-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з можливістю використання їх як найпростішого укриття Староостропільського ліцею Староостропільської сільської ради по вул. Центральна, 2/12, с. Старий Остропіль Хмельницького району Хмельницької області
Торги не відбулися
13 503 786.00
UAH з ПДВ
Номер:
bd56407bb99242959acc2fc08504392d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 12:59 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2025 № 92
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.10.2025 № 92.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-09-23-006620-a 23.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Староостропільської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками, відхилені тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «ТЕХНО БУД КОНСАЛТ» та ТОВ «АртБудДекор» на предмет правомірності їх відхилення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.10.2025 №59 та від 31.10.2025 №61, протокол/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 21.10.2025, вимогу від 17.10.2025 на рішення замовника та відповідь замовника, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 13.11.2025 та 14.11.2025.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації, правомірності відхилення тендерних пропозицій встановлено наступне.
Рішенням Замовника від 14.10.2025 №59 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО БУД КОНСАЛТ» як таку що не відповідає умовам технічної специфікації. А саме, учасником застосовано показник для визначення розміру кошторисного прибутку в розмірі 7,64 грн/люд.год, тоді як відповідно до вимог Додатку № 25 до Настанови вказаний показник застосовується в розмірі 8.33 грн/люд.год, що не відповідає вимогам пункту 4.38 Настанови. Також, Учасником застосовано показник для визначення розміру адміністративних витрат 3,89 грн/люд.год, тоді як відповідно до вимог Додатку № 27 до Настанови вказаний показник повинен застосовуватись в розмірі 4,37 грн/люд.год, що не відповідає вимогам пункту 4.39 Настанови.
Відповідно до пункту 3.6 розділу ІІІ тендерної документації технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, наведені в додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до цієї тендерної документації.
Пунктом 3.8 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією. Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови. У договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта замовлення відповідно до додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до цієї тендерної документації, у тому числі робіт, виконання яких передбачається субпідрядниками / співвиконавцями. Надання розрахунку договірної ціни з підтверджувальними розрахунками вимагається відповідно до додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі».
Згідно з вимогами пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахунки договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, до складу якого входять: - договірна ціна з пояснювальною запискою до неї (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника); - локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному-завданню; - підсумкова відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника).
Відповідно до норм п. 4.38 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 №281, розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт об'єкту соціальної сфери (підвальні приміщення Староостропільського ліцею) прибуток визначається на підставі відповідного показника для визначення розміру кошторисного прибутку зазначеного у пункті 4 додатку 25 Настанови, а саме – 7,65.
Одночасно, вимогами п. 5.30 Настанови встановлено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
Відповідно до п. 4.39 Настанови кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників). Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт об'єкту соціальної сфери (підвальні приміщення Староостропільського ліцею) адміністративні витрати визначаються на підставі відповідного показника зазначеного у пункті 4 додатку 27 до Настанови, а саме – 3,89.
Пунктом 5.17 Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови.
При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.
Учасником ТОВ «ТЕХНО БУД КОНСАЛТ», пропозиція якого відхилена, застосовано показник для визначення розміру кошторисного прибутку в розмірі 7,64 грн/люд.год, тобто в межах визначених Додатком № 25 до Настанови та згідно вимог пункту 4.38 та пункту 5.30 Настанови. Показник для визначення розміру адміністративних витрат застосовано 3,89 грн/люд.год, що відповідає Додатку №27 до Настанови та вимогам пункту 4.39, пункту 5.17 Настанови.
Таким чином, учасником ТОВ «ТЕХНО БУД КОНСАЛТ» дотримано Кошторисні норми України, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, та відповідно вимог пунктів 3.6 та 3.8 розділу ІІІ тендерної документації, додатку №1 до тендерної документації в частині визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат.
У зв’язку з чим Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО БУД КОНСАЛТ» (яка була найбільш економічно вигідною) з підстав, викладених в протоколі №59 від 14.10.2025, чим порушено вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Рішенням від 31.10.2025 (протокол №61) Замовником відхилено пропозицію ТОВ «АртБудДекор», як таку що не відповідає в частині кошторисної документації вимогам тендерної документації та нормативним документам у сфері ціноутворення у будівництві. А саме, в складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну разом з пояснювальною запискою. Учасником застосовано показник для визначення розміру кошторисного прибутку в розмірі 8,32 грн/ люд.год, тоді як відповідно до вимог Додатку № 25 до Настанови вказаний показник застосовується в розмірі 8,33 грн/люд.год, що не відповідає вимогам пункту 4.38 Настанови.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «АртБудДекор» надано Договірну ціну разом з пояснювальною запискою. Учасником застосовано показник для визначення розміру кошторисного прибутку в розмірі 8,32 грн/ люд.год.
Учасником ТОВ «АртБудДекор» в договірній ціни враховано кошторисний прибуток в розмірі 158242,44 грн., що не перевищує контрольного максимально допустимого значення прибутку (15% від вартості прямих і загальновиробничих витрат будівництва).
Таким чином застосування Учасником ТОВ «АртБудДекор» при розрахунку договірної ціни показника для визначення розміру кошторисного прибутку – 8,32 не суперечить нормам пункту 5.30 Настанови та відповідно додатку №1 до тендерної документації.
Водночас для визначення розміру адміністративних витрат застосовано показник 4,37 грн/люд.год, що не відповідає Додатку №27 до Настанови та вимогам пунктів 4.39 та 5.17 Настанови.
Слід зауважити, що у складі ціни пропозиції учасника ТОВ «АртБудДекор» розрахунок адміністративних витрат обрахований за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом, не подавався.
Таким чином, учасником ТОВ «АртБудДекор», не дотримано Кошторисні норми України, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, та відповідно вимоги додатку №1 до тендерної документації в частині визначення розміру адміністративних витрат.
Згідно пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно пропозиція вказаного учасника підлягала відхиленню згідно вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку з її невідповідністю умовам технічної специфікації тендерної документації в частині визначення розміру адміністративних витрат.
Під час проведення моніторингу (6 листопада 2025 року) у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій торги відмінені.
За результатами аналізу повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено наступне.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 03.11.2025 та 04.11.2025 оприлюднено запити до Замовника про надання пояснень (інформації, документів).
Проте, Замовником надані пояснення на дані запити 13.11.2025 та 14.11.2025, тобто з недотриманням термінів визначених частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
20.11.2025 12:30 - 05.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2025 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
6b309314a251418f8d8cb1e576ff4e01
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.11.2025 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з можливістю використання їх як найпростішого укриття Староостропільського ліцею Староостропільської сільської ради по вул. Центральна, 2/12, с. Старий Остропіль Хмельницького району Хмельницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-006620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (експертний звіт, дефектні акти, кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат), комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно з вимогами п.2 додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахунки договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281.
Відповідно до норм п. 4.38 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 №281, розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт об'єкту соціальної сфери (підвальні приміщення Староостропільського ліцею) прибуток визначається на підставі відповідного показника для визначення розміру кошторисного прибутку зазначеного у пункті 4 додатку 25 Настанови, а саме - 7.65.
Одночасно, вимогами п. 5.30. Настанови встановлено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
Відповідно до п.4.39 Настанови кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників). Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт об'єкту соціальної сфери (підвальні приміщення Староостропільського ліцею) адміністративні витрати визначаються на підставі відповідного показника зазначеного у пункті 4 додатку 27 до Настанови, а саме - 3.89.
Учасником ТОВ "ТЕХНО БУД КОНСАЛТ", пропозиція якого відхилена, застосовано показник для визначення розміру кошторисного прибутку в розмірі 7,64 грн./люд.год., тобто в межах визначених Додатком № 25 до Настанови та згідно вимог пункту 4.38 та пункту 5.30 Настанови. Показник для визначення розміру адміністративних витрат застосовано 3,89 грн./люд.год, що відповідає Додатку №27 до Настанови та вимогам пункту 4.39 Настанови.
Таким чином, учасником ТОВ "ТЕХНО БУД КОНСАЛТ" дотримано Кошторисні норми України, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, та відповідно вимоги додатку №1 до тендерної документації в частині визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат.
У зв’язку з чим надайте пояснення щодо дотримання Замовником вимог Особливостей при розгляді та відхиленні пропозиції учасника ТОВ "ТЕХНО БУД КОНСАЛТ".
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
d251cb0cc0824c24a2024fb3dcaadaca
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.11.2025 15:47
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до розпорядження голови сільської ради №371 від 03.11.2025 року призначено нову відповідальну особу за ведення публічних закупівель Марисюка С.Д.
Попередня уповноважена особа по закупівлі UA-2025-09-23-006620-a Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з можливістю використання їх як найпростішого укриття Староостропільського ліцею Староостропільської сільської ради по вул. Центральна, 2/12, с. Старий Остропіль Хмельницького району Хмельницької області Реп'юк Микола Миколайович на даний час мобілізований та контакту з ним не маємо.
Номер:
9824f50219ba4d0fbaa78285a29950e2
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.11.2025 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з можливістю використання їх як найпростішого укриття Староостропільського ліцею Староостропільської сільської ради по вул. Центральна, 2/12, с. Старий Остропіль Хмельницького району Хмельницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-006620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Рішенням від 31.10.2025 (протокол №61) Замовником відхилено пропозицію ТОВ "АртБудДекор", як таку що не відповідає в частині кошторисної документації вимогам тендерної документації та нормативним документам у сфері ціноутворення у будівництві. А саме, в складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну разом з пояснювальною запискою. Учасником застосовано показник для визначення розміру кошторисного прибутку в розмірі 8,32 грн./ люд.год., тоді як відповідно до вимог Додатку № 25 до Настанови вказаний показник застосовується в розмірі 8,33 грн./люд.год., що не відповідає вимогам пункту 4.38 Настанови.
Згідно з вимогами п.2 додатку №1 до тендерної документації “Учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахунки договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, до складу якого входять; - договірна ціна з пояснювальною запискою до неї (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника); - локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному-завданню; - підсумкова відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника.)”
В складі тендерної пропозиції ТОВ "АртБудДекор" надано Договірну ціну разом з пояснювальною запискою. Учасником застосовано показник для визначення розміру кошторисного прибутку в розмірі 8,32 грн./ люд.год.
Відповідно до норм п. 4.38 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 №281, визначення прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації проводиться на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт об'єкту соціальної сфери (підвальні приміщення Староостропільського ліцею) прибуток визначається на підставі відповідного показника для визначення розміру кошторисного прибутку зазначеного у пункті 4 додатку 25 Настанови, а саме - 7.65.
Одночасно, вимогами п. 5.30. Настанови встановлено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
Учасником ТОВ "АртБудДекор" в договірній ціни враховано кошторисний прибуток в розмірі 158242,44 грн., що не перевищує контрольного максимально допустимого значення прибутку (15% від вартості прямих і загальновиробничих витрат будівництва).
Таким чином застосування Учасником ТОВ "АртБудДекор" при розрахунку договірної ціни показника для визначення розміру кошторисного прибутку -8.32 не суперечить нормам пункту 5.30 Настанови.
У зв’язку з чим надайте пояснення щодо дотримання Замовником вимог Особливостей при розгляді та відхиленні пропозиції учасника ТОВ "АртБудДекор".
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
8ab9d5f59c7e44aeb093e53cba337302
Назва:
Відповідь запит
Дата опублікування:
14.11.2025 10:56
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до розпорядження голови сільської ради №371 від 03.11.2025 року призначено нову відповідальну особу за ведення публічних закупівель Марисюка С.Д.
Попередня уповноважена особа по закупівлі UA-2025-09-23-006620-a Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з можливістю використання їх як найпростішого укриття Староостропільського ліцею Староостропільської сільської ради по вул. Центральна, 2/12, с. Старий Остропіль Хмельницького району Хмельницької області Реп'юк Микола Миколайович на даний час мобілізований та контакту з ним не маємо. Вся документація, в тому числі проектно-кошторисна знаходиться в Реп'юка М.М., тому відповідь на Ваш запит надати неможливо.