-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
Завершена
1 471 900.00
UAH з ПДВ
Номер:
8580133206d14cd6bb29fa06ea12d755
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-24-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2025 00:00
Період моніторингу:
24.10.2025 16:58 - 14.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2025 № 294
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2025 № 294
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2025-09-22-012993-a 22.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання вимог постанови № 710; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ» та ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського окружного адміністративного суду (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-22-012993-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.09.2025 № 45 (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції від 06.10.2025 №48 учасника ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ», тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2025 № 50 про визначення ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 13.10.2025; договір від 23.10.2025 №13 на загальну суму 1 200 000,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане 31.10.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.11.2025 18:32 - 08.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2025 18:32
Запити/Пояснення
Номер:
ccaf21c31f5f471b8694062d8aa963d3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2025 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-22-012993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Підпунктом 3.12 Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання учасником порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника. Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ» в тендерній пропозиції надано порівняльну таблицю, при цьому є невідповідність технічним вимогам Замовника, а саме: п.3 «Джерело безперебійного живлення до персонального комп’ютера» необхідно Діапазон регулювання вхідної напруги не менше 180-260В., проте надано 140-300 В; п.4 «Відеокамери для аудіо-, відеофіксації судового засідання»: Розмір матриці необхідно не менше 1/3, проте надано 1/2.7; «Об`єктив» необхідно Варіфокальний (ручний або моторизований) з діапазоном фокусної відстані не менше 2.8 – 12 мм, проте надано Варіфокальний (моторизований) з діапазоном фокусної відстані 2.7 – 12 мм.
Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3d540ec2990f4a2e821a0ab272836959
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2025 15:26
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-22-012993-a) надаємо наступну інформацію:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Для забезпечення належної роботи Харківського окружного адміністративного суду та задля ефективного, результативного та цільового використання бюджетних коштів, з урахуванням реальних потреб та оптимального співвідношення ціни та якості, визначено потребу у проведенні закупівлі з придбання комплекту обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу») для облаштування залів судових засідань. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам, зокрема, рекомендованим технічним вимогам для засобів інформатизації, які мають забезпечувати працездатність підсистем та модулів Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи відповідно до Концепції Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 30.04.2025 № 178 «Про затвердження Концепції ЄСІКС». На підставі листа Державної судової адміністрації України (головного розпорядника коштів) від 14.07.2025 №15-13927/25 «Про актуалізовані рекомендовані технічні вимоги для засобів інформатизації» (копія додається) надісланого до Харківського окружного адміністративного суду, було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Довідкою № 60 від 01.07.2025 про зміни до кошторису, затвердженою Державною судовою адміністрацією України (копія довідки про зміни до кошторису додається) було виділено 1569000,00грн на придбання обладнання і предметів довгострокового користування, з яких 1471900,00 грн, з урахуванням змін до розрахунків, які обгрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до кошторису на 2025 рік (витяг додається), передбачено для закупівлі обладнання для облаштування залів судового засідання для здійснення аудіо-, відеофіксування та відеоконференцзв’язку. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Харківським окружним адміністративним судом було надіслано чотири листи-запити до організацій та підприємств, з описом необхідних технічних характеристик обладнання, з метою отримання комерційних пропозицій, але у результаті отримано лише одну відповідь (комерційну пропозицію) від Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальні реєструючі системи» листом від 07.08.2025р. вих. №320 (додається). Додатково взято до уваги результат аукціону за закупівлею UA-2025-07-31-004032-a, що відбувся 11.08.2025 (знімок екрану додається). Здійснивши пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну даного товару в мережі Інтернет, зокрема в електронній системі державних закупівель «Prozorro», з урахуванням порівнянних технічних характеристик та вимог до предмету закупівлі та взявши до уваги наведену вище інформацію, розмір витрат та очікувану вартість залишено незмінною.
Отже, зважаючи на вищезазначене Харківський окружний адміністративний суд здійснював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення розміру витрат і його очікуваної вартості з урахуванням листів головного розпорядника бюджетних коштів (Державної судової адміністрації України), отриманої комерційної пропозиції, результату аукціону та з дотриманням вимог щодо ефективного, результативного та цільового використання бюджетних коштів відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Харківського окружного адміністративного суду за посиланням:
https://adm.hr.court.gov.ua/sud2070/inshe/derz/
3. Підпунктом 3.12 Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання учасником порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника. Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ» в тендерній пропозиції надано порівняльну таблицю, при цьому є невідповідність технічним вимогам Замовника, а саме: п.3 «Джерело безперебійного живлення до персонального комп’ютера» необхідно Діапазон регулювання вхідної напруги не менше 180-260В., проте надано 140-300 В; п.4 «Відеокамери для аудіо-, відеофіксації судового засідання»: Розмір матриці необхідно не менше 1/3, проте надано 1/2.7; «Об`єктив» необхідно Варіфокальний (ручний або моторизований) з діапазоном фокусної відстані не менше 2.8 – 12 мм, проте надано Варіфокальний (моторизований) з діапазоном фокусної відстані 2.7 – 12 мм. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
Відповідно до вимог підпункту 3.12. Додатку 1 до тендерної документації Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ» в тендерній пропозиції надано порівняльну таблицю Вих. № 414 Від 29.09.2025 р. (файл з назвою «3.12) Порівняльна таблиця ТОВ СРС.pdf»), щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації, у якій деякі технічні характеристики частково відрізняються від вимог, зазначених у технічній специфікації. Водночас усі наведені відмінності є покращеними у порівнянні з встановленими вимогами замовника та забезпечують вищі функціональні показники та розширені можливості експлуатації. Зокрема:
- п.3 «Джерело безперебійного живлення до персонального комп’ютера» необхідно Діапазон регулювання вхідної напруги не менше 180-260В., проте надано 140-300 В;
Пояснення: Запропоноване джерело безперебійного живлення (ДБЖ) з діапазоном регулювання вхідної напруги 140–300 В є кращим (ширшим) порівняно з діапазоном 180–260 В, оскільки воно може стабільно працювати при значно ширших коливаннях і перепадах напруги в електромережі. Отже, ДБЖ рідше переходить на живлення від батареї, завдяки чому зменшується її зношення та продовжується термін служби пристрою. Крім того, така модель забезпечує кращий захист підключеного обладнання у разі низької або підвищеної напруги, що особливо важливо при нестабільній роботі електромережі та є перевагою (покращенням);
- п.4 «Відеокамери для аудіо-, відеофіксації судового засідання»: Розмір матриці необхідно не менше 1/3, проте надано 1/2.7; «Об`єктив» необхідно Варіфокальний (ручний або моторизований) з діапазоном фокусної відстані не менше 2.8 – 12 мм, проте надано Варіфокальний (моторизований) з діапазоном фокусної відстані 2.7 – 12 мм.
Пояснення щодо розміру матриці: Запропонований розмір матриці 1/2.7 в порівнянні з розміром матриці 1/3 є більшим, що покращує якість зображення в умовах слабкого освітлення, знижує цифровий шум та забезпечує ширший динамічний діапазон, що є перевагою (покращенням).
Пояснення щодо діапазону фокусної відстані об’єктива: Запропонований Варіфокальний (моторизований) об’єктив з діапазоном фокусної відстані 2.7 – 12 мм є кращим в порівнянні з 2.8 – 12 мм, тому що дозволяє отримати ширший кут огляду, що є перевагою для покриття більшої площі зали судового засідання без втрати якості зображення.
Також слід зауважити, що на підтвердження вищевикладеного, Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ», на етапі подання документів було надано лист-пояснення Вих. № 415 Від 29.09.2025 р. (файл з назвою «3.12.1) Лист-пояснення технічної специфікації.pdf»).
Крім цього, Замовником, у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що: «Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки. У разі наявності у даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання, слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".
Параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами.»
Враховуючи викладене, Замовник вважає, що запропоновані Учасником технічні характеристики повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки в усіх випадках мають покращені або розширені параметри, що перевищують мінімально встановлені вимоги. Це відповідає принципу "не гірше ніж та/або не менше", який допускається під час закупівель, якщо це не обмежує функціональність чи сумісність. Таким чином, надані Учасником характеристики вважаються кращими та такими, що відповідають вимогам тендерної документації, а тендерна пропозиція в цій частині є такою, що відповідає умовам закупівлі.