-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Садгора» будівлі літ.А та літ.Б на вул. Ярослава Мудрого,2 в м. Чернівці
Завершена
2 038 939.80
UAH з ПДВ
Номер:
43ca064c1faa477fa73ae3be79cc7fe2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 12:54 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2025 № 92
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.10.2025 № 92.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-09-23-014590-a 23.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує надати підтверджуючі документи на виконання робіт з вогнезахисту з відповідною ліцензією, а у разі неможливості, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 03.11.2025 № 492 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП «Ончуленко Михайло Іванович», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 03.11.2025 № 492, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.11.2025 та 06.11.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Додатком 1 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горища, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852.
Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлені державними стандартами, будівельними нормами, іншими нормативними документами, проєктною документацією та умовами Договору. Крім того, відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації все, що не передбачено в даній документації, регулюється нормами чинного законодавства.
Вимогами пункту 3 розділу 6 тендерної документації передбачено, що проєкт договору про закупівлю зазначено в Додатку 5. Договір про закупівлю укладається у письмовій формі відповідно до умов цієї тендерної документації і тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Підпунктом 1.3 проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації) та Договору підряду від 03.11.2025 № 492 (далі – Договір) передбачено, що Підрядник гарантує, що має досвід, технічні можливості для виконання всього обсягу робіт, вказаних у цьому Договорі, і має всі необхідні та чинні (на момент укладання цього Договору) документи (ліцензії, дозволи тощо), які підтверджують право та надають можливість Підряднику згідно з вимогами чинного законодавства України виконувати роботи, вказані у цьому Договорі. Підрядник також гарантує чинність та продовження чинності таких дозвільних документів впродовж дії цього Договору, а також отримання таких дозвільних документів. Ризики, пов’язані із відсутністю у Підрядника будь-яких дозвільних документів на виконання робіт по Договору, несе Підрядник.
Згідно вимог підпункту 2.9 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надається лист в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з проєктом договору
Учасником ФОП «Ончуленко Михайло Іванович» на вимогу підпункту 2.9 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації завантажено лист від 06.10.2025 № 25/10 про згоду з проєктом договору.
Будь-яких документів, які б підтверджували право учасника на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій, учасником ФОП «Ончуленко Михайло Іванович» в складі тендерної пропозиції не завантажено.
Крім того, на запити Управління Держаудитслужби в Рівненській області від 03.11.2025 та 06.11.2025 про надання копії ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту учасником надана відповідь, що відповідно до листа ФОП Ончуленка Михайла Івановича, до виконання робіт з вогнезахисту останній планує залучити ліцензованого субпідрядника, проте наразі такий субпідрядник ще не визначений.
Таким чином, надавши згоду з проєктом договору та уклавши Договір, учасник підтвердив зобов’язання виконувати його умови. Враховуючи підпункт 1.3 Договору на момент його укладення в учасника мають бути необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), які надають можливість йому виконувати всі роботи вказані у цьому Договорі.
У зв’язку з відсутністю в учасника ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту на момент укладення Договору, ФОП «Ончуленко Михайло Іванович» не дотримано вимоги тендерної документації та умови Договору щодо можливості провадження на момент укладання цього Договору діяльності з виконання робіт протипожежного призначення, передбачених технічним завданням, та забезпечення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, в результаті чого його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (додатку 5 до тендерної документації - проєкту договору), пункту 2 розділу 5 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Ончуленко Михайло Іванович».
Пояснення, надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовують прийняте ним рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції даного учасника.
Період усунення порушень:
21.11.2025 14:21 - 06.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2025 14:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оскаржено висновок органу державного фінансового контролю у судовому порядку.
Про факт відкриття провадження у справі, а також номер такого провадження Замовником буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження.
Дата публікації:
05.12.2025 15:24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
5cd731ba401747258a3fff8ed8025e07
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.11.2025 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Садгора» будівлі літ.А та літ.Б на вул. Ярослава Мудрого,2 в м. Чернівці (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-23-014590-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Додатком 1 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горища, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852. Згідно з п.6 розділу 3 тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлені державними стандартами, будівельними нормами, іншими нормативними документами, проєктною документацією та умовами Договору. Крім того, відповідно до п.2 розділу 5 тендерної документації все, що не передбачено в даній документації, регулюється нормами чинного законодавства. Будь-які документи, які б підтверджували право учасника на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій, відсутні в складі пропозиції учасника - переможця торгів ФОП «ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ».
Обгрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ» вимогам тендерної документації в частині підтвердження права учасника на здійснення робіт з вогнезахисту
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
09b6340d28094eff9a2bf13fa8feb860
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.11.2025 08:43
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Садгора» будівлі літ.А та літ.Б на вул. Ярослава Мудрого,2 в м. Чернівці» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2025-09-23-014590-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно обґрунтування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проєктної документації (скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, розрахунку очікуваної вартості та позитивного експертного звіту додаються).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2025-09-23-014590-a).
Стосовно ліцензії на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином Закон не зобов’язує, а надає право замовникам встановлювати в тендерній документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції різного роду ліцензій або документів дозвільного характеру, в тому числі ліцензії на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій.
Згідно норм абзацу десятого пункту 28 Особливостей у тендерній документації, серед іншого, зазначається перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 1 розділу 7 тендерної документації за предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Садгора» будівлі літ.А та літ.Б на вул. Ярослава Мудрого,2 в м. Чернівці» встановлено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відображено в додатку 3.
В додатку 3 до тендерної документації відсутня вимога стосовно надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції будь-яких документів, які б підтверджували право на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій.
Враховуючи вказане вище, замовником не перевірялись документи тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Ончуленка Михайла Івановича на предмет наявності ліцензії на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій, оскільки її надання не передбачено вимогами додатку 3 до тендерної документації.
Згідно норм пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Додатково повідомляємо, що згідно умов пункту 1.3. проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації) Підрядник гарантує, що має досвід, технічні можливості для виконання всього обсягу робіт, вказаних у цьому Договорі, і має всі необхідні та чинні (на момент укладання цього Договору) документи (ліцензії, дозволи тощо), які підтверджують право та надають можливість Підряднику згідно з вимогами чинного законодавства України виконувати роботи, вказані у цьому Договорі. Підрядник також гарантує чинність та продовження чинності таких дозвільних документів впродовж дії цього Договору, а також отримання таких дозвільних документів. Ризики, пов’язані із відсутністю у Підрядника будь-яких дозвільних документів на виконання робіт по Договору, несе Підрядник.
Фізичною особою-підприємцем Ончуленком Михайлом Івановичем у складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 2.9. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації надано лист про згоду з Проєктом договору (файл під назвою «Лист згода з проектом договору.PDF»), тим самим підтвердивши розуміння його умов.
Також розділом 7 проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації) передбачено право Підрядника залучати до виконання робіт Субпідрядників.
В пункті 7.6. проєкту договору встановлено умову, згідно якої Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, передбаченим у Договорі підряду (мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, визначених Договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання тощо).
Отже, переможець процедури закупівлі фізична особа-підприємець Ончуленко Михайло Іванович, підписавши договір підряду № 492 від 03.11.2025р., зобов’язався виконувати його умови, в тому числі в тій частині, що передбачає необхідність наявності у нього (чи Субпідрядника) ліцензії на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій.
Додаток: на 7 арк.
Номер:
a2919a9d089b45568b3ddefab30987ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.11.2025 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Садгора» будівлі літ.А та літ.Б на вул. Ярослава Мудрого,2 в м. Чернівці (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-23-014590-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Оскільки, технічним завданням тендерної документації Замовника передбачено виконання робіт з вогнезахисту, керуючись підпунктом 1.3 договору підряду від 03.11.2025 № 492, яким передбачено, що Підрядник гарантує, що має досвід, технічні можливості для виконання всього обсягу робіт, вказаних у цьому Договорі, і має всі необхідні та чинні (на момент укладання цього Договору) документи (ліцензії, дозволи тощо), які підтверджують право та надають можливість Підряднику згідно з вимогами чинного законодавства України виконувати роботи, вказані у цьому Договорі та пунктом 2 частини другої статті 41 Закону, яким передбачено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі, просимо надати копію ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту виданої учаснику ФОП «ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
0fc577dbbb1242ca96786901bc2afaa7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.11.2025 10:03
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Садгора» будівлі літ.А та літ.Б на вул. Ярослава Мудрого,2 в м. Чернівці» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2025-09-23-014590-a) повідомляємо про наступне.
Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10, 13, 80, 86, 88, 89, 91 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Отже, положення частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не діють під час застосування норм Особливостей.
Від переможця процедури закупівлі № UA-2025-09-23-014590-a – фізичної особи-підприємця Ончуленка Михайла Івановича під час укладення договору підряду № 492 від 03.11.2025р. замовником не вимагалось надання копії ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту.
Відповідно до листа фізичної особи-підприємця Ончуленка Михайла Івановича, до виконання робіт з вогнезахисту останній планує залучити ліцензованого субпідрядника, проте наразі такий субпідрядник ще не визначений (копія листа додається).
Додаток: на 1 арк.