-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області».
Завершена
5 341 065.80
UAH з ПДВ
Номер:
512d50152d1e49209d5b53da2cd95d43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 16:39 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.10.2025 № 96-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-23-015464-a, 23.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бутило В.І. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Уманська центральна районна лікарня» Паланської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.09.2025 №108 (зі змінами); зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бутила Василя Івановича (далі – ФОП Бутило В.І.); протокольне рішення уповноваженої особи від 09.10.2025 про визначення переможцем відкритих торгів тендерної пропозиції ФОП Бутило В.І.; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримані 30.10.2025 та 06.11.2025 в електронній системі закупівель; договір від 21.10.2025 № 194 (далі – Договір) на суму 4 808 650,98 грн; додаткову угоду від 21.10.2025 № 1 до договору, додаткову угоду від 29.10.2025 № 2 до договору, додаткову угоду від 30.10.2025 № 3 до договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника» (далі – Додаток 3) до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахунок договірної ціни, розроблений за допомогою програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для створення кошторисної (проектно-кошторисної) документації, рекомендованого для розрахунку вартості будівельно-монтажних робіт, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України, у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML). Кошторисний розрахунок договірної ціни, розроблений відповідно до технічної специфікації, а саме: договірну ціну; пояснювальну записку до договірної ціни; локальні кошторисні розрахунки та розрахунок загальновиробничих витрат до них; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат на будову.
Розрахунок договірної ціни повинен бути виконаний згідно вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» зі змінами (далі – Настанова).
Проведеним в ході моніторингу розрахунком встановлено, що в наданій договірній ціні (файл тендерної пропозиції «Кошторис») ФОП Бутило В.І. включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у розмірі 2,5 %, що перевищує визначений пунктом 5.31 розділу V Настанови розмір (за твердої договірної ціни – у розмірі до 1,5 %).
На запит щодо надання пояснень від 03.11.2025 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: «…Так, була виявлена механічна похибка в проектній документації, яку було виправлено Додатковою угодою та внесені відповідні зміни у проектну документацію та виключені кошти на покриття ризиків, зменшено договірну ціну…».
Додатковою угодою № 2 від 29.10.2025 до Договору Замовником відкориговано договірну ціну відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови, та відповідна інформація і документи оприлюднені в електронній системі закупівель 30.10.2025.
Проте, зменшення коштів на покриття ризиків після укладення договору не спростовує факту невідповідності тендерної пропозиції ФОП Бутило В.І. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Бутило В.І. на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не була відхилена.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено неоприлюднення інформації про закупівлі.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Обов’язок оприлюднення інформації про закупівлю, а саме договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, передбачено пунктом 2 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» від 19.09.2024 № 3988-IX, який набрав чинності з 23.10.2024.
Крім того, відповідно до абзацу першого пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 із змінами (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Абзацом другим пункту 15 Порядку № 1082 визначено, що замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 22.10.2025 оприлюднено Договір з додатками лише у форматі PDF.
На запит щодо надання пояснень від 03.11.2025 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: «…На виконання вимог пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону, договір про закупівлю від 21.10.2025 № 194 та всі додатки до нього, які згідно з пунктом 16.1. Додатками до Договору, що є невід’ємною його частиною, 30 жовтня 2025 року оприлюднені в електронній системі закупівель у форматі PDF одним файлом та у машинозчитувальному форматі, кожен додаток та договір окремими файлами, відповідно до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” . Відповідно листа Мінекономіки «Щодо внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"» № 3323-04_76642-07 від 28.10.2024 р. до машиносчитного формату відноситься pdf, що був перетворений з word.…».
Крім того, в електронній системі закупівель оприлюднено Додаткову угоду № 2 та Додаткову угоду № 3 до Договору лише у форматі PDF.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону); складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додається уточнена договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Таким чином, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель в машинозчитувальному форматі Договір разом з додатками та на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель в машинозчитувальному форматі додаткові угоди № 2 та № 3 до Договору.
Період усунення порушень:
19.11.2025 17:17 - 04.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2025 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимоги Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області вжити заходи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у встановленому законом порядку (ID моніторингу: UA-M-2025-10-27-000042), зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором - договір підряду від 21.10.2025 р. № 194 р. розірвано.
Дата публікації звіту:
21.11.2025 13:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
26.11.2025 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
b3fa44370de547908af440185221cf80
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2025 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-23-015464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
31cf1b670ebe41b1a6c704ee1c27abe4
Назва:
Виконання Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ під час проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-10-27-000042)
Дата опублікування:
30.10.2025 18:25
Опис:
На виконання «Запиту замовнику на пояснення», що надійшов 29 жовтня 2025 року від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ під час проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-10-27-000042) закупівлі UA-2025-09-23-015464-a «Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області», а саме:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі ?
Замовник надає наступні пояснення:
Розмір витрат та очікувану вартість робіт по закупівлі UA-2025-09-23-015464-а визначено у відповідності до пункту 4 розділу III. Методи визначення очікуваної вартості «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Вартість робіт визначено відповідно розробленої проектної документації (Договір № 17-25 на виконання проектних робіт від 30.06.2025 р. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-000433-a), та проведено експертизу цієї проектної документації (Договір № 250627-06 на виконання експертизи проектної документації від 23.07.2025р., Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-23-006545-a) та затверджено її наказом КНП «Уманськ ЦРЛ» Паланської сільської ради «Про затвердження проектно - кошторисної документації» від 26 серпня 2025 року № 157.
Номер:
337b4be4c5264a49aab96de02164a6e0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.11.2025 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-23-015464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Бутило Василя Івановича (далі – ФОП Бутило В.І.) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника» до тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахунок договірної ціни, розроблений за допомогою програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для створення кошторисної (проектно-кошторисної) документації, рекомендованого для розрахунку вартості будівельно-монтажних робіт, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України, у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML). Кошторисний розрахунок договірної ціни, розроблений відповідно до технічної специфікації, а саме: договірну ціну; пояснювальну записку до договірної ціни; локальні кошторисні розрахунки та розрахунок загальновиробничих витрат до них; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат на будову.
Розрахунок договірної ціни повинен бути виконаний згідно вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.1 1.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» зі змінами (далі - Настанова).
В складі тендерної пропозиції ФОП Бутило В.І. надано договірну ціну, яка включає кошти на покриття ризиків за твердої договірної ціни в розмірі 2,5%, тоді як пунктом 5.31 розділу V Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків повинні становити до 1,5%.
- Чому на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю від 21.10.2025 № 194 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які згідно з пунктом 16.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі?
- Чому Замовником не оприлюднено Додаток 1 «Технічна специфікація» до договору про закупівлю від 21.10.2025 № 194?
- Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі Додаткову угоду від 29.10.2025 №2 до договору про закупівлю від 21.10.2025 № 194?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
47a2529544fb4419b28beb361f4976f7
Назва:
Виконання «Запиту замовнику на пояснення», що надійшов 03 листопада 2025 року
Дата опублікування:
06.11.2025 15:33
Опис:
На виконання «Запиту замовнику на пояснення», що надійшов 03 листопада 2025 року від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ під час проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-10-27-000042) закупівлі UA-2025-09-23-015464-a «Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області»,
Замовник надає наступні пояснення:
Так, була виявлена механічна похибка в проектній документації, яку було виправлено Додатковою угодою та внесені відповідні зміни у проектну документацію та виключені кошти на покриття ризиків, зменшено договірну ціну.
На виконання вимог пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону, договір про закупівлю від 21.10.2025 № 194 та всі додатки до нього, які згідно з пунктом 16.1. Додатками до Договору, що є невід’ємною його частиною, 30 жовтня 2025 року оприлюднені в електронній системі закупівель у форматі PDF одним файлом та у машинозчитувальному форматі, кожен додаток та договір окремими файлами, відповідно до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних”.
Також 30 жовтня 2025 року оприлюднено Додаткову угоду від 29.10.2025 №2 до договору про закупівлю від 21.10.2025 № 194, у форматі PDF одним файлом та кожен додаток та договір окремими файлами.
Відповідно листа Мінекономіки «Щодо внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"» № 3323-04_76642-07 від 28.10.2024 р. до машиносчитного формату відноситься pdf, що був перетворений з word.