• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Садгора» будівлі літ.А та літ.Б на вул. Ярослава Мудрого,2 в м. Чернівці

Завершена

2 038 939.80 UAH з ПДВ
Номер: 43ca064c1faa477fa73ae3be79cc7fe2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-31-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 31.10.2025 12:54 - 22.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.10.2025 № 92 Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.10.2025 № 92. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-09-23-014590-a 23.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 700-98-85, o.v.tsiutsiura@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує надати підтверджуючі документи на виконання робіт з вогнезахисту з відповідною ліцензією, а у разі неможливості, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 03.11.2025 № 492 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП «Ончуленко Михайло Іванович», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 03.11.2025 № 492, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.11.2025 та 06.11.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Додатком 1 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горища, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852. Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлені державними стандартами, будівельними нормами, іншими нормативними документами, проєктною документацією та умовами Договору. Крім того, відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації все, що не передбачено в даній документації, регулюється нормами чинного законодавства. Вимогами пункту 3 розділу 6 тендерної документації передбачено, що проєкт договору про закупівлю зазначено в Додатку 5. Договір про закупівлю укладається у письмовій формі відповідно до умов цієї тендерної документації і тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Підпунктом 1.3 проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації) та Договору підряду від 03.11.2025 № 492 (далі – Договір) передбачено, що Підрядник гарантує, що має досвід, технічні можливості для виконання всього обсягу робіт, вказаних у цьому Договорі, і має всі необхідні та чинні (на момент укладання цього Договору) документи (ліцензії, дозволи тощо), які підтверджують право та надають можливість Підряднику згідно з вимогами чинного законодавства України виконувати роботи, вказані у цьому Договорі. Підрядник також гарантує чинність та продовження чинності таких дозвільних документів впродовж дії цього Договору, а також отримання таких дозвільних документів. Ризики, пов’язані із відсутністю у Підрядника будь-яких дозвільних документів на виконання робіт по Договору, несе Підрядник. Згідно вимог підпункту 2.9 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надається лист в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з проєктом договору Учасником ФОП «Ончуленко Михайло Іванович» на вимогу підпункту 2.9 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації завантажено лист від 06.10.2025 № 25/10 про згоду з проєктом договору. Будь-яких документів, які б підтверджували право учасника на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій, учасником ФОП «Ончуленко Михайло Іванович» в складі тендерної пропозиції не завантажено. Крім того, на запити Управління Держаудитслужби в Рівненській області від 03.11.2025 та 06.11.2025 про надання копії ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту учасником надана відповідь, що відповідно до листа ФОП Ончуленка Михайла Івановича, до виконання робіт з вогнезахисту останній планує залучити ліцензованого субпідрядника, проте наразі такий субпідрядник ще не визначений. Таким чином, надавши згоду з проєктом договору та уклавши Договір, учасник підтвердив зобов’язання виконувати його умови. Враховуючи підпункт 1.3 Договору на момент його укладення в учасника мають бути необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), які надають можливість йому виконувати всі роботи вказані у цьому Договорі. У зв’язку з відсутністю в учасника ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту на момент укладення Договору, ФОП «Ончуленко Михайло Іванович» не дотримано вимоги тендерної документації та умови Договору щодо можливості провадження на момент укладання цього Договору діяльності з виконання робіт протипожежного призначення, передбачених технічним завданням, та забезпечення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, в результаті чого його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (додатку 5 до тендерної документації - проєкту договору), пункту 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Ончуленко Михайло Іванович». Пояснення, надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовують прийняте ним рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції даного учасника.
Період усунення порушень: 21.11.2025 14:21 - 06.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2025 14:21

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оскаржено висновок органу державного фінансового контролю у судовому порядку. Про факт відкриття провадження у справі, а також номер такого провадження Замовником буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження.
Дата публікації: 05.12.2025 15:24

Запити/Пояснення