівник проектів на об'єктах медичного призначення.
Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «ДОМІНІОН ХАРКІВ» надано витяг з трудової книжки Жукова С.Є. (файл «4.1 Досвід роботи керівник..pdf»), що містить останній запис 04.03.2021 про призначення тимчасово на посаду директора Департаменту (стор. 6 та стор. 11 файлу «4.1 Досвід роботи керівник..pdf»).
В той же час, за даними ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ДЕКЛАРАЦІЙ осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, Жуков С.Є. 28.01.2024 подав декларацію при звільнені за період 01.01.2023 - 01.02.2023. Вищезазначене свідчить про подання витягу з трудової книжки не в повному обсязі.
Крім того, враховуючи факт звільнення Жуков С.Є. 01.02.2023, надані в Довідці щодо досвіду (файл «3. Досвід роботи на керівнпих пос. мед..pdf») закупівлі, оголошені в 2023 року не можуть свідчити про досвід роботи на керівних посадах у сфері будівництва на об’єктах медичного призначення керівника проєкту Жукова Сергія Євгенійовича, оскільки фактичне виконання робіт по закупівлям, оголошеним в 2023 році було здійснено після звільнення Жукова Сергія Євгенійовича.
Поряд з цим, в Довідці щодо досвіду (файл «3. Досвід роботи на керівнпих пос. мед..pdf») надано інформацію про закупівлю UA-2017-04-07-000422-b, договір по якій відповідно до даних електронної системи закупівель розірвано без проведення оплати, про що свідчить Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf, оприлюднений 28 липня 2017 року.
Інші закупівлі, зазначені в Довідці щодо досвіду (файл «3. Досвід роботи на керівнпих пос. мед..pdf») оголошені в 2017 році, фактично виконані за графіком з 2018 року, що не може бути підтвердженням досвіду 2017 року.
Надати пояснення щодо причин не виявлення вищезазначених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ДОМІНІОН ХАРКІВ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a6f54d7d6f14ba6a3071573a785089a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.11.2025 15:58
Опис:
Пояснення