-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
направляюче пішохідне огородження, антипаркувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі
Завершена
2 906 924.00
UAH з ПДВ
Номер:
99c79e403ce2442cafb571002504b622
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000149
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 18:05 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2025 № 336
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19. UA-2025-09-24-001026-a 24.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2025 № 26/09, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі від 02.10.2025 № 02/10/1 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.10.2025, договір про закупівлю від 09.10.2025 № 235, пояснення надані Замовником від 08.10.2025 та від 22.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника – ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» з остаточною ціною пропозиції 2 842 200,00 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю від 09.10.2025 № 235.
Період усунення порушень:
23.10.2025 15:12 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2025 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
55676c001c8a4f1c92fd726845c733d6
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.10.2025 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є направляюче пішохідне огородження, антипаркувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, за кодом ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-24-001026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
17f6c91cb2744bac80aaefe72f38a909
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.10.2025 08:43
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва, розглянувши Ваш запит від 07.10.2025 року направлений через електронну систему закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-24-001026-a оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо надання інформації:
1. «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість..»
Повідомляємо наступне: технічні та якісні характеристики закупівлі обумовлені службовою запискою відповідальної особи за контроль по закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій потенційних учасників процедури закупівлі, запит яких Замовник здійснив керуючись примірною методикою, яка затверджена наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 року. (комерційні пропозиції та службова записка додаються).
Службова записка та комерційні пропозиції додаються.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, Шеу Солом'янського району - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
3. «Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК».
Надається Кошторис та План використання бюджетних коштів.
4. «Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено)».
Таке фінансування не передбачено.
Номер:
ad09c7bcac6641cab9e757f65d6594f2
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
21.10.2025 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» (надалі – Учасник) вимогам пункту 2.1. розділу 2 «Технічні положення» Додатку 3 до тендерної документації, зокрема, щодо встановлених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: «гарячекатна сталь завтовшки 6 мм», враховуючи, що в складі тендерної пропозиції Учасник надав технічний паспорт (паспорт якості, файл: «20 РЛ ПАСПОРТ ОГР-01-1-2.pdf»), в якому зазначено: «гарячекатана сталь завтовшки 4 мм».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
312f4dff4e164892b43a96ee6d2f6bf4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.10.2025 09:27
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва, розглянувши Ваш запит від 21.10.2025 року направлений через електронну систему закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-24-001026-a оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо надання інформації:
1. « Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» (надалі – Учасник) вимогам пункту 2.1. розділу 2 «Технічні положення» Додатку 3 до тендерної документації, зокрема, щодо встановлених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: «гарячекатна сталь завтовшки 6 мм», враховуючи, що в складі тендерної пропозиції Учасник надав технічний паспорт (паспорт якості, файл: «20 РЛ ПАСПОРТ ОГР-01-1-2.pdf»), в якому зазначено: «гарячекатана сталь завтовшки 4 мм».
Тендерною документацією замовника визначено предмет закупівлі - направляюче пішохідне огородження, антипаркувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі. Додатком 3 до ТД Замовника визначено, перелік товарів, що закуповується, а саме: Антипаркувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі розміром: L= 750 мм., Секції направляючого пішохідного огородження (з кріпленням до секцій (болти, гайки) та декоративним елементом – герб міста Києва, Стійки направляючого пішохідного огородження.
Вимогам пункту 2.1. розділу 2 «Технічні положення» Додатку 3 до тендерної документації, зокрема, щодо встановлених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: «гарячекатна сталь завтовшки 6 мм до Антипаркувальних стаціонарних стовпчиків з нержавіючої сталі.
На підтвердження даної вимоги Учасником було надано технічний паспорт (паспорт якості ) на антипаркувальні стовпчики (назва файлу: «19 РЛ ПАСПОРТ Стовпчики SSS-1050.pdf»), в якому Учасник підтверджує технічні характеристики антипаркувальних стовпчиків, а саме «гарячекатна сталь завтовшки 6 мм».
Отже, Замовником було встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» вимогам пункту 2.1. розділу 2 «Технічні положення» Додатку 3 до тендерної документації, зокрема, щодо встановлених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: «гарячекатна сталь завтовшки 6 мм. на основі технічного паспорту (паспорт якості ) на антипаркувальні стовпчики (назва файлу: «19 РЛ ПАСПОРТ Стовпчики SSS-1050.pdf»).
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що файл паспорт якості, файл: «20 РЛ ПАСПОРТ ОГР-01-1-2.pdf») підтверджує технічні характеристики направляючою пішохідної огорожі.
До технічних характеристик направляючого пішохідного огородження Замовником не встановлювалася вимога щодо гарячекатної сталі завтовшки 6 мм.