-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility . Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу
Завершена
741 114.00
UAH з ПДВ
Номер:
7fc3a439fe4449bf91eba1c7f168b2f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 16:00 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2025 № 108-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
13.10.2025 № 108-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-09-22-013812-a, 22.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради (далі – замовник) UA-P-2025-09-22-014393-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-22-013812-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-22-013812-a від 17 жовтня 2025 року; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи замовника від 22 вересня 2025 № 12; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-22-013812-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-22-013812-a; тендерну пропозицію учасника ФОП «ВОРОНЕЦЬ АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи замовника про визнання учасника переможцем закупівлі від 06 жовтня 2025 року № 13; повідомлення про намір укладення договору 06 жовтня 2025 року; договір про закупівлю товарів від 17 жовтня 2025 року № 764 на 740900,00 грн, без ПДВ укладений з ФОП «ВОРОНЕЦЬ АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 17 жовтня 2025 року та 23 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
28.10.2025 14:58 - 01.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2025 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
f9437e9aed1a46a8a248b4144b9e1747
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2025 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 741 114,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-013812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми.
2. З урахуванням того, що очікувана вартість закупівлі становить 741 114,00 грн, вкажіть суму субвенції з державного бюджету та суму співфінансування з місцевого бюджету.
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
4. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d739d2d5b5724663ab651ee03286f907
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.10.2025 10:47
Опис:
Розглянувши питання в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів код за ДК 021:2015 39160000-1: Шкільні меблі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-013812-a) повідомляємо наступне:
1. Зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми.
Фінансування даної закупівлі було здійснено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» відповідно до пункту 6 постанови КМУ від 31.12.2024 року № 1554 «Деякі питання надання рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (зокрема частини 4 Субвенція спрямовується на досягнення кількісних та якісних показників, передбачених Планом України, в рамках інструменту Ukraine Facility) та Додатку РОЗПОДІЛ обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році до Постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554.
Зокрема кошти були виділені кошти по
КПКВК 0611184 , назва бюджетної програми - Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»
(КПК-2025 2211850 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа») та по
КПКВК 0611183, назва бюджетної програми - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
КЕКВ: 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
2. З урахуванням того, що очікувана вартість закупівлі становить 741 114,00 грн, вкажіть суму субвенції з державного бюджету та суму співфінансування з місцевого бюджету.
Субвенція з державного бюджету - 667002,60 грн
Співфінансування з місцевого бюджету - 74111, 40 грн
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням зазначеного Замовник здійснював вказані вище заходи, запит інформації та аналіз існуючого товару на ринку. Підтвердженням є комерційні пропозиції потенційних учасників, скан-копії яких надаються до цієї відповіді.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з врахуванням фінансової підтримки, наданої в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Союзу № 2024/795 від 14 лютого 2024 року та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» затверджених постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлюються згідно Наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» №574 від 29.04.2020р. та потреби замовника.
4. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником було сформовано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на веб-сайті Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради за посиланням
https://content.e-schools.info/WOSMSKozOTG/library/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%82%D0%B0_%D1%8E%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F___Ukraine_Facility.pdf .
Номер:
32496242e9b7480cbc393c9119d6312d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2025 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 741 114,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-013812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- у підпункті 10 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації Замовник визначає, що «10. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує (жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції), що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано.». При цьому, Господарський кодекс України втратив чинність 28.08.2025 на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09.01.2025 № 4196-IX. Однак, Замовником вказані зміни не враховано. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c6e5dda40e6e415899380d7107ba234f
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
23.10.2025 09:21
Опис:
Розглянувши питання в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів код за ДК 021:2015 39160000-1: Шкільні меблі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-013812-a) повідомляємо наступне:
- у підпункті 10 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації Замовник визначає, що «10. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує (жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції), що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано.». При цьому, Господарський кодекс України втратив чинність 28.08.2025 на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09.01.2025 № 4196-IX. Однак, Замовником вказані зміни не враховано. Поясніть вказане.
У пункті 10 тендерної документації зазначено, що фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх відносинах між ним та Замовником не застосовувалася оперативно-господарська санкція, передбачена пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а саме — відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє.
Вимога, передбачена тендерною документацією, не встановлює нової або діючої правової норми, а лише використовує термінологію, яка була чинною в минулий період, для перевірки факту відсутності у Замовника негативного досвіду ділової співпраці з конкретним суб’єктом господарювання.
Тобто, метою цього положення є запобігання повторній участі у закупівлях суб’єктів, до яких у минулому вже застосовувалися санкції за невиконання або неналежне виконання договірних зобов’язань.
При цьому, йдеться виключно про ретроспективну обставину, а не про застосування положень Господарського кодексу України після втрати ним чинності.
Отже, посилання на норму статті 236 ГКУ у цьому випадку використано як юридично усталене формулювання, що визначає певну категорію ділових відносин, а не як діючу норму права.
Крім того, чинне законодавство не містить заборони на використання історичних правових термінів для опису або підтвердження фактів, які мали місце під час дії відповідного акта. Відтак, таке формулювання не створює нових правових наслідків, не обмежує конкуренцію між учасниками та не може розцінюватися як порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, зазначене положення тендерної документації є правомірним, відповідає принципам недискримінації та об’єктивності оцінки учасників, а підстав для визнання порушення у цьому випадку не вбачається.