-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Блок-пункт заправний (мобільна контейнерна заправна станція ємністю від 16 куб.м двосекційна) згідно коду CPV ДК 021:2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску.
Завершена
1 994 533.33
UAH з ПДВ
Номер:
3fa746ba9e28485ea00dfbbc615f04ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-11-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.12.2025 00:00
Період моніторингу:
11.12.2025 14:34 - 02.01.2026 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.12.2025 № 105-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 28.11.2025 № 003100-18/14654-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-22-014948-a, 22.09.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
fbed5316222748bb893f066f92091ccd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2025 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-014948-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-09-22-014948-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте коректне посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
41bcc989377e4b88985d7429e145626d
Назва:
Пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області щодо проведення закупівлі «Блок-пункт заправний (мобільна контейнерна заправна станція ємністю від 16 куб.м двосекційна) згідно коду CPV ДК 021:2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»
Дата опублікування:
17.12.2025 16:42
Опис:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Блок-пункт заправний (мобільна контейнерна заправна станція ємністю від 16 куб.м двосекційна) згідно коду CPV ДК 021:2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» була визначена згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, шляхом отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників. Запити на отримання комерційних пропозицій були спрямовані до ТОВ «Петролайн», ТОВ «Енджой Інвест», ТОВ «Скіф-Аналіт» та ТОВ «ТД «Роботенкс», що додаються. В результаті були отримані комерційні пропозиції від ТОВ «Петролайн» на суму 1 790 000, 00 грн, ТОВ «Енджой Інвест» на суму 2 000 000,00 грн та ТОВ «ТД «Роботенкс» на суму 2 193 600,00 грн, що додаються.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-09-22-014948-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте коректне посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Блок-пункт заправний (мобільна контейнерна заправна станція ємністю від 16 куб.м двосекційна) згідно коду CPV ДК 021:2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» було забезпечено шляхом розміщення на вебсайті Головного управління ДСНС України у Черкаській області за посиланням: https://ck.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel/obgruntuvannya-zakupivel-14-dprch-m-uman
Номер:
63514b7d353f443b85f326597d2db160
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.12.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-014948-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. З яких підстав повторно була розглянута тендерна пропозиція ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» та відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2025 №345), якщо згідно із протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 №293 його визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір?
2. Чи були виявлені невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «РОБОТЕНКС» у складі тендерної пропозиції згідно із вимогами кінцевого абзацу Додатку 3 до тендерної документації, зокрема, яким передбачено, «Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути довідка у довільній формі або у вигляді цього Додатку 3 тендерної документації з обов’язковим наданням документів зазначених в цьому Додатку 3.» ?.
2.1. Згідно із підпунктом 7.1 пункту 7 Технічних та інших вимог на виготовлення мобільної контейнерної заправної станції DES-16 з можливим застосуванням в польових умовах, який викладно в Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання «Технічне завдання (далі - ТЗ), або Технічні умови (далі - ТУ) («Погоджено» - Замовник; «Затверджено» - Підприємство-виробник).». Однак, Учасником подані технічні умови «Станції автозаправні контейнерні» ТУ У 25.2-37479576-001:2014 розроблені директором ТОВ «СКІФ-АНАЛІТ» Гура В.Г. та затверджені директором ТОВ «КАРБОН ПРМ» Степурою А.В., які не містять відповідних записів («Погоджено» - Замовник; «Затверджено» - Підприємство-виробник).
2.2. Згідно із підпунктом 7.5 пункту 7 Технічних та інших вимог на виготовлення мобільної контейнерної заправної станції DES-16 з можливим застосуванням в польових умовах, який викладно в Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасником на товар сертифікату відповідності виданий Органом сертифікації згідно протоколу сертифікаційних випробувань. Однак, Учасником наданий сертифікат відповідності №UA0.YT.011602-25 в якому визначено, визначено, що резервуари горизонтальні сталеві для прийому, зберігання, видачі нафтопродуктів та інших рідин та станції автозаправні контейнерні КАЗС виробництва ТОВ «РОБОТЕНКС» відповідають вимогам ТУ У 25.2-38971378-003:2023, а не продукції яка вироблена згідно ТУ У 25.2-37479576-001:2014, яке надано в складі пропозиції.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.